Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

"Liggende" gelden...

  • Like 1

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, Mojo zei:

Je loopt wel in zeer korte tijd lekker binnen👍

Moeten ze wel goed verzekerd zijn (en de verzekeraars geen regeltje weten vinden dat ze niet hoeven uit te keren bij een pandemie) of moeten er nog nabestaanden zijn die de kosten kunnen betalen.

Anders krijg je verdringing in de markt en graaft de loonwerker wel even een kuil waar een vrachtwagen vol ingaat.

 

  • Bedankt 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, minplus zei:

Kleine correctie, kiekiek, om verwarring te voorkomen:

De indringers zijn de antigenen, zoals soms vreemde stoffen, soms virussen, soms bacterien, soms...

Wat je afweer maakt zijn de antistoffen.

 

Scherp gezien minplus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, kiekiek zei:

Kartonnen kisten is een gat in de markt

Dat is de normaalste zaak van de wereld hoor en geen gat in de markt. Maar zelfs dat wordt te duur in bepaalde landen gezien de aantallen doden. Biologisch afbreekbare bodybags zijn al in gebruik in Venezuela bij massagraven.

En het is triest genoeg dat de doden op straat gelegd worden om vooral niet te hoeven bijdragen aan de begrafenis, zo arm zijn die arme drommels daar.

Angela

Bob James

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer daar maar 5% van overblijft dan zijn er nog maar 400.000.000 mensen over.

..iedereen een huisje aan het strand! 😆

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een mooie complot theorie zou dan zijn dat die meneer R.C Christian dit coronavirus heeft bedacht en gemaakt om zijn eigen voorspelling te doen uitkomen. 😁

 

"R.C."? Dat kun je vertalen als "wij zien" (are seen) en dan de naam Christian er achter. " Wij zien christenen".

Dus de christenen hebben dit coronavirus in het leven geroepen om de mensheid te minimaliseren!

...of juist andere religieuze groeperingen die christenen willen uitroeien..

 

Enfin, ik draaf een beetje door, maar dit zou een leuke complot theorie zijn voor op facebook... Het zal mij benieuwen welke doelgroep zich hier door aangesproken voelt en welke maatregelen zij gaan nemen. 😂

 

...onder het mom van: "hoe worden complottheorieën de wereld in geholpen"

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach deze man : Maharishi Mahesh Yogi, wist ook al een oplossing in de tijd dat de Beatles net uit mekaar gingen.

Die soort rare zielen met splintergroeperingen lopen overal rond.

Maar of een samenleving van nog maar 5% van de huidige wereldbevolking een betere zou zijn gezien de algemene en speciale voorzieningen welvaart en voedselketens dat hadden die niet echt doordacht.

 

Angela

Bob James

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit zo eens naar die steen te kijken en naar de opmaak van het opschrift, maar het valt mij op dat de steen alleen aan de randen een beetje afrond maar dat het midden van de steen vlak is.

Echter, de tekst staat er 'glooiend' op..

 

Zie ik dit verkeerd, of zijn er meer mensen die dit opvalt?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, kiekiek zei:

Viel mij dus ook al op, maar die stenen staan er pas sinds 1979 dus heel erg nieuw:

 

https://www.zmescience.com/other/feature-post/georgia-guidestones-mysterious-instructions-for-the-post-apocalypse

Hahaha!! Bestudeer het plaatje maar eens goed! De teksten zijn over de grafitti "geschreven" :D

 

...ook maf, de beschadiging is nergens terug te vinden op de steen..

Georgia Guidestones

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...