marcow Geplaatst: 13 april 2020 Geplaatst: 13 april 2020 Beste, Is het mogelijk om via de TV video te bellen met een App zoals DUO en heb je hier nog extra apparatuur voor nodig TV : Panasonic OLED 55 GZW 954
marcow Geplaatst: 13 april 2020 Auteur Geplaatst: 13 april 2020 Aanvulling op mijn vraag hier boven : Of de mogelijkheid om video te bellen met mijn telefoon en het beeld op de TV weer te geven. Mvg Hans
Tonskidutch Geplaatst: 14 april 2020 Geplaatst: 14 april 2020 het toverwoord is dus miracast maar als je op viera connect drukt heb je misschien nog wat opties zoals skype of whatsapp The Crying Cowboys Aaron Rux
marcow Geplaatst: 14 april 2020 Auteur Geplaatst: 14 april 2020 Beste , Dank voor reactie Op de afstandsbediening van de Oled zit geen optie viera connect ; deze optie zat wel op mijn oude Plasma afstandsbediening . Mvg
Tonskidutch Geplaatst: 15 april 2020 Geplaatst: 15 april 2020 je zult toch wel app's kunnen kiezen op je afstandbediening? 🛴 The Crying Cowboys Aaron Rux
marcow Geplaatst: 15 april 2020 Auteur Geplaatst: 15 april 2020 Ja, dat wel maar ik zie geen miracast app Ik zie wel een optie spiegelen, kan ik die hiervoor gebruiken Hans
Tonskidutch Geplaatst: 15 april 2020 Geplaatst: 15 april 2020 Volgens de gebruiksaanwijzing die ik gisteren effe snel gelezen heb heeft jouw Panasonic ook miracast. En dat moet je gewoon maar eens doorlezen op de Panasonic site of in je gebruiksaanwijzing. Met de telefoon de miracast app ophalen en installeren. The Crying Cowboys Aaron Rux
marcow Geplaatst: 15 april 2020 Auteur Geplaatst: 15 april 2020 Ik heb de App geprobeerd die heet tv remote 2 als ik als zoekterm Miracast ingeef op de telefoon bij Google playi Hij vindt mijn tv wel maar dan krijg ik een scherm met YouTube filmpjes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen