Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, gerrit B zei:

Ik kan me het jaar niet herinneren dat ik deze periode niet aan het werk was.

excuus ik weet dat er sectoren van onze maatschappij heel erg druk zijn

In dit geval had ik het over m'n eigen sector waar de tekeningen ruim voor kerst gearriveerd moet zijn en een stempel ingekomen krijgen maar pas na 15 januari kan worden beoordeeld omdat de aannemers en ambtenaren in de hut met de beer winterslaap houden.

 

90

John Mayall

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


38 minuten geleden, gerrit B zei:

ik denk dat het kiezen is uit 2 kwaden

1 door modderen en toch nergens naar toe mogen omdat de meeste landen oranje of rood zijn en misschien later alsnog een lock-down

2 meteen hard ingrijpen in de hoop dat het aantal besmettingen weer naar een acceptabel niveau gaat en daarna weer meer vrijheid hebben.

 

Beide weinig aanlokkelijk maar na 2 kun je vervolgens een derde golf verwachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Psychosammie,

 

Maurice de Hond heeft wel degelijk gelijk met zijn waarschuwingen. In Duitsland wordt nu algemeen erkend dat het de aerosolen zijn die de verspreiding van het virus veroorzaken. Recirculatie van lucht in gebouwen, of op cruiseschepen is er de oorzaak van dat juist in verzorgingshuizen en op cruiseschepen het virus zich kon verspreiden. In de winter werken heel veel ventilatiesystemen met recirculatie, omdat het steeds weer verwarmen van verse buitenlucht veel energie kost.

Dus er moeten filters komen die het virus eruit halen. Het zijn de overheid en het RIVM die hun zaakjes niet op orde hebben. Die 1,5 meter werkt hooguit binnen, maar buiten heeft het geen nut, evenals die mondkapjes, die werken ook niet. Laatst zag ik een video, waar men rook van een sigaret inhaleerde, vervolgens een mondkapje opzette en de rook weer uitblies. Nou, die rook ging er dus dwars door heen, hetgeen bewijst dat een virus al helemaal niet wordt tegengehouden!

Je kan net zo goed muggen met kippengaas proberen tegen te houden, nou, veel succes!

Hydroxychloroquine werkt niet of nauwelijks?

Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar Rob Elens volgde een protocol van dokter Didier Raoul uit Marseille en dokter Vladimir Zelenko uit New York.

Er zijn al vele duizenden patiënten genezen. Ik begrijp niet waarom deze successen steeds weer opnieuw worden tegengesproken. Ik denk dat er financiële redenen voor zijn.

Hydroxiechloroquine is een middel dat al meer dan 60 jaar geleden is ontwikkeld tegen malaria. Het moet onmiddellijk worden toegepast tijdens de beginfase van de ziekte, dus via de huisarts zoals Rob Elens. Maar het moet worden gecombineerd met zink. Anders werkt het nauwelijks, dus Hydroxychloroquine is de kogel en zink het geweer. 

Tijdens de beginfase moeten deze middelen ingenomen worden, dan is dit protocol het meest effectief, dat is al vele malen aangetoond. Je bent er dan in 4 of 5 dagen vanaf.

Maar voor de farmaceutische industrie is Hydroxychloroquine geen winstpakker, omdat er geen patent meer op zit. Er zijn dus veel instanties die, omdat er al zoveel geld is gestoken in de ontwikkeling van een vaccin waarmee ze straks enorme bedragen hopen te gaan verdienen, geen enkel belang hebben bij een goedkoop geneesmiddel dat de ziekte in een paar dagen kan bestrijden.

Daarom, follow the money!

 

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, gerrit B zei:

 

Maar je hebt gelijk, 60.000 banen, dat is geen kattenpis en je zal er maar je boterham moeten verdienen.

 

Dat niet alleen. Die 60.000 gaan minder inkomen krijgen, kunnen minder uitgeven, wat weer van invloed op andere partijen is die minder omzet maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De trend is nog steeds omhoog, vandaag zijn de volgende cijfers genoteerd.

