Ga naar inhoud


Facebook help


renzie

Aanbevolen berichten

mijn vrouw kan sinds gistermiddag zich niet meer aanmelden op haar FB account omdat zij haar wachtwoord niet meer wist en bij haar instellingen haar oude telefoonnummer nog vermeld staat. Wij hebben het wachtwoord gewijzigd maar ontvangen geen verificatiecode op haar huidige telefoonnummer want deze  is bij FB niet bekend. hoe kan ik dit oplossen?  facebook is niet bereikbaar.

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites


op het emailadres  komt de 1e aanmeldcode op binnen maar voor de 2 staps verificatieprocedure komt er ook nog een 6 cijferige code via sms. en dat gaat nu naar een oude telefoonnummer .

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het morgen gewoon nog eens. De servers zullen door het intensieve verkeer aardig belast zijn..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, renzie zei:

op het emailadres  komt de 1e aanmeldcode op binnen maar voor de 2 staps verificatieprocedure komt er ook nog een 6 cijferige code via sms. en dat gaat nu naar een oude telefoonnummer .

Dat oude tel nr bellen en vragen of ze een code hebben ontvangen ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, cookie monster zei:

En het geregistreerde Emailadres van haar facebook ??

daar komt de 1e code op binnen, de tweede code gaat over sms

12 minuten geleden, trust zei:

Dat oude tel nr bellen en vragen of ze een code hebben ontvangen ?

het tel. nummer is pas een jaar geleden gewijzigd en komen te vervallen en zal dus nu nog niet bij een ander in gebruik zijn.

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, renzie zei:

daar komt de 1e code op binnen, de tweede code gaat over sms

het tel. nummer is pas een jaar geleden gewijzigd en komen te vervallen en zal dus nu nog niet bij een ander in gebruik zijn.

In België zit er 2 jaar tussen , maar het oude nummer is zolang wel vervallen !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit probleem ook gehad en moest een kopie van mijn ID opsturen naar Facebook wat ik dus niet heb gedaan.

Maar ik heb nu 5 maanden geen Facebook en ik vind het heerlijk.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...