Ga naar inhoud


Dyson stofzuiger met grindvloer


edbe

Aanbevolen berichten

We hebben hier de originele Dyson vloerstofzuiger, die zal nu een jaar of 25/30 oud zijn denk ik. Was aanvankelijk goed en duur, beter dan de Nilfisk die we daarvoor hadden, maar vermoed dat we nu een andere zouden nemen.

We hebben ook een Dyson steelstofzuiger en dat is de beste in het genre en bevalt prima. Het schoonmaken is geen probleem want je kunt het reservoir eraf nemen, maar het is wel iets om buiten te doen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eigenlijk simpel. Houd het geld in je zak en koop een goede stofzuiger voor rond de 100 euro.

..tenzij het hebben van een dergelijke stofzuiger een soort van statussymbool gaat worden..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon goeie stofzuiger kopen.

eenmaal per jaar ga ik met eenschijfmachine en gebruik daarbij innomat vloer nat maken.

Innomat mengen met lauw water je hebt er niet veel van nodig.

Even laten inwerken ( haalt vet en andere rommel los in grindvloer) met eenschijfmachine erover .

Rest wegzuigen met water stofzuiger.

Vloer weer als nieuw,hier ligt ie al 15 jaar ziet er nog als nieuw uit.

Rennen twee honden van buiten naar binnen.

Vloer is geseald .

 

aangepast door scubadiver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De enige goede stofzuiger was de Holland Electro Toppy, alleen nog overtroffen door de latere Toppy S

 

Te zien in het, jawel het bestaat,  Stofzuiger Museum

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

175 Gulden in 1960... dat was ook veel geld!

Voor mij is Electrolux onovertroffen... ik heb er 2 in huis, eentje beneden, en een op de bovenverdieping.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, drz zei:

een goede stofzuiger voor rond de 100 euro.

 

Daar koop je ook niet veel voor.

 

7 uren geleden, Psychosammie zei:

De oplader zit er gewoon bij hoor, nergens gezien dat je die apart moet kopen.

 

Hier dan:

Dyson V11 + gratis freistehende Ladestation (Wert 89 Euro) + 15 % Cashback
 

Dyson V11 + gratis freistehende Ladestation (Wert 89 Euro) + 15 % Cashback

Ik moest er echt om lachen
aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Daar koop je ook niet veel voor.

Goed punt.. Een Miele of Bosch van rond de 250 zal meer plezier geven. Ook niet goedkoop, maar als het goed is gaan ze lang mee.

Overigens zat ik net op internet te kijken naar zakloze stofzuigers, maar die koop je ook al vanaf 5 tientjes.

Zou dat wat zijn?

 

Of deze:

PHILIPS-FC9333-09-PowerPro-Compact

PHILIPS FC9333/09 PowerPro Compact

89 euro

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zeer recent een nieuwe stofzuiger (moeten) kopen, en ik heb gewoon een beetje online onderzoek gedaan.... Ik ben uitgekomen op een AEG VX8-4-BM-M . Niet goedkoop, maar de hoofdredenen voor de keuze was de reviews allemaal vermelden dat de stofzuiger zeer stil is, en dat hij op de laagste stand nog steeds heel goed zuigt... 

En ik kan zeggen dat het inderdaad allemaal klopt.... 🙂 

 

Ik heb zelf ook een Dyson gekocht een paar jaar geleden, snoerloos, om schakelpanelen schoon te maken, en ik ben er nooit weg van geweest... Veel "herrie" (wat niet erg is) maar jammer genoeg niet de bijbehorende zuigkracht....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

De enige goede stofzuiger was de Holland Electro Toppy, alleen nog overtroffen door de latere Toppy S

 

Te zien in het, jawel het bestaat,  Stofzuiger Museum

 

Nou daar hoef ik niet voor naar het museum, die heb is gewoon in gebruik is de garage om zaagsel e.d. op te zuigen. Ik heb er nog zeker 50 stofzuigerzakken van liggen. Die hoeft voorlopig nog niet weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig dat je dat zegt, hier in huis is ook voor een Miele gekozen door de vrouw des huizes :)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
9 uren geleden, Tonskidutch zei:

en die hangt naast de ijskast zoals op de reclame toch?

:grin:

 

het is een marketing gag en inderdaad veel te duur

 

Maar dat is dus niet waar. Diverse testen wijzen uit dat de steelstofzuigers van Dyson onovertroffen goed zijn. Kijk maar eens op vacuumwars.

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even gekeken bij de Nederlandse consumentenbond.

De hoogste score is een Miele met 7,5.

Er zitten 3 Dysons tussen met de score 5,9  6,5  en 6,8.

De eerste Dyson (met een 6,8) staat op de 25-ste plaats.

 

Ik verbind hier verder geen conclusies aan maar wel een

test welke uiteraard in Nederland is gedaan en wellicht

relevanter.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...