Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


1 uur terug, waterpas zei:

penthe, die schrijfster van jouw is zelf een virus, een orakel of een kwakzalver lijkt me. Niet meer geslapen sinds 1998, geen achternaam, ja dan maakt het niet meer uit of je weet waar je over praat. Een lijstje, (dat geldt in het hiernamaals) presenteren en daarmee denken, mensen slim te maken enkel en alleen omdat ze ervaringsdeskundige is, dit is een mooi voorbeeld van een complot-denkster. Bespaar ons  die onzin.

Ik maak zelf wel uit wat ik post daar hoef jij me niet bij te helpen, en ze heeft wel een achternaam maar die heb ik zoals gezegd bewust weg gelaten. Maar jou reactie geeft aan dat jij haar kent en schijnbaar niet mag, ga dat haar dan zelf maar even vertellen dat ze een complot denker is.

1 uur terug, kiekiek zei:

sjaaa na 10.000 virussen in 27 jaar tijd ben ik ook maar afgehaakt

Dat is gewoon om kracht bij te zetten dat ze meer ziek dan gezond is geweest, ik heb ook al 1000 ontstekingen aan mijn voet gehad om moe van te worden.

 

Oh en het is NIET MIJN SCHRIJSFTER, ik ben het enkel eens met een aantal punten van haar en dat zijn de eetgewoontes en dat een masker helpt.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
5 uren geleden, Penthe zei:

- Een belangrijk onderdeel laat ik bewust weg in dit lijstje omdat ik dan geband ga worden door de censuur die er sinds 2012 plaatsvindt om mensen dom te houden.

We zullen het nooit te weten komen, juist wat belangrijk was.

 

Maar wanneer ik een auto immuun ziekte had, zou ik er misschien ook zo over denken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ceesv zei:

We zullen het nooit te weten komen, juist wat belangrijk was.

 

Maar wanneer ik een auto immuun ziekte had, zou ik er misschien ook zo over denken.

Precies maar een hoop mensen kunnen zich helaas niet in een ander verplaatsen en dat is jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, kiekiek zei:

 

Als er voldoende en voortdurend geventileerd wordt gaan aerosolen naar buiten, zodat een situatie binnen veel minder gevaarlijk wordt.

Dat is een ander probleem en in de zomer wel te realiseren, maar nu het kouder wordt een steeds groter probleem om het binnen toch werkbaar te houden en toch voldoende te gaan ventileren.

Onze gebouwen/woningen zijn daar simpelweg niet op gebouwd, de nadruk is altijd gelegd op energie besparing en tocht/ventilatie was uit den boze want dat kost energie.

Ik kom regelmatig in gebouwen waar geheel niets is open te zetten en alles mechanisch geventileerd moet worden en of dat voldoende is onder deze omstandigheden????

We hebben nu een project in opdracht gekregen waar men een lucht dichte woning gaat bouwen die volledig energie neutraal is, ik heb hier al gezegd "en wat dan als ze spuitjes of rode kool aan het koken zijn geweest"? 

Daarnaast vraag ik me af "en wat gebeurd er met die virussen als we ze massaal naar buiten blazen"?

Ik vergelijk het met de buurman die hier onderaan de straat altijd hout aan het stoken was "ik heb nergens last van en krijg het hout gratis dus kan lekker goedkoop stoken" nee, maar buiten stond op een windstille dag wel de gehele buurt blauw van de rook.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Penthe zei:

Het enige wat ontnuchterend is als mensen gewoon een goed kapje dragen een beetje afstand houden en er voor zorgen dat er binnen genoeg ventilatie is.

 

Lijkt me niet zo moeilijk en scheelt een hoop ellende.

Dat doen ze niet, want het virus is de overheid. (zeggen ze)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zelfs slechte kapjes helpen de overdracht van het virus te beperken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...