Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


50 minuten geleden, Mojo zei:

Nee geen verschil in opvatting maar in hiërarchie.

 

Inderdaad een deel van het gezin.

Zeker geen hiërarchie!

 

Ik heb geen kinderen, geen vrouw (meer) maar alleen dieren en hele lieve.

 

Dus een beetje ongenuanceerde opmerking denk ik.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minutes ago, astro iris said:

Ik had vroeger een collega vrouw op mijn werk die beweerde dat haar man liever zijn hond zag dan haar. Tja hiërarchie.😆

Ik heb een beetje het zelfde, ik knuffel mijn honden eerder dan mijn vrouw verwen ze ook meer dan mijn vrouw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Penthe zei:

Ik heb een beetje het zelfde, ik knuffel mijn honden eerder dan mijn vrouw verwen ze ook meer dan mijn vrouw.

Doet me spontaan denken aan de man die zei, ik mag ieder uur van de nacht thuiskomen, het hondje is altijd blij,  maar mijn vrouw.....🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, astro iris said:

Doet me spontaan denken aan de man die zei, ik mag ieder uur van de nacht thuiskomen, het hondje is altijd blij,  maar mijn vrouw.....🤣

Mijn vrouw doet ook gewoon zelfde in huis dus er is weinig verschil :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk hebben we binnenkort geen Corona meer, gelukkig gaan we al een beetje vooruit en kunnen we hier weer naar een cafe of restaurant. Probleem is echter nu dit weer kan het een gekkenhuis is en je dus helemaal geen plek meer hebt want iedereen wil nu tegelijk naar het cafe of restaurant. Mensen zijn rare wezens wat dat betrefd. Dus maar weer afwachten tot het weer normaal is en gewoon voor dit soort rare mensen, waarschijnlijk het zelfde volk die in 1x 1000 of meer wc rollen in hun karretje gooiden een tijdje terug.

 

Maargoed Corona cijfers van Spanje zien er voor nu goed uit we gaan omlaag en niet omhoog en dat stelt gerust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in België gaat het ook de goede kant op, maar blijft wel oppassen. Mensen vergeten rap, hier in de supermarkt kon je vandaag op de koppen lopen en ik was, samen met een paar andere ouderen, de enigen die een mondmasker droegen. in de gang naast mij hoorde ik een vrouw nog al redelijk hoesten. Corona gaat rond gedwaald hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, astro iris said:

Hier in België gaat het ook de goede kant op, maar blijft wel oppassen. Mensen vergeten rap, hier in de supermarkt kon je vandaag op de koppen lopen en ik was, samen met een paar andere ouderen, de enigen die een mondmasker droegen. in de gang naast mij hoorde ik een vrouw nog al redelijk hoesten. Corona gaat rond gedwaald hebben.

Gebeurd hier ook dat mensen helemaal niet meer nadenken en geen afstand meer houden, daarom gaat ik de komende maanden niet meer naar de meest bezochte buurtsupers maar meer naar de wat meer afgelegen die je enkel kunt bereiken met een auto. Als ik naar zo´n openbare plaats gaat draag ik wel een masker en gelukkig doet de rest dat ook tot nu toe.

 

Hoesten is echt iets wat je nu niet moet doen en zeker niet in een openbare lokatie als een supermarkt dus als je iedere keer moet hoesten dan ook gewoon niet naar de supermarkt maar velen zijn dom of puur egoist of totaal naief en gaan dan toch met eventuele nare gevolgen door met alle dagelijkse dingen. Vraag mijzelf regelmatig af hoeveel doden dat gedrag al heeft gekost voor andere families die wel proberen rekening te houden met anderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Penthe zei:

..... maar velen zijn dom of puur egoist of totaal naief en gaan dan toch met eventuele nare gevolgen door met alle dagelijkse dingen.

Veel mensen zijn inderdaad een soort van zombies.

 

Een tijd geleden was er een zombie-hype en ergens hoorde ik ik iemand roepen dat deze bang was dat er zombies door de straten zouden kunnen lopen.

Mijn gedachte was onmiddellijk: “die lopen al jaren lang rond”...

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...