Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Elk vaccin heeft een specifieke bijsluiter met informatie over doel, gebruik, samenstelling, dosering en mogelijke bijwerkingen van het product.

 

 

@kiekiekIk denk dat je een soort van tunnel visie hebt.

 

Op een bijsluiter staat duidelijk welke stoffen het bevat.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


43 minuten geleden, gerrit B zei:

Wat me eigenlijk opvalt is dat Pfizer claimt het vaccin te hebben ontwikkeld maar dat dit helemaal niet klopt.

Op N24 was deze week een reportage te zien dat een Turks echtpaar uit Duitsland (Uğur Şahin en Özlem Türeci, oprichters van de Duitse farmaciefirma BioNTech) dit hebben bedacht en dat Pfizer alleen maar met een grote zak geld heeft gezwaaid om de technologie er achter op te kopen.

BioNTech werkt voor de ontwikkeling van het vaccin nauw samen met de Amerikaanse farmareus Pfizer en het Chinese concern Fosun

bron

https://www.trouw.nl/buitenland/dit-turks-duits-dreamteam-zit-achter-het-pfizer-vaccin~b338852e/

aangepast door mereltje

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

@kiekiek

De opties en consequenties opsommen is iets anders als aandringen.

 

Maar wegkijken of ontkennen laat Covid-19 niet verdwijnen.

 

Ik kijk echt niet weg al 2 Corona infecties in mijn eigen directe schoon familie waarvan. Maar dan nog neem ik geen vaccin aangezien ik na een fout in het ziekenhuis totaal geen vertrouwen meer heb in de medische wereld, dankzei die domme fout heb ik nog maar 1 nier. Zonder die domme fout had ik ze alle twee nog.

 

En Corona zal net zoals alle anderen ook weer verdwijnen over een tijdje. Tot die tijd bezoek ik niemand dan enkel de buurtsuper wanneer nodig en doe voorzichtig aan, draag trouw een mondkapje en houd voldoende afstand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Penthe zei:

...Zou voor mij gelden dat ik niet meer bij een rustige buurtsuper kan shoppen en naar een super drukke moet met extra kans op infectie, niet elke harde aanpak heeft een voordeel...

 

Ik doe al mijn boodschappen online.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Con zei:

 

Ik doe al mijn boodschappen online.

Ik ook 1x in de maand omdat het niet gratis is, de meesten rekenen 7 euro extra voor je online aankopen, 3 euro voor het winkelen voor jou en 4 euro om het te komen brengen. Dus ik doet 1x in de maand een hoop bestellen maar de verse produkten gaat ik dan toch echt zelf halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, johnno zei:

Maar na 40 jaar is het HIV virus nog altijd springlevend.

ja en met de juiste medicatie is er voor de HIV + mens geen echt probleem meer en ook voor zijn partner(s) met de juiste medicamenten

dat even ter zijde omdat er grote vooruitgang is geboekt

 

Painted Moon

The Silencers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, ceesv zei:

Kan jij nog lezenswaardige sites noemen?

 

Bij een zoekopdracht scholar  toevoegen aan je zoekopdracht. Dan kom je bij serieuze sites over het onderwerp.

 

Maar ik zie meteen de 2 problemen:

1- Voor veel mensen zijn wetenschappelijke artikelen veel te moeilijk, helemaal als ze in het Engels zijn

2- Mensen die in de Trump- en-Engel-bubbel terecht zijn gekomen vinden de wetenschap apekool ondanks hun TV, computer, harttransplantaties en noem maar op en zullen er helemaal niets van snappen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, minplus zei:

 

 

1- Voor veel mensen zijn wetenschappelijke artikelen veel te moeilijk, helemaal als ze in het Engels zijn

 

 

Als het echt een goed artikel is wat echt wat toevoegt dan heb ik daar wel interesse in. Ik heb al eerder dergelijke artikelen gelezen om aan het einde een hoop haken en ogen tegen te komen. Alle moeite voor niks geweest. Een beter begin is The Lancet.

2 uren geleden, johnno zei:

Dat is wat een bekende wereldleider ons 9 maanden geleden al te verstaan gaf

 

Maar na 40 jaar is het HIV virus nog altijd springlevend.

 

 

Daar zijn geen mondkapjes voor, maar andere kapjes ;)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Penthe zei:

Ik kijk echt niet weg al 2 Corona infecties in mijn eigen directe schoon familie waarvan. Maar dan nog neem ik geen vaccin aangezien ik na een fout in het ziekenhuis totaal geen vertrouwen meer heb in de medische wereld, dankzei die domme fout heb ik nog maar 1 nier. Zonder die domme fout had ik ze alle twee nog.

 

En Corona zal net zoals alle anderen ook weer verdwijnen over een tijdje. Tot die tijd bezoek ik niemand dan enkel de buurtsuper wanneer nodig en doe voorzichtig aan, draag trouw een mondkapje en houd voldoende afstand.

