Ga naar inhoud


Dyson stofzuiger met grindvloer


edbe

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, TangoBravo zei:

We kochten in de jaren 90 een van de eerste Dyson's. Op advies van een vriend. Mooie doorzichtige opvangbak. Die was dus na een week gebruik al ondoorzichtig geworden. Zonder stofzak. Dat was erg handig zei mijn vriend. Vreselijk vond mijn vrouw het om dat ding schoon te maken, er was geen handige methode om het zo te doen dat je zelf niet onder het stof zat. En tot slot was het een zeer kwetsbaar ding, de onderdelen waren zeer breekbaar en vervanging van die onderdelen was ontzettend duur. Nooit meer Dyson genomen. Gelukkig zijn we altijd wel vrienden gebleven met de vriend die ons de Dyson had aanbevolen. Zelf hebben ze later ook nooit meer Dyson gekocht 😂

 

T B

 

Dat ken ik dus totaal niet. Geheel andere ervaringen.

De opvangbak is nog vrijwel even doorzichtig als eind jaren 90 toen hij splinternieuw was.

Hebben jullie er nat cement in opgezogen of zo?

Het legen buiten in de vuilnisbak is ook geen enkel probleem, heb het al die jaren gedaan en nooit onder het stof gezeten.

Ook de breekbaarheid van de onderdelen ken ik niet; er is nooit iets kapot gegaan, alles is nog zoals toen ik hem kocht. Alleen de zuigkracht is na 20 jaar afgenomen.

 

Overigens weet ik echt nog niet of ik als nieuwe sledestofzuiger weer een Dyson neem maar wie weet want deze heeft het wel lang probleemloos volgehouden.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uren geleden, moonchild zei:

Dyson is voor mensen die heilig in reclame geloven en hopen dat ze dan ook bij de hippe crowd behoren, Beetje vergelijkbaar met Apple dus.

 

Ze komen er dan wel achter dat ze gewoon rotzooi hebben gekocht en geven dit dan ook toe. Een klein gedeelte blijft volhouden dat het topspul is alsof hun hele leven ervan afhangt.

 

Als je vergelijking opgaat neem ik zeker weer een Dyson, want ik prijs de dag nog altijd dat ik na tig jaren van de vele windows PC's naar de apple Mac overgestapt ben.

Niet meer elk jaar meermaals gekloot met van alles en nog wat  inclusief opnieuw installeren, maar inmiddels 8 jaren achter elkaar nooit een probleem gehad en hij draait nog altijd super en even snel als toen ik hem kocht met nieuwe software en volledige ondersteuning.

En m'n ca. even oude iPhone (gekregen van dochter die hem al jaren had gebruikt) doet het ook nog probleemloos en kreeg kortgeleden nog een update. M'n volgende phone, mocht deze sneuvelen, gaat zeker weer een Apple worden en dat geldt ook voor de computer.

 

Voor een nieuwe slede-stofzuiger weet ik het nog niet.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn alle telefoonfabrikanten de kant van Apple opgegaan qua prijs.. 😂

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, drz zei:

Volgens mij zijn alle telefoonfabrikanten de kant van Apple opgegaan qua prijs.. 😂

 

Nee hoor...als je genoegen neemt met een wat ouder model dan kom je met € 200 een heel eind.

€ 1.600,- zul je mij nooit zien uitgeven voor een:

 

Apple iPhone 11 Pro Max (512 GB) - Space Grau

Eppel eifoon 11 Pro Max (512GB)

 

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

...en die ***piep*** liggen er in de nacht voor in de rij van de winkel om hem een jaar later weer in te ruilen voor een nog duurder en nieuwer model. 😂😂

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Nee hoor...als je genoegen neemt met een wat ouder model dan kom je met € 200 een heel eind.

€ 1.600,- zul je mij nooit zien uitgeven voor een:

 

Apple iPhone 11 Pro Max (512 GB) - Space Grau

 

heb hooguit 300 euro betaald voor een smartphone...meestal 6 tot 9 maanden oud....o ja geen Apple natuurlijk.....

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Link naar reactie
Delen op andere sites

zelf heb ik wel een apple, maar meer dan 300 geef ik niet uit voor een stuk rustverstoorder.

Helaas moest ik wel, die ui van een Nadella vond het nodig om de Windows Phone te schrappen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, moonchild zei:

@minplus, gelukkig is je leven nu zo veel beter. Maar je hebt wel mijn laatste zin gelezen?  :D

Zekers. Ik heb hard gelachen.😄

 

De nieuwste iPhone kreeg ik vandaag een mail over. Kost 450, is veel en hij kan veel. Wie weet over 1 of 2 jaar een vervanger van m'n nu 8 jaar oude en enorm veel gebruikte iPhone 5. Moet hem inmiddels minstens om de andere dag opladen.😕

 

M'n dochter heeft trouwens indertijd omdat ze de apple wat duur vond een Huawei gekocht als vervanging van haar iPhone. Die kon ze na 2 jaar in de vuilnisbak mikken omdat ie aan z'n eind was.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sverige, dat ging het ook maar we zijn dicht bij de stap waarop de stofzuiger wordt geïmplementeerd  met de smartphone.

De overtreffende trap gaat zijn dat de stofzuiger met de smartphone bediend gaat worden en waar er al diverse modellen van bestaan, dus het moment dat we kunnen bellen met de stofzuiger en visa versa moet wel dichtbij zijn..


...en dat gaat natuurlijk alleen met een telefoon met de waarde van een half maandsalaris..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...