Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

7 uren geleden, Tonskidutch zei:

waarom niet? gewoon opzetten als je de straat op gaat, maar misschien is het beter voor jou persoonlijke voorraad opdat je wacht dat het verplicht is.

 

Wachten tot het verplicht is? Beter eerst aan je gezondheid denken... toch?

En vooral niet wachten.

1 uur geleden, D.Quijote zei:

Ik doe thuis de latex handschoentjes aan, bij de supermarkt trek ik daar die plastic handschoentjes overheen, en gebruik dan ook nog ontsmettings gel als ik de supermarkt in ga, na boodschappen doen trek ik daar die plastic handschoentjes uit, en gooi ze daar weg, dan voor het naar buitengaan nogmaals de gel gebruiken over de latex handschoentjes. Thuis doe ik de latex handschoentjes weer uit, was mijn handen, en daarna nog een keer gel.

Vandaag gepind, met latex handschoentjes aan om

het bedieningspaneel aan te roeren.

Handschoentjes gelijk weggegooid.

Ze maken mij de pis niet lauw...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


4 uren geleden, drz zei:

Veel aanrakingen aan het gezicht gaat onbewust

Het blijft lastig om hier heel erg alert op te zijn, dus alle respect als het gaat lukken.

 

Dat vraag ik me dus ook altijd af, hebben die dan nooit jeuk aan de neus, een kriebelend haartje  oid.?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Con zei:

Wachten tot het verplicht is? Beter eerst aan je gezondheid denken... toch?

En vooral niet wachten.

Vandaag gepind, met latex handschoentjes aan om

het bedieningspaneel aan te roeren.

Handschoentjes gelijk weggegooid.

Ze maken mij de pis niet lauw...

 

Bij de apotheker hier liggen er "vingerlingen" naast de pin automaat.

Een soort condoom voor de vinger  Na gebruik, gooi die vingerling in het gebruikt bakje.

 

Of als alternatief:  Contactloos betalen - kan tot € 50,--
Je moet dan niets aanraken, behalve je bankkaart

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

als de hoeveelheid mensen in de supermarkt te hoog is omdat man en vrouw samen gaan inkopen doen op zaterdag met twee winkelwagens dan is er bovendien geen doorkomen aan en de tijd dat je er verblijft verhoogd het besmettingsgevaar met of zonder masker.

weet je wat de Supermarkt terug antwoorde inzake dat luchtgordijn voor de kassa? dan vallen de virussen op de grond:sick:

 

het was weer stampevol

Stay Awhile

Röyksopp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

als de hoeveelheid mensen in de supermarkt te hoog is omdat man en vrouw samen gaan inkopen doen op zaterdag met twee winkelwagens dan is er bovendien geen doorkomen aan en de tijd dat je er verblijft verhoogd het besmettingsgevaar met of zonder masker.

weet je wat de Supermarkt terug antwoorde inzake dat luchtgordijn voor de kassa? dan vallen de virussen op de grond:sick:

 

het was weer stampevol

Als het dan stampvol is en toch neemt besmetting en de opnames af wat is dan het probleem....? Betekend het dan niet dat virus zwakker is, of minder aanwezig is? Enz. Vind het wel in interessant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, erwinnaar zei:

wat is dan het probleem....?

 

regels

Quote

Belangrijkste regels voor klanten; winkel zoveel mogelijk alleen, betaal zoveel mogelijk met pin/mobiel, houd 1,5 meter afstand en volg de aanwijzingen op van de medewerkers. 

 

als je geen afstand kunt houden omdat het te vol is met domme mannen die niet weten wat ze moeten inkopen omdat hun vrouw toch altijd kritiek heeft<_<

ga dan alleen trut

  • Haha 1

Stay Awhile

Röyksopp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of gaan winkelen op een moment dat het iets minder druk is ?

 

Bij ons zijn er apps waar je kan zien hoe druk het op dat moment is in je favoriete supermarkt.

 

Nu er wellicht voldoende mondmaskers komen, blijft iedereen er eentje dragen in de supermarkt het meest veilige.

 

Ik besmet jou niet en jij mij niet, want bij hoesten ed raken de druppels niet verder dan je eigen kapje. Simpel toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal eens, maar er zijn nog geen mondmaskers genoeg. Anders lagen ze ook wel in DIE supermarkt die allerlei Hygiëne waren verkopen.

Simpel is het niet als er nog steeds 475 + besmet raken.

 

Maar ook als je vroeg of later gaat winkelen zijn er altijd trutten genoeg die erheen gaan om lekker te kunnen kletsen.

Eenzame mensen doen rare dingen om contact te krijgen. Dat mag ook maar liefst buiten de Supermarkt waar er teveel rond huppelen.

 

Stay Awhile

Röyksopp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net naar het Nieuws op één gekeken.

Reportage over het ophalen op Zaventem van de repatrieerde Marokkanen op Zaventem.

 

Bij de helft van de ophalers was er iets mis met het mondmasker. 

- Hangend aan één oor

- rand van masker tussen neus en mond.  Neus dus niet bedekt.

- Hangend aan de keel.

- Masker vast houden met de hand, omdat het steeds maar afzakt.

- Masker afzetten om de persoon te kussen die je ophaalt.  Daarna weer masker opzetten.

- Maskers waar een olifant tussen kan.

 

Als de maskers op deze manier gaan gebruikt worden, dan haalt dat niet veel uit.

aangepast door Kabeltje87
  • Haha 2

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Kabeltje87 zei:

Reportage over het ophalen op Zaventem van de repatrieerde Marokkanen op Zaventem

dat was ook op schiphol

al enkele dagen geleden zo

 

instructies over de nooduitgang van het vliegtuig even storneren a.u.b. en het juiste gebruik van mondkapjes daarvoor in de plaats

 

Stay Awhile

Röyksopp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen volgens mij is dit gedoe  met die maskers behalve die van ZZ en de Maskers. totaal zinloos zorg voor gezonde voeding en,je lichaam kan al die virussen aan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Kabeltje87 zei:

Net naar het Nieuws op één gekeken.

Reportage over het ophalen op Zaventem van de repatrieerde Marokkanen op Zaventem.

 

Bij de helft van de ophalers was er iets mis met het mondmasker. 

- Hangend aan één oor

- rand van masker tussen neus en mond.  Neus dus niet bedekt.

- Hangend aan de keel.

- Masker vast houden met de hand, omdat het steeds maar afzakt.

- Masker afzetten om de persoon te kussen die je ophaalt.  Daarna weer masker opzetten.

- Maskers waar een olifant tussen kan.

 

Als de maskers op deze manier gaan gebruikt worden, dan haalt dat niet veel uit.

Ik was verbijsterd bij het zien van de beelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, columbo zei:

Beste mensen volgens mij is dit gedoe  met die maskers behalve die van ZZ en de Maskers. totaal zinloos zorg voor gezonde voeding en,je lichaam kan al die virussen aan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Columbo ? , was dat niet die kerel uit Amerika ?

Daar doen ze meer van die uitspraken !

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...