Ga naar inhoud


ondertitel in kleur probleem op LG TV


pirrewit

Aanbevolen berichten

Ik heb een bestand met ondertitels op een PC. Wanneer ik dit bestand speel op de PC met VLC zie ik ondertitel in 3 kleuren naargelang wie er spreekt. Helemaal correct.

Wanneer ik nu dit bestand op een LG OLED TV 55 inch afspeel in een netwerk (dus de TV leest van de PC) dan staat er telkens "font" ondertitel "font" ipv de ondertitel in kleur. De TV gebruikt hiervoor de ingebouwde native player.

Is hier een oplossing voor?

Weet ook niet goed waar dit topic thuis hoort:blush:

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

VLC player gebruiken op je tv?

Die ondersteunt het formaat, je native player in je tv niet.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hmn, ik zie het probleem.

Kan je de pc niet aansluiten op de LG?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...