Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


  • Beheerder
8 uren geleden, kiekiek zei:

Nederland:

 

  • ca 9.000 mensen stierven in 2017/18 aan de griep
  • ca 2.000 mensen sterven elk jaar aan zelfmoord
  • ca 3.000 mensen sterven elk jaar aan diabetes
  • ca 14.000 mensen sterven elk jaar aan dementie
  • ca 41.000 mensen sterven elk jaar aan hart en vaatziekten
  • ca 52.000 mensen sterven elk jaar aan kanker

 

Kan het zijn dat je gemakshalve vergeet dat:

 

1. deze mensen dit jaar alsnog sterven. Covid-19 komt er gewoon even bij in jouw lijstje....

2. Er in Nederland 'slechts' 4.177 mensen gestorven zijn tot op heden en dat hadden er zonder fatsoenlijk beleid wel 50.000, 100.000, 150.000 (wie zal het weten) kunnen zijn.

 

Op het moment dat we over de 3000 IC opnames waren gegaan dan hadden we in Nederland de lijkenwagens voor de deur van het ziekenhuis rondjes zien rijden, want op het moment dat de zorg het niet maar aankan, stijgt het aantal doden explosief.

 

Kan het zijn dat jij serieus denkt dat de economie belangrijker is en dat als je de economie had 'gered' dit virus vanzelf zonder al te veel slachtoffers was weggewaaid? 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Michel zei:

 

Kan het zijn dat jij serieus denkt dat de economie belangrijker is en dat als je de economie had 'gered' dit virus vanzelf zonder al te veel slachtoffers was weggewaaid? 

 

Dat laatste hoor je me niet zeggen, maar wat wel een feit is, dat als we zo door gaan, dat we enorm veel faillisementen, werklozen en economische schade gaan krijgen. Dat is dan onze prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Eduard07 zei:

Ideaal om aldaar van die ouwe peekes af te geraken , een zeer economische oplossing !!

 

- Nu bloedserieus: Zijn ze zot geworden ?? Ook oude mensen hebben recht op een gezond leven !!

 

 

- Mensen die doelbewust de coronawetten overtreden en anderen hierdoor besmetten ,

mochten zulke daders ziek worden , pech van voor hen , opsluiten en da' ze hun plan trekken !!

 

 

- Mensen zijn het beu , maar het is nog te vroeg ivm versoepeling van de lockdown !!

Ze gaan de regels sowieso overtreden , en het virus zal eens zo hard toeslaan !!

We moeten nu doorbijten , minimum nog een jaar , want dit virus is een smerig rotzakske !!

 

 

 

 

 

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Dat laatste hoor je me niet zeggen, maar wat wel een feit is, dat als we zo door gaan, dat we enorm veel faillisementen, werklozen en economische schade gaan krijgen. Dat is dan onze prijs.

Dat de economische wereld gaat veranderen , absoluut , maar ….

De Westerse wereld is enorm op geld gebaseerd !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Op schuld en die neemt verder toe.

o.a. , maar , ooit zullen we sterven , echter 't is nog te vroeg , ik verkies om te leven !!

In de oertijd kon men ook leven :)

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minutes ago, kiekiek said:

Maar kijk eens naar dit kaartje:

 

https://localfocus2.appspot.com/5e8c2e5e346e9

 

Donkerrood is de westerse wereld en de rest van de wereld kleurt aanmerkelijk minder rood, zelfs in landen als Turkije, Iran en Ecuador is het milder dan hier. Leven wij echt in zo''n steriele omgeving dat wij minder natuurlijke weerstand hebben?

 

Misschien moet je eens wat minder waarde gaan hechten aan de cijfertjes.

Die zijn zelfs binnen het goed geregelde Europa al totaal niet betrouwbaar.

Of denk je echt dat België het zo heel veel slechter doet dan Nederland?

 

Hoe betrouwbaar denk je dat de cijfertjes zijn uit de vele derde wereld landen?

Landen waar amper wordt getest en waar administratie meestal ook te wensen overlaat.

 

Hoe dan ook, Trump mag dan wel zeggen dat het overgaat als het warmer wordt.....

Ik zou daar toch maar niet zo stevig aan vasthouden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, cookie monster zei:

o.a. , maar , ooit zullen we sterven , echter 't is nog te vroeg , ik verkies om te leven !!

