Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


Misschien toch eerst even het hele artikel lezen en niet alleen de kop?

 

(En dan ook even die van jezelf? Die gaat alleen over pensionado's. Als ik hem zo lees, trouwens, lijkt het wel een reclamefolder van een reisbureau.)

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt volgens mij zelfs de titel niet gelezen. Je haalt het bij voorbaat al onderuit. Of vind je de BBC een verdachte nieuwsbron? 

 

In ieder geval heb je volgens mij je eigen artikel niet eens gelezen. Dat is een reclamefolder voor welgestelde pensionado's in Latijns Amerika.

Ik denk niet dat dit het verhaal is voor de arme bevolking aldaar.

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Sverige zei:

dan hadden ze dat moeten melden.... Ik heb in het begin van de corona epidemie vaak gezien bij bepaalde shows/spelletjes op de Duitse tv, dat er dan een textband door het scherm liep dat de opname eerder gemaakt werd...  anders ga je je er inderdaad vragen bij stellen.

Ja hallo. Je hebt het over de Duitse TV. In Duitsland zijn ze wel Gründlich 👍

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Eduard07 zei:

Je hebt volgens mij zelfs de titel niet gelezen. Je haalt het bij voorbaat al onderuit. Of vind je de BBC een verdachte nieuwsbron? 

 

 

 

Ik haal helemaal niets onderuit. Ik geef alleen maar aan dat tal van ranking website´s totaal andere rankings laten zien.

 

Maar volgens mij heb  je dit zinnetje niet goed gelezen hierboven:

 

Het is maar net waar ze op wegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Ik haal helemaal niets onderuit. Ik geef alleen maar aan dat tal van ranking website´s totaal andere rankings laten zien.

 

Maar volgens mij heb  je dit zinnetje niet goed gelezen hierboven:

 

Het is maar net waar ze op wegen.

Zo neutraal is jouw opmerking niet. Zonder ook maar met 1 woord op de INHOUD van het BBC artikel in te gaan, google jij even snel naar een ander overzichtje bestemd voor welgestelde pensionado's in Latijns Amerika.

Jouw laatste zinnetje is een poging het BBC artikel bij voorbaat te diskwalificeren, want die link van jou slaat totaal niet op de onderbouwingen van dat van de BBC.

Of ben je vergeten waar deze draad over gaat?

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Eduard07 zei:

Zonder ook maar met 1 woord op de INHOUD van het BBC artikel in te gaan.

 

 

Ik zag in dat artikeltje onder het woordje BBC het woordje TRAVEL staan, reden om niet verder te lezen. Was voor mij ook reden om jou een andere travel website te laten zien met totaal andere resultaten.

 

http://www.bbc.com/travel/story/20200419-coronavirus-five-countries-with-the-best-healthcare-systems

 

Zelfs aan de url had je het zelf al kunnen zien: travel/story

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Af en toe komt Corona heel dichtbij.

Buurman van ons, sportief figuur, 2 weken thuis. Nu weer beter. Maar in die 2 weken acht kilo afgevallen. Het is hem aan te zien.

En nu een bericht vandaag. Een vriendin van ons. Op de intensive care gelegen. Heeft het overleefd, maar moet nu wel minimaal twee maanden revalideren in een revalidatie oord. Spieren moeten weer op kracht komen.

Wij houden ons toch maar koest de komende periode

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Ivy said:

Vaak zie je nederland ook nog wel in de top 10... en daar stel ik me dan soms toch wel vragen bij.... hoe kan dit??

 

De marktwerking heeft hier in de gezondheidszorg zeker geen verbetering opgeleverd. Maar met het ouder worden heb ik ook meer met dokters te maken gekregen en ben tweemaal in een ziekenhuis kortstondig opgenomen geweest. Ik kan zeker wat dat laatste betreft alleen maar positief oordelen, dus waarom zou dat niet kunnen?

 

Als jij dat zo raar vindt, noem dan even de acht of negen landen die het allemaal beter doen dan Nederland.

 

 

Excuus Ivy....moet zijn Sverige said:

aangepast door johnno
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, johnno zei:

De marktwerking heeft hier in de gezondheidszorg zeker geen verbetering opgeleverd.

Verbetering t.o.v. wat? We hebben dit systeem al decennia lang. Het vorige systeem was failliet. Maar dat systeem was in een heel andere tijd en zelfs in een andere eeuw.

 

Er zijn vast verbeterpunten, die zijn er altijd. Volgens mij wordt daar ook al aan gewerkt. Maar verbeterpunten zullen er in andere landen ook zijn. Het gras bij de buren is niet altijd zo groen als het lijkt.  

We doen het internationaal gezien gewoon goed. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Eduard07 said:

Het vorige systeem was failliet.

 

Dat is een conclusie die ik niet onderschrijf. De reden van het vervangen van dat systeem was dat de beter gesitueerden in dit land niet langer naar inkomen wilden bijdragen. Dat wordt door de partij die deze mensen vertegenwoordigd ook nog altijd openlijk toegegeven. Met andere woorden, het was gewoon het zoveelste schakeltje in de afbraak van de solidariteit.

 

Overigens kijk ik niet naar het gras bij de buren, maar naar het gras in eigen land, en om maar even een voorbeeldje te noemen......

Heel veel mensen in dit land worden vandaag de dag verplicht enorme afstanden af te leggen om bij een ziekenhuis te komen.

En wederom dankzij de marktwerking doen die ziekenhuizen er alles aan elkaar de kaas van het brood te halen.

Jij mag het leuk vinden hoor. maar marktwerking in de zorg is wat mij betreft ronduit a-sociaal.

aangepast door johnno
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, boudeman zei:

Af en toe komt Corona heel dichtbij.

Buurman van ons, sportief figuur, 2 weken thuis. Nu weer beter. Maar in die 2 weken acht kilo afgevallen. Het is hem aan te zien.

En nu een bericht vandaag. Een vriendin van ons. Op de intensive care gelegen. Heeft het overleefd, maar moet nu wel minimaal twee maanden revalideren in een revalidatie oord. Spieren moeten weer op kracht komen.

Wij houden ons toch maar koest de komende periode

 

Zelf 2 jaar geleden 3 weken op de IC gelegen.

Daarna revalideren, 3 maanden revalidatiecentrum

en nog eens 3 maanden thuis verder.

Moet je niemand gunnen, laat iedereen voorzichtig zijn.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...