Miauw Geplaatst: 17 april 2020 Geplaatst: 17 april 2020 Ineens heb ik vrijwel geen beeld meer, krijg regelmatig de audiomelding "Dolby audio technonnety" , voor ik eventueel opnieuw de schotel moet afstellen, hebben meer mensen op dit moment last van beelduitval? Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 april 2020 Moderator Geplaatst: 17 april 2020 Kijk eens in het Canaldigitaal forum. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten