Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden, gerrit B zei:

Met elastiek om het hoofd is het kapje snel en simpel aan te brengen

ja we zien het gebeuren op tv, lachwekkend gewoon.

Gelukkig kon hij er zelf ook mee lachen.

 

Het is als sneeuwkettingen aanleggen, je kan het of je zult het nooit leren

prutsers

:P

 

Een nieuw business model zou kunnen zijn, je besteld een mondkapje met geschoold personeel die jouw dat ding opzet aan de huisdeur en het nadien komt afdoen voor de correcte milieu recycle maatregelen.

Time Machine Stadium - Live

Jean Michel Jarre

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wel eens een mondkapje in de bouwmarkt gezien met elastiekjes achter de oren?

 

Daarnaast vergeet niet dat brildragers een extra probleem hebben.

Zit er al een bril dan blijft dat kapje niet of moeilijk zitten en zit er al een kapje dan blijft die bril plots niet meer zitten.

Heb je het eindelijk voor elkaar dat alles blijft zitten dan beslaat de bril weer met een mondkapje voor.

Is het bril op bril af dan schiet dat mondkapje weer regelmatig los.

Vandaar dus, net als het mondkapje uit de bouwmarkt, elastiekjes om het hoofd met als extra voordeel dat deze strakker gezet kan worden en dan dus ook veel beter aansluit.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie gaan door voor de magnetron :D

 

Ik heb die problemen dus wel, zitten die elastiekjes achter mijn oren dan glijdt de bril van mijn neus en andersom schieten de elastiekjes telkens los.

 

Daarnaast maakt het niet uit welk mondkapje ik gebruik altijd beslaat mijn bril en het beste werken dan nog de FPP2 maskers met ventiel maar die zijn nu gewoon veeeel te duur.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, D.Quijote zei:

@gerrit B

 

Oorbeschermers voor mondkapjes.

 

Dit zijn zeker geen oorbeschermers, maar een uitvinding van een nederlandse jongen van een jaar of twaalf en dient heel erg anders voor. Wel super slim bedacht. Ik mag hopen dat hij er gelijk patent op heeft aangevraagd, dan hoeft hij de rest van zijn leven niet te werken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar ben ik dan toch niet de enige die er problemen mee heeft.

Ik werk dan liever met iets wat meteen compleet is zonder dat er weer losse kunststof onderdeeltje los raken/ kwijt raken en onnodig in het milieu komen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt wel op dat ze in Belgenland als enige land ook een verplichting hebben van mondkapjes bij de kapper.

Vraag me af hoeveel elastiekjes er dan tijdens het knippen per ongeluk mee geknipt worden. 😙

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, gerrit B zei:

Valt wel op dat ze in Belgenland als enige land ook een verplichting hebben van mondkapjes bij de kapper.

Vraag me af hoeveel elastiekjes er dan tijdens het knippen per ongeluk mee geknipt worden. 😙

 

Helaas, de Belgische kappers zijn nog steeds technisch werkloos, heropening alvast niet voor 18 mei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, kiekiek said:

 

Yes en het ook het enige land wat al meer dan 2 maanden een tekort aan mondkapjes heeft:

 

1280x720a.jpg

In Spanje zijn niet overal mondkapjes verplicht. Enkel bij publieke services. Dus niet enkel het openbaar vervoer. Ik zelf kan nog wel gewoon zonder mondkapje buiten en boodschappen doen.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...