Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden, drz zei:

Hahaha!! Bestudeer het plaatje maar eens goed! De teksten zijn over de grafitti "geschreven" :D

 

 

Ik bestudeer me suf, brilletje erbij, maar kan niet zien dat er iets overheen geschreven is. In het filmpje ziet het er toch ook echt uit. Misschien maar eens naar meneer Anders ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk nog maar eens goed. ;)

Hoe het zit zit het, het is ook niet zo belangrijk, maar op deze manier kun je namelijk alles verdraaien en een verhaal bij bedenken.

 

Zo heb ik ook al Mattheus 24 of 25 langs zien komen als zijnde de openbaring die uitkomt en waar christenen weer een boost krijgen in hun overtuiging..

..De mens blijft een vreemd wezen maar feit is dat het huidige cronavirus gewoonweg de zoveelste pandemie heeft veroorzaakt in het bestaan van de mens.

Alleen zijn we er nu iets alerter op dan pakweg 3000 jaar geleden.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je jezelf voorstellen dat je een anti-vaxxer bent die overtuigd is dat vaccinaties autisme veroorzaken... Dan is het toch wel een moeilijke keuze... Of het risico lopen op covid of autisme... Of de hele wereld om je heen zien veranderen naar een wereld vol autisten....

 

Ik geloof zelf wel in vaccinaties, dus gelukkig slaat het niet op mij!

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Penthe zei:

Bang moet je ook niet worden maar wel een beetje meer voorzichtig en rekening met elkaar houden. Maar doen alsof er helemaal niets aan de hand is vind ik persoonlijk een dikke NO GO.

Dit dus!!

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel wat Maurice zegt klinkt wel plausibel.

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, kiekiek said:

Ik kwam dit interessante onderzoek tegen, maar let op de woorden 'indien besmet':

 

Sterftekans-2.jpg

Als je dit plaatje ziet dan hebben de Nederlanders geluk want hier is het toch echt boven de 80 1 op 10 en als je hoger gaat 11 op 100. Spanje heeft dan ook op de 100.000 besmettingen iets meer dan 10.000 doden. Toch is Spanje 1 van de gezondste landen om in te leven en wonen met een hoge levens verwachting. Deze zal na de Corona wel stevig naar beneden worden bijgesteld ben ik bang.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Con zei:

Veel wat Maurice zegt klinkt wel plausibel.

 

 

Inderdaad heel erg aannemelijk en die 1.5 meter en mondkapjes in gesloten ruimtes is gewoon bulshit. Ventileren, ventileren en ventileren. In een trein of bus even een raampje op een kiertje zetten zodat aerosollen naar buiten weg kunnen waaien.

5 uren geleden, Penthe zei:

Als je dit plaatje ziet dan hebben de Nederlanders geluk want hier is het toch echt boven de 80 1 op 10 en als je hoger gaat 11 op 100. Spanje heeft dan ook op de 100.000 besmettingen iets meer dan 10.000 doden. Toch is Spanje 1 van de gezondste landen om in te leven en wonen met een hoge levens verwachting. Deze zal na de Corona wel stevig naar beneden worden bijgesteld ben ik bang.

 

Lees nu eens goed Penthe: indien besmet. Niet iedere oudere van boven 80 raakt besmet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Inderdaad heel erg aannemelijk en die 1.5 meter en mondkapjes in gesloten ruimtes is gewoon bulshit. Ventileren, ventileren en ventileren. In een trein of bus even een raampje op een kiertje zetten zodat aerosollen naar buiten weg kunnen waaien.

Ramen open is altijd goed! Het ventileren van woningen is zelfs zo belangrijk dat de gezondheid van mensen er met sprongen op vooruit gaat wanneer er goed geventileerd wordt.

Al het vocht dat blijft hangen in afgesloten ruimtes, met de bijbehorende virussen bacteriën en ga zo maar door, kan nooit goed zijn.

Mondkapjes hebben geen zin in afgesloten ruimtes!

 

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, drz zei:

Ramen open is altijd goed! Het ventileren van woningen is zelfs zo belangrijk dat de gezondheid van mensen er met sprongen op vooruit gaat wanneer er goed geventileerd wordt.

Al het vocht dat blijft hangen in afgesloten ruimtes, met de bijbehorende virussen bacteriën en ga zo maar door, kan nooit goed zijn.

Mondkapjes hebben geen zin in afgesloten ruimtes!

 

 

Tuurlijk heeft ventileren zin, de trek naar buiten ververst de lucht binnen. Maar ga jij straks in de trein of bus maar eens een raampje opentrekken, dan zijn er altijd wel weer van die zeikerds die beginnen te mekkeren dat ze niet verkouden willen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...