Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Dat is nu eenmaal het gevolg van politicus zijn.

Ga je links af dan schreeuwt de meute die rechts af hadden willen gaan moord en brand.

Ga je rechts af dan vindt een ieder, die links af een betere optie had gevonden, je een malloot die nergens verstand van heeft.

Ga je rechtdoor dan ben je een eigengereid iemand die zich nergens wat van aantrekt en als een kip zonder kop rond springt.

 

Ik zeg dan altijd "als je alles dan toch zoveel beter weet dan had je zelf de politiek in moeten gaan"

Wees blij dat er keuzes gemaakt worden en dat je die niet zelf hoeft te nemen over zaken waar je wellicht totaal geen verstand hebt.

Of er op dit moment de juiste keuzes gemaakt worden dat kan nu nog niemand bepalen, dat weet je pas als alles voorbij is.

En ik kan je nu al op een briefje geven dat er na de tijd weer bosjes vol "deskundigen" op zullen staan die het allemaal veel beter hadden geweten en totaal anders zouden hebben aangepakt en ook haarfijn uit kunnen leggen welke foute beslissingen er genomen zijn en hoe het volgens hun allemaal veeeeeeeeel beter had gekund.

Ik vraag dan zo iemand altijd "als je je leven geheel opnieuw zou mogen doen zou je dan precies hetzelfde hebben gedaan"?

Heb je nog nooit voor een drukke weg gestaan waar een gaatje viel en de gok niet heb genomen om over te steken en later gedacht dat had toch makkelijk gekund?

Beslissingen neem je op basis van de informatie die je op dat moment ter beschikking had en wat je op dat moment het beste lijkt en dat is zo en zal ook altijd zo blijven.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat er door sommigen misbruik wordt gemaakt van de informatie die ze te horen krijgen voordat een ander het weet is vrijwel niet te voorkomen.

Er zullen ook hele volksstammen zijn die zo'n uitspraak beoordelen als de zoveelste complot theorie welke nergens op geënt is en ook niet te bewijzen is.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Velen kijken alleen maar naar de negatieve dingen.

Er is nog zoveel moois op aarde om van te genieten.

 

Stop eens met het zwartkijken en stop ook met het kijken naar het journaal.

 

Je gaat er een stuk prettiger door leven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

Stop eens met het zwartkijken en stop ook met het kijken naar het journaal.

ik zag gisteren die minister op het journaal die corona en de maatregels vergelijkt met het rijden van een auto, lampjes en schakelaars bedienen en toen heb ik het inderdaad heel snel afgezet.

Heb wel beters om naar te kijken en luisteren.

 

Stay Awhile

Röyksopp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Tonskidutch zei:

ik zag gisteren die minister op het journaal die corona en de maatregels vergelijkt met het rijden van een auto, lampjes en schakelaars bedienen en toen heb ik het inderdaad heel snel afgezet.

 

 

Ja man, ze denken dat we kleine kleutertjes zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ceesv zei:

Velen kijken alleen maar naar de negatieve dingen.

Er is nog zoveel moois op aarde om van te genieten.

 

Stop eens met het zwartkijken en stop ook met het kijken naar het journaal.

 

Je gaat er een stuk prettiger door leven.

Dat zijn wijze woorden!

Ceesv for president! 👍

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

Heb wel beters om naar te kijken en luisteren

Zo jammer. Heeft die man eindelijk een nieuw woordje geleerd (dashboard) en het probeert uit te leggen wat het is.

  • Haha 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je hond aan de straatzijde loopt en jij altijd aan de gebouwzijde wil het nog wel eens lukken dat alleen de lantaarnpalen slachtoffer zijn

moet je wel een echte hondenlijn gebruiken van één halve meter en niet die 10 meter oprol automaat voor dat lamlendige baasje dat geen pas kan houden :P

 

Stay Awhile

Röyksopp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, ceesv zei:

Velen kijken alleen maar naar de negatieve dingen.

Er is nog zoveel moois op aarde om van te genieten.

 

Stop eens met het zwartkijken en stop ook met het kijken naar het journaal.

 

Je gaat er een stuk prettiger door leven.

 

Mee eens, ik kijk al jaren geen journaal meer...

Alleen maar gemanipuleerd en krijgt te zien

wat zij belangrijk vinden, hoe gekleurd....

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...