 

 

Absoluut cookie monster! Maar tegen welke prijs gaat dat gebeuren en hoe ziet het er allemaal uit over een jaar? Zonder bedrijven, geen werk, geen inkomen, geen oudedagsvoorziening, geen toekomstperspectief?

8 minuten geleden, johnno zei:

Hoe dan ook, Trump mag dan wel zeggen dat het overgaat als het warmer wordt.....

Ik zou daar toch maar niet zo stevig aan vasthouden.

 

 

Die man is  echt compleet gestoord ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, johnno zei:

 

Hoe dan ook, Trump mag dan wel zeggen dat het overgaat als het warmer wordt.....

Ik zou daar toch maar niet zo stevig aan vasthouden.

1 uur terug, kiekiek zei:

 

Die man is  echt compleet gestoord ;)

 

Wat ik nu ga zeggen zal lijken alsof ik Trump verdedig, maar wil eigenlijk een ander perspectief voorleggen.

 

Stel dat je leider bent van een volk wat waarbij elk zin begint met “ oh my gosjh” en waar de oppervlakkigheid vanaf spat.

Een volkje waarbij wij als als toeziende westerlingen per direct hoofdpijn krijgen doordat onze hersencellen al afsterven wanneer we er naar moeten kijken...

..Wat zou je dan als leider moeten zeggen?

Hij kan toch niets anders zeggen dat het wel goed komt? ...er zou anders verslagen paniek uitbreken wanneer Trump zou zeggen dat het toch wel serieus is.. 😂

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-4-2020 om 15:00, ceesv zei:

Ondertussen, in Duitsland is er vanaf zondag een mondkapjes draagplicht in het openbaar vervoer en winkels.

ik kreeg nu ook onderstaande bericht

 

Alle Duitse deelstaten hebben zich inmiddels uitgesproken voor het verplicht dragen van een mondkapje.

Voor de meeste deelstaten geldt de plicht in het openbaar vervoer en in winkels, in sommige deelstaten alleen in het ov.

In Baden-Württemberg, Beieren, Berlijn (alleen ov), Brandenburg (alleen ov), Hamburg, Hessen, Mecklenburg-Voorpommeren (alleen ov), Nedersaksen, Noordrijn-Westfalen, Rijnland-Palts en Saarland moeten mensen vanaf maandag 27 april een mondkapje dragen, in Sleeswijk-Holstein vanaf woensdag 29 april.

In Saksen en Saksen-Anhalt is de verplichting eerder deze week al ingegaan en in Thüringen geldt die vanaf vrijdag 24 april.

Bremen heeft aangekondigd het besluit om mondkapjes te verplichten vrijdag te nemen.

 

Opvallend is dat het dragen van een mondkapje in het OV en in winkels verplicht wordt maar dat niet voorgeschreven wordt hoe die er dan uit moet zien of aan welke eis deze moet voldoen.

Zelf maken is dan ook geen enkel probleem, waarbij gesteld werd dat ook een slecht werkend mondkapje altijd nog velen malen beter is dan geen mondkapje.

Gewoon van een leuk stofje zelf een aantal van die kapje maken en die na gebruik thuis in de wasmachine gooien om ze daarna weer te kunnen gebruiken kon gewoon.

 

Hierbij werd een deelstaat aangehaald die al eerder over was gegaan tot een verplichting voor de tijd waren er tal van besmettingen, na de tijd was er nog slechts 1 besmetting.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, drz zei:

Wat ik nu ga zeggen zal lijken alsof ik Trump verdedig, maar wil eigenlijk een ander perspectief voorleggen.

 

Stel dat je leider bent van een volk wat waarbij elk zin begint met “ oh my gosjh” en waar de oppervlakkigheid vanaf spat.

Een volkje waarbij wij als als toeziende westerlingen per direct hoofdpijn krijgen doordat onze hersencellen al afsterven wanneer we er naar moeten kijken...

..Wat zou je dan als leider moeten zeggen?

Hij kan toch niets anders zeggen dat het wel goed komt? ...er zou anders verslagen paniek uitbreken wanneer Trump zou zeggen dat het toch wel serieus is.. 😂

 

De gemiddelde Amerikaan is net dom als het achtereind van een varken drz en Trump is daar slechts 1 van.

 

Maar aan de andere kant kan het wel eens zo zijn dat de ''groepsimmuniteit'' daar veel sneller gaat dan hier.

 

Dat is niet een kwestie van hun verstand, maar een kwestie van geluk en zeker niet te danken aan Big Fat Boy!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...