ronaldsl Geplaatst: 12 april 2020 Delen Geplaatst: 12 april 2020 (aangepast) Wie kan mij mij een goede en gratis tekstverwerker voor IPad adviseren? 12 april 2020 aangepast door ronaldsl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 12 april 2020 Delen Geplaatst: 12 april 2020 De twee populairste iPad Office apps zijn DocsToGo en QuickOffice. eerste is free / gratis p.s. Siri kun je gebruiken om te dicteren Zelf vind ik die echter heel vaak haperen Another One Bites The Dust Queen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 12 april 2020 Delen Geplaatst: 12 april 2020 Wat mankeert eigenlijk aan Pages? Is gratis, goed en bijna compatibel met o.a. MS Word.... MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 12 april 2020 Delen Geplaatst: 12 april 2020 weet ik niet... maar ik kan me voorstellen dat @ronaldsl, die geprobeerd heeft en een andere wil dan zijn er alternatieven. Another One Bites The Dust Queen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 12 april 2020 Delen Geplaatst: 12 april 2020 Hmmm, dat zullen wij dan van TS vernemen... MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ronaldsl Geplaatst: 12 april 2020 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2020 Nee, geen bovenstaande gebruik, ik ga het bEkijken. Bedankt voor de input. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen