Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, kiekiek zei:

 

De warme lucht adem je natuurlijk ook in en krijg je in je longen, al zal die daar afgekoeld zijn. Een minuut of 10-15 in een 90 graden sauna is nog net te doen. Je hebt ze zelfs nog hoger, ik meen 110 graden.

Die is daar idd. gelukkig ook afgekoeld, anders was je er binnen een minuut geweest.

Moet zeggen dat ik geen moer aan een sauna vind. Het zou goed tegen verkoudheid zijn maar ik ben er een keer met m'n lief heengegaan, beide licht verkouden, en we kwamen er snotverkouden weer uit. Stomen boven een bak heet water werkt bij mij ook averecht.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


De sauna is lekker wanneer je “koude botten” hebt..

Natuurlijk zijn je botten niet echt koud maar die momenten in het najaar dat het lijkt alsof niets helpt om je warm te krijgen, is een sauna heerlijk.

Je komt dan echt op temperatuur..

 

...of het helpt tegen verkoudheid? Jazeker, maar niet wanneer je al verkouden bent. Dan is je lichaam al aan het knokken en is het kwaad al geschied..

Wellicht kan het de genezing versnellen..

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, drz zei:

 

Sommetje is toch niet zo moeilijk. Zeg 17 miljoen nederlanders die zo'n beetje 80 jaar worden.

80 jaar is 4160 weken waarin ze de pijp uitgaan. Dan kom je op zo'n 4000 normale sterfgevallen. M.i. is er ook een grotere kans na de winter -dus in het voorjaar- te overlijden. Een getal van 5000 verbaast mij niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oversterfte heet dat, die cijfers komen een beetje overeen met die hier in België. Maar hier heeft men de cijfers vergeleken met periode tijdens gewoon griepseizoen en dan is er ook al een oversterfte en daarbij komen hier nog eens in de laatste twee weken van maart 1700 extra sterfgevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, drz said:

Waarom zou China een dergelijk virus ontwikkelen en zo haar eigen economie om zeep te helpen, plus dat van de rest van de wereld?

Zij weten gerust ook wel dat je een virus niet kunt controleren of besturen, dus dat kunnen we gelijk in de prullenbak gooien.

Geen enkele wereldleider is hier bij gebaat.

 

Ja, waarom zijn de militairen hier mee bezig? Gezonde mensen zouden hier niet aan beginnen. Volgens een russische overloper zou het de russen gelukt zijn om een airborne variant van een filovirus {marburg/ebola}. En dat heb je wat.....

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Complot scenario's zijn op dit moment het laatste waar we ons mee bezig moeten houden.

 

Laten we eerst weer zien dat we terug kunnen keren naar een normaal leven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trump-Corona-670.png


Shutterstock/Dmytro Zinkevych 

 

Trump troost doodzieke coronapatiënten met belofte dat hij een zondebok zal vinden 

 

17 april 2020 door Rudolf Julius en Matthijs van Rumpt

Donald Trump heeft een bezoek gebracht aan een ziekenhuis in New York. De president verzekerde doodzieke coronapatiënten dat hij een zondebok zal vinden.

‘Uw lijden zal niet voor niets zijn’, zei Trump troostend tegen een bejaarde vrouw die niet meer kan ademen. ‘Of het China is, of de WHO, of de Europese Unie, of de gouverneurs, of de Democraten, of de media, of 5G: ik ben uw president en ik zal iemand aanwijzen die de schuld heeft.’

Hij hield de hand van de vrouw stevig vast. ‘U vindt het vast moeilijk dat we nog niet weten wie er de schuld moet krijgen, maar we zijn ermee bezig. Als ik ergens goed in ben, is het wel een zondebok aanwijzen. Dus maakt u zich niet druk. Diegene zal er niet zomaar mee wegkomen, dat beloof ik u.’

Wie de zondebok ook zal zijn, het zal niet als een verrassing komen, voorspelde Trump. ‘Je zult zien dat ik dat allang aan heb zien komen. Ik wist al wie de zondebok was voor het coronavirus bestond. Toen nam ik al maatregelen tegen die organisatie of dat land. Wie iets anders zegt verspreidt fake news. En waarschijnlijk ook het virus.’


Trump beëindigde zijn bezoek met wat bemoedigende woorden. ‘We doen het heel goed, dus ik denk dat we heel snel weer geld kunnen verdienen en dat een deel van de Verenigde Staten nog lang en gelukkig zal leven.’

Alle coronapatiënten zullen deze boodschap komende week ook per brief ontvangen, met een handtekening en kauwgompje met plaktattoo van de president.

 

bron:Speld.nl

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Speld.nl

Voordat men hier serieus op gaat reageren,

De Speld is een satirisch online nieuwsmagazine opgericht in 2007.

 

Bovenstaand bericht is dus satire!

 

Voor de duidelijkheid:

 

Een satire of hekeldicht is een kunstvorm waarbij vaak op humoristische wijze maatschappijkritiek of kritiek op personen wordt gegeven.

De kritiek kan geleverd worden via parodie, ironie, sarcasme, pastiche en karikatuur.

 

Sorry Drs, dat ik de grap weggeef.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, kiekiek zei:

Het totale vermogen van ons koningshuis wordt geschat op 1 miljard euro.

 

Waarom laat het koningshuis financieel verstek gaan bij het snel vinden van een vaccin of medicijn?

 

 

En waar is jouw donatie?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, ceesv zei:

Speld.nl

Voordat men hier serieus op gaat reageren,

De Speld is een satirisch online nieuwsmagazine opgericht in 2007.

 

Bovenstaand bericht is dus satire!

 

Voor de duidelijkheid:

 

Een satire of hekeldicht is een kunstvorm waarbij vaak op humoristische wijze maatschappijkritiek of kritiek op personen wordt gegeven.

De kritiek kan geleverd worden via parodie, ironie, sarcasme, pastiche en karikatuur.

 

Sorry Drs, dat ik de grap weggeef.

Het is je vergeven😁

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, kiekiek zei:

Het totale vermogen van ons koningshuis wordt geschat op 1 miljard euro.

 

Waarom laat het koningshuis financieel verstek gaan bij het snel vinden van een vaccin of medicijn?

Wat weet jij van hun bijdrage? Ben je hun boekhouder? 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...