 

Dat is verdomde pech, Penthe, en zo heb ik er ook een paar gehad en m'n kinderen ook en bij 1 ervan nog iets erger dan bij jou.

 

Mensen maken fouten.

Sommige mensen, ook sommige artsen zoals in elk willekeurig beroep, zijn redelijke klungels en anderen zijn steengoed.

 

Het feit dat ik een paar slechten heb getroffen is voor mij geen reden de medische wereld niet te vertrouwen. Alleen maar een reden om de goeie artsen te zoeken.

En helemaal geen reden om een fout van een bepaalde arts te koppelen aan de kwaliteit van vaccins waarmee honderden miljoenen mensen gered zijn.

 

En heb geen illusie, covid19 verdwijnt niet, net als al die andere virussen.

Tenzij we gigantisch succes hebben met de vaccinaties, zoals bv. met pokken is gelukt.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Als het echt een goed artikel is wat echt wat toevoegt dan heb ik daar wel interesse in. Ik heb al eerder dergelijke artikelen gelezen om aan het einde een hoop haken en ogen tegen te komen. Alle moeite voor niks geweest. Een beter begin is The Lancet.

 

 

Daar zijn geen mondkapjes voor, maar andere kapjes ;)

 

 

Bij waar ik op wees kom je regelmatig ook bij dingen die in The Lancet gepubliceerd zijn terecht.

Maar ga die dingen eens goed lezen want met meer kennis van zaken kun je het door jezelf plaatsen van veel onzin voorkomen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Penthe zei:

Ik ook 1x in de maand omdat het niet gratis is, de meesten rekenen 7 euro extra voor je online aankopen, 3 euro voor het winkelen voor jou en 4 euro om het te komen brengen. Dus ik doet 1x in de maand een hoop bestellen maar de verse produkten gaat ik dan toch echt zelf halen.

 

Ik kan alleen een ei koken en ga het ook niet meer leren.

Dus alles diepvries, behalve als mijn lieve buur met een

pot komt... een wereldvrouw.

 

Edit: pot, niet lezen als lesbisch...

aangepast door Con
  • Haha 1

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, minplus zei:

 

Dat is verdomde pech, Penthe, en zo heb ik er ook een paar gehad en m'n kinderen ook en bij 1 ervan nog iets erger dan bij jou.

 

Mensen maken fouten.

Sommige mensen, ook sommige artsen zoals in elk willekeurig beroep, zijn redelijke klungels en anderen zijn steengoed.

 

Het feit dat ik een paar slechten heb getroffen is voor mij geen reden de medische wereld niet te vertrouwen. Alleen maar een reden om de goeie artsen te zoeken.

En helemaal geen reden om een fout van een bepaalde arts te koppelen aan de kwaliteit van vaccins waarmee honderden miljoenen mensen gered zijn.

 

En heb geen illusie, covid19 verdwijnt niet, net als al die andere virussen.

Tenzij we gigantisch succes hebben met de vaccinaties, zoals bv. met pokken is gelukt.

Ok het is niet alleen mijzelf 1 van mijn beste vrienden zijn ouders waren ziek beiden ja om over pech te spreken. De dokters en ziekenhuizen maakten fout na fout en na een fout en nog een fout overleed zijn vader. Kapot was hij ervan dus extra zorg naar moeders waar het zelfde verhaal ook weer gewoon begon en zij dus 3 maanden later ook overleed. Niets anders dan fouten verkeerde medicijnen en behandelingen als gevolg en maanden diepe ellende.

 

Nee ik ben heel die medische wereld beu, en mijn vriend is helemaal kapot en leeg en vertrouwd er ook helemaal niet meer in.

 

Ook het feit dat je bij medicijn 1 medicijn 2 moet slikken voor de bijwerkingen van medicijn 1, maar medicijn 2 heeft ook bijwerkingen waardoor je naar medicijn 3 gaat die dus ook weer bijwerkingen heeft en je zo op medicijn 4 terrecht komt en voor je het weet staat heel je kast vol met pillen. Alsof ze dat expres gedaan hebben om er meer medicijnen doorheen te drukken en zo meer geld binnen te harken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk worden er fouten gemaakt. Daarom kun je ook een second opinion aanvragen. Bij sommige stukadoors, installateurs, architecten, leraren, artsen kun je beter wegwezen.

Als je na een grote fout bij dezelfde artsen blijft is het vragen om problemen.

Maar dat is absoluut geen reden de medische wereld af te schrijven en bij normale medicijnen hoef je niet een serie bij te slikken voor evt. bijwerkingen.

 

Je bent te negatief over de medische wereld.

Als ik een keer verkeerde betonblokken geleverd heb gekregen is dat geen reden de bouwwereld als fout of corrupt af te serveren.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, kiekiek zei:

Daar zijn geen mondkapjes voor, maar andere kapjes ;)

Als je trouw blijft aan mekaar zal je die ziekte normaal gezien niet verder verspreiden !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...