Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


7 minuten geleden, Penthe zei:

Ik geloof er echter helemaal niets van en denk dat het meer met de zware trainingen heeft te maken, ze zijn gewoon veel sterker en gezonder dan een normaal mens.

 

Immuniteit kan je alleen maar verkrijgen door in aanraking te komen met een virus, ofwel door een preventieve vaccinatie of door besmet te worden. Zodra je lichaam in contact komt met 'niet lichaams eigen stoffen' gaat je lichaam antistoffen (antigenen) aanmaken.

 

Heeft verder niets te maken met fysiek zware trainingen of 7 keer per week naar de sportschool te gaan ;)

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Men weet het gewoon niet, alles is tot nu toe gissen

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-5-2020 om 22:11, gerrit B zei:

 

Ze zijn aan het onderzoeken naar een andere mogelijkheid en wel op inentingen tegen o.a mazelen.

In Duitsland zijn ze blijkbaar veel eerder begonnen met een bepaalde vorm van inenten dan hier en de meeste andere landen.

Hier zou dat pas in 1985 zijn ingevoerd met als gevolg dat een ieder van voor 1985 niet of maar gedeeltelijk is ingeënt.

Volgens onderzoekers zou het er mee te maken kunnen hebben dat daarom hier en in Italië de mensen veel vatbaarder zijn voor dit virus terwijl ze in Duitsland al veel eerder ingeënt zijn en dat daardoor het eigen lichaam veel beter het virus zelf zou kunnen bestrijden.

 

 

Ik had dat onderzoek naar inentingen ook al eerder gehoord en dan gewoon op de Nederlandse TV van een viroloog en niet van een roddelblad oid.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon wat clubs om laten vallen of wat van die overbetaalde ventjes mee laten helpen hun club overeind te houden.

Als het normaal slecht gaat met een bedrijf dan heeft het personeel ook vaak de keus tussen salaris inleveren of met z'n allen omvallen, waarom zou dat bij een in het algemeen toch al zwaar gesubsidieerde sportclub anders zijn?

Daarnaast hadden ze toch ook al de voetbalrechten door Fox betaald gekregen en dat terwijl ze op dit moment vrijwel niets doen voor dat geld?

  • Bedankt 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het zal voor ons allen wennen worden, maar de gouden tijden zijn even voorbij.

 

Betaald voetbal is een weelde, 300 miljoen is niet van de nieuwe tijd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, gerrit B zei:

Gewoon wat clubs om laten vallen of wat van die overbetaalde ventjes mee laten helpen hun club overeind te houden.

Als het normaal slecht gaat met een bedrijf dan heeft het personeel ook vaak de keus tussen salaris inleveren of met z'n allen omvallen, waarom zou dat bij een in het algemeen toch al zwaar gesubsidieerde sportclub anders zijn?

 

 

Spelers, staff en medewerkers hebben al salaris ingeleverd, bij diverse clubs zijn al mensen ontslagen en supporters hoeven meestal hun geld niet terug voor de resterende wedstrijden op hun seizoenkaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, moonchild zei:

Maar als er hier zoveel experts zitten dan zou ik graag antwoord op deze vraag: Waarom is toen het oude Sars-Cov ineens verdwenen?

 

Dat is doodgelopen op de mens.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...