Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

33 minuten geleden, drz zei:

Elk mens zoekt geluk, maar aangenomen dat je de goudzoekende medelanders bedoeld?

 

is nog beschaafd hoe ik het formuleert

aangepast door edbe

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Link naar reactie
Delen op andere sites


20 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

sjaaa ....

 

Zo gaat een filmpje rond op het internet dat een Chinese markt de oorsprong is van het virus. Het filmpje werd miljoenen keren bekeken, terwijl het in werkelijkheid gaat om een markt in Indonesië.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag mij af welk belang mensen hebben om bewust onzin te verspreiden.

Zou het onwetendheid zijn en door een soort van ego-blokkade niet durven vragen naar de oorzaak, maar in plaats daarvan zomaar iets in de lucht te gooien, hopende dat iemand anders wel het antwoord weet?
Op deze manier voorkomt men als “dom” te boek te staan..

 

aangepast door drz
Zinsdeling gewijzigd

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom het volgende, m.i. goed gebalanceerde artikel tegen op het internet:

 

https://www.duurzaamnieuws.nl/experimenten-met-coronavirus-al-in-2013-afgewezen-wegens-risicos-voor-volksgezondheid/

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Eduard07 zei:

Ik kom het volgende, m.i. goed gebalanceerde artikel tegen op het internet:

 

https://www.duurzaamnieuws.nl/experimenten-met-coronavirus-al-in-2013-afgewezen-wegens-risicos-voor-volksgezondheid/

Dat is wat ik al eerder aangaf, alleen was het zo dat in de eerste hoax de Canadese regering de financiering had gestopt.

Dit nieuwsbericht kun je dus scharen onder de zoveelste variant van de eerste hoaxen, alleen nu om de VS in kwaad daglicht te stellen.

 

Nogmaals, welk belang heeft een regering van waar ook ter wereld, om een dergelijk virus te ontwikkelen?

Virussen zijn oncontroleerbaar, iets wat men in de eerste wereldoorlog al wist met de experimenten van gifgassen en dergelijke.

Virussen kunnen ook de eigen economie en bevolking treffen, dus kun je vrijwel uitsluiten dat dit virus bewust is gemaakt om mensen uit te roeien.

 

Nog een variant:

https://www.ninefornews.nl/china-coronavirus-gestolen-canada-wapen/

 

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

 

Beste T,

 

ik lees 2 keer per dag alle Corona berichten maar geef soms een reactie

zonder de rest al te hebben gelezen. Dan ga ik naar het volgende bericht.

Vandaar mijn (latere) opmerking dat ik chronologisch antwoord...

 

Ik heb gelukkig ook nog wat anders te doen dan de hele dag het forum

te volgen...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Deze Quote uit het artikel zegt alles:

 

Maar de enige conclusie die daaruit getrokken kan worden is, dat er net zoveel meningen en veronderstellingen zijn als wetenschappers, en dat die tot nu toe geen van alle kunnen worden bewezen

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, ceesv zei:

Deze Quote uit het artikel zegt alles:

 

Maar de enige conclusie die daaruit getrokken kan worden is, dat er net zoveel meningen en veronderstellingen zijn als wetenschappers, en dat die tot nu toe geen van alle kunnen worden bewezen

Dat is dus het verneukeratieve van dergelijke verslaggeving, mensen worden opgehitst met desinformatie en ergens onderaan staat een miserabel stukje tekst dat het bericht de zoveelste aanname is van iemand..

Ik zou gelijk klaar zijn met de  desbetreffende  verslaggever.

 

Bijvoorbaat wordt al gespeculeerd dat mensen het nieuwsbericht niet geheel lezen, maar na zelf een conclusie getrokken te hebben, afhaken met lezen.

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ceesv, dat klopt helemaal. Ik vrees alleen, dat de Chinese overheid meer weet over het ontstaan dan wie dan ook. En dat zou dan te betreuren zijn. De hele wereld heeft recht op eerlijke informatie in dit geval. Weten en begrijpen zou in dit geval heel belangrijk zijn voor de toekomst en ook een stukje rust kunnen geven.  

5 minuten geleden, edbe zei:

ik blijf erbij dat het door de mensen zelf is gecreëerd en express verspreid.

Dat eerste is een mogelijkheid, dat laatste (voorlopig) een complottheorie.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het volgende commentaar vind ik eveneens een goed gebalanceerde schets van de stand van zaken momenteel:

http://www.abc.net.au/news/2020-04-19/us-and-china-step-up-their-global-health-game-coronavirus/12157980

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had al een stuk uit de Volkskrant geplaatst over een Journalist die dit allemaal heeft zien aankomen, nu ja allemaal...

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/het-risico-op-een-nieuwe-virusuitbraak-beperken-is-niet-makkelijk~b045feeb/

Maar als je nog wat pimpelmeesjes (in plaats van kardinaalvogels) dood vindt en een paar artsen interneert, dan lijkt het helemaal op the designated survivor man made virus van een arische zuid afrikaan

 

de fantasie gaat weer voor het nuchter verstand bij de dumbinators

maar goed dat is nog komisch in tegenstelling tot wat 5G tegenstanders menen te moeten ondernemen (hebben zeker geen windmolens meer in hun omgeving)

 

 

 

aangepast door Tonskidutch

Angela

Bob James

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Tonskidutch zei:

maar goed dat is nog komisch in tegenstelling tot wat 5G tegenstanders menen te moeten ondernemen (hebben zeker geen windmolens meer in hun omgeving)

Een of andere malloot vertelde in "Danny op Straat" eergisteren op tv vol overtuiging dat de overheid via 5G kon inloggen op iemands DNA om vervolgens te zien wat hij denkt en hem te besturen als een robot....

....maar kennelijk lukt dat dan nog niet zo goed, want het idiote aansteken van zendmasten gaat gewoon door. Ze zijn dus zelf het levende bewijs van het tegendeel van hun eigen complotdenken!

 

Vervelend en zelfs gevaarlijk dat dit idiote anti 5G virus opeens ook de kop op steekt. Het zal de verveling zijn: "Ledigheid is des duivels oorkussen.".   

 

Terug maar naar COVID19 en aanverwante complottheorieën. 

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Eduard07 zei:

Het zal de verveling zijn: "Ledigheid is des duivels oorkussen."

 

zo is het misschien

kan ook een laaggeletterde zijn met baseball cap op zijn kop en doorboorde knalpijp die binnenkort door bekende opsporing verzocht camerabeelden een bezoek krijgt

aangepast door Tonskidutch

Angela

Bob James

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, edbe zei:

ik blijf erbij dat het door de mensen zelf is gecreëerd en express verspreid.

Dan zijn het inderdaad massamoordenaars die de wereld willen terroriseren !!

Macht & geld , gevaarlijke combinatie !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...