 

Nieuwe besmettingen, bevestigd door een test, 10.007

(Hoeveel zijn het er werkelijk?)

 

Ziekenhuis opnamen in de afgelopen 24 uur,  112 patiënten, totaal opgenomen aantal patienten 1.656 stuks.

 

IC opnamen, vandaag 4o stuks, totaal aantal ic corana bedden bezet 488.

 

46 corona gerelateerde sterfgevallen.

 

Aantal patiënten dat aan het revalideren is??????

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zijn er dan ook gegevens hoeveel van deze besmette patiënten een mondkapje droegen?

Ik herinner mij een bijdrage waarin je aangaf dat er bijvoorbeeld in supermarkten mensen geen mondkapje droegen omdat het niet verplicht was.

 

Verder, bij een incubatie tijd van 5 -10 dagen duurt het nog een week voordat je effect zou kunnen gaan zien van de maatregelen van afgelopen vrijdag.

De toename zal zeker nog een paar dagen aanhouden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, ceesv zei:

Zijn er dan ook gegevens hoeveel van deze besmette patiënten een mondkapje droegen?

Ik herinner mij een bijdrage waarin je aangaf dat er bijvoorbeeld in supermarkten mensen geen mondkapje droegen omdat het niet verplicht was.

 

Nou? Dat is sinds 2 weken toch flink opgelopen ceesv. Ik denk hier nu 90-100 %. Vanmorgen bij een ziekenhuis buiten ook zeker 80 %. Dit geeft het wel aardig weer, het dringende advies voor mondkapjes dateert van 30 september, dus een verviervoudiging aan besmettingen:

 

1280x720a.jpg

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, kiekiek zei:

Je mag toch weer naar Duitsland toe vanuit Nederland voor max 24 uur zonder test en zonder quarantaine? Iemand?

 

 

hangt er vanaf waar je naar toe gaat vanaf Oldenzaal naar boven is het verboden toegang

vanaf Oldenzaal naar beneden is het alleen indien nodig en wordt winkelen ed. afgeraden.

Duitsers die bij ons zijn geweest moeten bij terugkomst altijd eerst in quarantaine.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, gerrit B zei:

hangt er vanaf waar je naar toe gaat vanaf Oldenzaal naar boven is het verboden toegang

vanaf Oldenzaal naar beneden is het alleen indien nodig en wordt winkelen ed. afgeraden.

Duitsers die bij ons zijn geweest moeten bij terugkomst altijd eerst in quarantaine.

 

Via Nijmegen naar Kranenburg, dus net de grens over gerrit B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, AEO zei:

@Psychosammie,

 

Maurice de Hond heeft wel degelijk gelijk met zijn waarschuwingen. In Duitsland wordt nu algemeen erkend dat het de aerosolen zijn die de verspreiding van het virus veroorzaken. Recirculatie van lucht in gebouwen, of op cruiseschepen is er de oorzaak van dat juist in verzorgingshuizen en op cruiseschepen het virus zich kon verspreiden. In de winter werken heel veel ventilatiesystemen met recirculatie, omdat het steeds weer verwarmen van verse buitenlucht veel energie kost.

Dus er moeten filters komen die het virus eruit halen. Het zijn de overheid en het RIVM die hun zaakjes niet op orde hebben. Die 1,5 meter werkt hooguit binnen, maar buiten heeft het geen nut, evenals die mondkapjes, die werken ook niet. Laatst zag ik een video, waar men rook van een sigaret inhaleerde, vervolgens een mondkapje opzette en de rook weer uitblies. Nou, die rook ging er dus dwars door heen, hetgeen bewijst dat een virus al helemaal niet wordt tegengehouden!

Je kan net zo goed muggen met kippengaas proberen tegen te houden, nou, veel succes!

Hydroxychloroquine werkt niet of nauwelijks?

Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar Rob Elens volgde een protocol van dokter Didier Raoul uit Marseille en dokter Vladimir Zelenko uit New York.

Er zijn al vele duizenden patiënten genezen. Ik begrijp niet waarom deze successen steeds weer opnieuw worden tegengesproken. Ik denk dat er financiële redenen voor zijn.

Hydroxiechloroquine is een middel dat al meer dan 60 jaar geleden is ontwikkeld tegen malaria. Het moet onmiddellijk worden toegepast tijdens de beginfase van de ziekte, dus via de huisarts zoals Rob Elens. Maar het moet worden gecombineerd met zink. Anders werkt het nauwelijks, dus Hydroxychloroquine is de kogel en zink het geweer. 

Tijdens de beginfase moeten deze middelen ingenomen worden, dan is dit protocol het meest effectief, dat is al vele malen aangetoond. Je bent er dan in 4 of 5 dagen vanaf.

Maar voor de farmaceutische industrie is Hydroxychloroquine geen winstpakker, omdat er geen patent meer op zit. Er zijn dus veel instanties die, omdat er al zoveel geld is gestoken in de ontwikkeling van een vaccin waarmee ze straks enorme bedragen hopen te gaan verdienen, geen enkel belang hebben bij een goedkoop geneesmiddel dat de ziekte in een paar dagen kan bestrijden.

Daarom, follow the money!

 

Follow the compost-theory-sites zou ik zo zeggen als ik je bericht lees.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer onderzoek doen is toch noodzakelijk. De NPO laat vrijwel uitsluitend een links geluid horen, dus 100% betrouwbaar is die niet. Onze overheid weet nog steeds niet hoe men met de crisis om moet gaan, het RIVM ook niet. Maar het valt mij op dat een steeds meer bewezen behandelmethode nog steeds tegengewerkt wordt. Als er inmiddels duizenden patiënten zijn genezen met een goedkope mix aan medicijnen, die slechts omstreeks € 15,00 per patiënt kosten, dan is het toch krankzinnig om het niet alleen af te wijzen maar aanvankelijk zelfs te verbieden! Dat het verbod inmiddels is opgeheven betekent dat men fout zat met het verbod, want als het terecht was geweest, dan zou het verbod gehandhaafd blijven.

Voortschrijdend inzicht misschien?

In het begin werd door de WHO gemeld dat de sterfte aan corona maar liefst 3,4% zou zijn en dat er zulke draconische maatregelen werden genomen was dan ook verdedigbaar. Inmiddels spreekt de WHO over 0,13% en dat is niet meer dan bij een griepseizoen.

Je mag het van mij een complottheorie noemen, maar ik vind het niet normaal zoals we er nu voorstaan.

Waarom werd Covid-19 een A-status gegeven? Dan hoort het thuis in de orde van Ebola, waar meer dan de helft dood gaat!

Het klopt niet, er wordt gesproken van "het nieuwe normaal"!

Naar het oude normaal teruggaan kan alleen als er een Vaccin is, maar ik neem aan dat je weet dat een vaccin ontwikkelen jaren gaat duren. Maar stel nou dat het niet lukt? Voor HIV is er na tientallen jaren nog steeds geen vaccin!

Moeten we dan dus voorgoed in deze idioterie blijven hangen?

Overal met mondkapjes lopen, straks zelfs buiten in de open lucht voor de rest van je leven?

Dan word je gewoon een hond, dus mooi zitten, muilkorf op je snuit en pootje geven?

En zoals Rutte onlangs zei, gewoon je bek houden?

Verder permanente armoede, niet meer kunnen reizen en een monsterachtige werkloosheid?

Want waar denk je dat dit allemaal toe gaat leiden?

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hadden de maatregelen niet te maken met de beschikbare bedden in het ziekenhuis?

Op dit moment worden er al mensen naar Duitsland verlegd en de reguliere ziekenhuis zorg is gestopt.

 

Daar heb je de hoofdreden waarom er maatregelen worden getroffen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...