Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Het zal rondgaan als een griep. Men remt het af door deze maatregelen anders worden ziekenhuizen te klein door allen te gelijker tijd.

Men kan enkel hopen op de medicijnen/remmers/vaccinaties, wanneer, weet ik ook niet? 

Eens goed  lang vriezen, daar mik ik ook op.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 minuut geleden, moonchild zei:

Als stinkend rijke pensionada in het zonnige zuiden kun je wel lekker elitair doen. Maar hier hebben de weinige overgebleven harde werkers, die het volk nog van voedsel voorzien, te maken met het gebruikelijke uitschot. 

 

Hulde voor onze helden in de supermarkten!!!!! Straks met zn allen voor hun klappen :)

Huh ik moet nog wel wat jaartjes voor mijn pensioen hoor, en laat dat stinkend rijk maar weg want ik moet ieder dubbeltje per maand omkeren net als zovelen. En ik woon in het zuiden omdat mijn Spaanse vrouw haar draai niet kon vinden in Nederland. Dus denk de volgende keer eens 3x na voor je bepaalde uitspraken doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, de mon zei:

Eens goed  lang vriezen, daar mik ik ook op.

Kun je dat eens uitleggen? Ik hou wel van een beetje winter, maar waarom zou die de covid besmettingen omlaag brengen? Ik heb hier nog nergens iets over gelezen.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, boudeman zei:

Mijn voorspelling is dat over zo'n 5 maanden de derde golf komt.

 

Hopelijk is er tegen die tijd een vaccin.  Anders kun je wel eens gelijk hebben.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, boudeman zei:

Mijn voorspelling is dat over zo'n 5 maanden de derde golf komt.

Voor één derde golf komt, moet één tweede golf eerst gebeurd zijn en dus moet een afname van besmettingen te constateren zijn, hetgeen niet waar te nemen zal zijn tot en met nieuwjaar.

 

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

NOS Nieuws gisteren: Er komt toch geen verbod op het gebruik en bezit van softdrugs op straat in de avond en nacht. Het verbod werd gisteren samen met andere maatregelen aangekondigd door het kabinet om het aantal coronabesmettingen terug te brengen. Maar de maatregel blijkt in strijd met het gedoogbeleid, bevestigt een woordvoerder van het ministerie van Justitie en Veiligheid. Het verbod op het bezit en gebruik van alcohol in openbare ruimten tussen 20.00 uur en 07.00 uur blijft wel van kracht.

 

Wie dit begrijpt, mag het mij uitleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Kabeltje87 zei:

 

Hopelijk is er tegen die tijd een vaccin.  Anders kun je wel eens gelijk hebben.

 

No thanks. Geen Russisch roulette in mijn lijf. Laat anderen maar proefkonijn spelen.

3 uren geleden, boudeman zei:

NOS Nieuws gisteren: Er komt toch geen verbod op het gebruik en bezit van softdrugs op straat in de avond en nacht. Het verbod werd gisteren samen met andere maatregelen aangekondigd door het kabinet om het aantal coronabesmettingen terug te brengen. Maar de maatregel blijkt in strijd met het gedoogbeleid, bevestigt een woordvoerder van het ministerie van Justitie en Veiligheid. Het verbod op het bezit en gebruik van alcohol in openbare ruimten tussen 20.00 uur en 07.00 uur blijft wel van kracht.

 

Wie dit begrijpt, mag het mij uitleggen.

 

Tsjaa zo mag je je gewoon in een kerk of moskee compleet lam zuipen met -tig honderd man. Die gebouwen mag de overheid niet betreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, kiekiek zei:

De enige oplossing is een volledige en harde lockdown naar Chinees model.

Daar ben ik het wel mee eens , geen halve gat maatregelen , zoals hier in den Belgiek !!

De ene week een bubbel van 15 , dan weer een bubbel van 5 , dan 10 ,

dan 3 , dan 1 dan 10 , dan weer zus , dan weer zo , .... TILT !!

Op vakantie , niet waar het rood is , dan na een tijd mag het op eigen risico ,

vrijwillig laten testen bij terugkeer , enz ....

Feestjes hier , feestjes , daar , ingrijpen .... hangt af van de situatie ....

Of daar moet je een mondmasker dragen , daar dan weer niet ,

en dan waar je het zelf mag beslissen , en daar dan ....

Dan bekom je zoiets als dit:

                ClumsyLastingFlatfish-size_restricted.gi

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, boudeman zei:

NOS Nieuws gisteren: Er komt toch geen verbod op het gebruik en bezit van softdrugs op straat in de avond en nacht. Het verbod werd gisteren samen met andere maatregelen aangekondigd door het kabinet om het aantal coronabesmettingen terug te brengen. Maar de maatregel blijkt in strijd met het gedoogbeleid, bevestigt een woordvoerder van het ministerie van Justitie en Veiligheid. Het verbod op het bezit en gebruik van alcohol in openbare ruimten tussen 20.00 uur en 07.00 uur blijft wel van kracht.

 

Wie dit begrijpt, mag het mij uitleggen.

Mogelijk heeft men het idee dat als je de longen en luchtpijp goed vol teert via wiet of tabak het virus daarin verzuipt?🤪

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...