Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


Wel de juiste pakken hé, er zijn ook van die apparaten die lijken op een scheerapparaat maar in werkelijkheid er haartje voor haartje uit trekken.

Voordeel is wel dat het dan nog veel langer duurt voordat je weer naar de kapper moet. 😙

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ondertussen, in Duitsland is er vanaf zondag een mondkapjes draagplicht in het openbaar vervoer en winkels.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

Ondertussen, in Duitsland is er vanaf zondag een mondkapjes draagplicht in het openbaar vervoer en winkels.

ik heb dit nog niet gehoord.

Enige wat mij is toegestuurd is

 

Horeca en overdekte winkelcentra blijven gesloten. 'Gewone' mondkapjes worden dringend geadviseerd in winkels en het openbaar vervoer, maar zijn niet verplicht.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een van de vele bronnen.

Maskenpflicht

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, kiekiek zei:

 

Dit filmpje blijft erg pakkend:

 

 

 

Blijft waanzinnig geweldig...

Prachtig indringende stem.

De natuur bepaalt, niet wij!

 

Hoe nietig zijn wij.

Héél nietig.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Con zei:

 

De natuur bepaalt, niet wij!

 

 

Dat is ook de boodschap Con en juist daar zitten we nu in. Er zijn er nog meer uit die serie!

2 uren geleden, ceesv zei:

Een van de vele bronnen.

Maskenpflicht

 

Waarom is Eduard07 nu opeens stil? Laat me raden: we krijgen nu een heel epistel waarom de Duitsers er compleet naast zitten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Dat is ook de boodschap Con en juist daar zitten we nu in. Er zijn er nog meer uit die serie!

 

Waarom is Eduard07 nu opeens stil? Laat me raden: we krijgen nu een heel epistel waarom de Duitsers er compleet naast zitten ;)

 

Weet niet of je het weet maar ik heb ooit dit filmpje hier geplaatst.

En ja, ik weet dat daar varianten op zijn. Ook mooi maar dit is de

(voor mij) meest pakkende.

 

Laat Eduard07 nou, niet iets oprakelen nu er weer rust is.

Zo wordt het weer een beter topic.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi man!!

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...