Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden, Tonskidutch zei:

dat noemt men jezelf strategisch opstellen en daarmee heel veel verontruste twijfelaars op jou hand krijgen

gaat die straks ook in een of andere 80+ partij zitten?

sorry partij, was niet zo bedoeld

een of andere plek waar die veel invloed en dus geld kan verdienen

Welterusten en blijf schijnbaar bang in deze kwestie helaas. Heeft niets met invloed te maken, is gewoon belichten van andere kant zodat er geen éénzijdige berichtgeving is. Wat jij of ik ermee doet is aan jezelf. 

 

Je kan het omdraaien ook: wat je nu hoort, ziet, leest op de staatstelevee is mensen op hun hand krijgen/houden want ja, wat die instanties roepen is vast goed want is regering of rijks dit of rijks dat.(daarom zei hij zelf ook al dat die maar 1 keer op tv geweest deze periode. Dus hoe eenzijdig is de informatievoorziening...

 

Die zijn op voorhand nooit te vertrouwen want de grootste draaikonten en zielenwinnaars zitten op het pluche die wij mensen hebben gekozen, incluis propaganda voor stemmen winnen waar later niets van terecht komt (kiezersbedrog). Daarom vertrouw ik al lang niet meer want men denk dat goed voor 1 ieder is en zoek me heil elders, wel in de gaten houdende wat die staatstelevee ons wijs maakt want ben andere geen haar beter dan mensen die enkel staatstelevee (msm) kijken. 

 

Ik merk vooral onder jongeren dat die gelukkig wakker raken, de wat ouderen, conservatieven stukken minder en denken nog steeds dat doorgaans wat regeringen enz. bedenken vast goed is voor ons allen en de zorgstaat wel op ons past en het beste voorheeft met je.

Hoe dan ook: ben blij dat het op zijn retour is en zoals in filmpje al gezegd wordt dat over tijdje kostelijk vermaken met dat aparte vreemde gedoe. (zo is het hoe ik ertegenaan kijk).

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, erwinnaar zei:

 

Met zijn allen maar snel wakker worden is mijn mening. Angst wordt gezaaid, zelfs aangekondigd met zogenaamde tweede golf. Dat heet programmeren enz. enz.

Mensen met zo'n mentaliteit lokken men een lockdown doelbewust uit !!

Wie de regels aan z'n achterwerk veegt , doe maar op , tot ze aan je bankrekening knabbelen ,

want dat is het enige dat helpt tegen overtreders !! Corona is geen gewoon griepje !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, cookie monster zei:

Mensen met zo'n mentaliteit lokken men een lockdown doelbewust uit !!

 

 

Daar lijkt het dus niet op cookie monster. Met een druk en warm paasweekend plus mooi hemelvaart zou je verwachten dat de cijfers rap oplopen. Mensen zochten massaal het water en winkelstraten op. De cijfers blijven echter dalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, kiekiek zei:

De cijfers blijven echter dalen

Momenteel wel , maar dit virus heeft nog wel wat in petto zolang men niet immuun wordt ….

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, kiekiek said:

 

Daar lijkt het dus niet op cookie monster. Met een druk en warm paasweekend plus mooi hemelvaart zou je verwachten dat de cijfers rap oplopen. Mensen zochten massaal het water en winkelstraten op. De cijfers blijven echter dalen.

 

En dus gaan we nu maar weer allemaal met oogkleppen op achter Maurice de Hond aanhollen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, erwinnaar zei:

Welterusten en blijf schijnbaar bang in deze kwestie helaas. Heeft niets met invloed te maken, is gewoon belichten van andere kant zodat er geen éénzijdige berichtgeving is. Wat jij of ik ermee doet is aan jezelf. 

je zou een heel klein beetje sympathie krijgen, kunnen krijgen, als het niet zo één mening zou zijn die gewoon geen enkel andere gedachtengang toelaat.

Die mening welke voortkomt uit een discours, ook vanuit verschillende gezichtspunten met de problematiek en argumentaties omgaat. Je veroordeeld jezelf tot die molenwiek gek (de Hond) die alleen maar aanvalt. Redeneer dan, discussieer dan, breng argumenten. Waarom moet ik jou mening volgen. Er is geen zinnig woord te vinden in die mening.

Die overigens meer angst impliciet in zich verbergt dan dat wat een weldenkend mens aan zijn medemens zou verkonden.

Ik ben niet slapende.

Angela

Bob James

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, erwinnaar zei:

Welterusten en blijf schijnbaar bang in deze kwestie helaas. Heeft niets met invloed te maken, is gewoon belichten van andere kant zodat er geen éénzijdige berichtgeving is. Wat jij of ik ermee doet is aan jezelf. 

 

Je kan het omdraaien ook: wat je nu hoort, ziet, leest op de staatstelevee is mensen op hun hand krijgen/houden want ja, wat die instanties roepen is vast goed want is regering of rijks dit of rijks dat.(daarom zei hij zelf ook al dat die maar 1 keer op tv geweest deze periode. Dus hoe eenzijdig is de informatievoorziening...

 

Die zijn op voorhand nooit te vertrouwen want de grootste draaikonten en zielenwinnaars zitten op het pluche die wij mensen hebben gekozen, incluis propaganda voor stemmen winnen waar later niets van terecht komt (kiezersbedrog). Daarom vertrouw ik al lang niet meer want men denk dat goed voor 1 ieder is en zoek me heil elders, wel in de gaten houdende wat die staatstelevee ons wijs maakt want ben andere geen haar beter dan mensen die enkel staatstelevee (msm) kijken. 

 

Ik merk vooral onder jongeren dat die gelukkig wakker raken, de wat ouderen, conservatieven stukken minder en denken nog steeds dat doorgaans wat regeringen enz. bedenken vast goed is voor ons allen en de zorgstaat wel op ons past en het beste voorheeft met je.

Hoe dan ook: ben blij dat het op zijn retour is en zoals in filmpje al gezegd wordt dat over tijdje kostelijk vermaken met dat aparte vreemde gedoe. (zo is het hoe ik ertegenaan kijk).

 

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jij je info in dezen vandaan haalt.

Want de NPO's deugen volgens jou niet qua info (waarbij ik het met je eens ben dat je een politicus als Rutte niet kunt vertrouwen) en van de commerciële omroepen kun je nog minder verwachten en over facebook en twitter zullen we het maar niet hebben.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja

hij heeft het over staatstelevee, alsof dat in Nederland überhaupt bestaat?

wat wel bestaat is zich onwel voelen en verontrust gezien de kennis over en van het probleem.

 

misschien zegt men in 2080 dat corona het beste was dat had kunnen gebeuren en iedereen die eraan gestorven is zijn HELDEN

net zoals in de film van Woody Allen, the Sleeper 1973 waar sigaretten roken gezond blijkt te zijn

Angela

Bob James

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tonskidutch zei:

tja

hij heeft het over staatstelevee, alsof dat in Nederland überhaupt bestaat?

 

 

Volgens mij is de NPO toch echt staats tv tonski en ze hebben kennelijk hun naam veranderd?

 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Stichting_Nederlandse_Publieke_Omroep

 

stichting Nederlandse Propaganda Omroep (tweede regel en boven het logo)

 

Zal wel een geintje zijn van iemand ;)

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welterusten. Straks gewoon een lange neus rondom dit thema naar alle angsthazen, kijk ik al naar uit. De hond komt met prima argumenten en zo direct zoals kiekiek al zei gebeurt er nada noppes niets. Die bangmakerij  voor later is nergens op gebaseerd en angst is slechte raadgever. De NPO betaal ik mede aan mee, krijg er angst voor terug of iets dergelijks want geen ruimte voor andersdenken rondom dit thema. Dat vind ik dan wel elders en vind ik aannemelijker voor mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gewijzigd op 23 mei 2020 13:37 vanaf een mobiele telefoon (van een grapjas)

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, erwinnaar zei:

Welterusten. Straks gewoon een lange neus rondom dit thema naar alle angsthazen, kijk ik al naar uit. De hond komt met prima argumenten en zo direct zoals kiekiek al zei gebeurt er nada noppes niets. Die bangmakerij  voor later is nergens op gebaseerd en angst is slechte raadgever. 

Ik mijd openbare plaatsen waar veel mensen rondtroepen, en moet ik dan toch boodschappen doen dan gebruik ik mondmasker . Ik ben gepensioneerd en behoor tot de risico groep, mijn vader en moeder leven nog allebei met zeer hoge gezegende leeftijd en ik wil ook geen risico nemen dat door mijn nonchalance zij ziek worden. Ben ik daarom een angsthaas?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...