Ga naar inhoud


VU+ Uno 4K Se info


exit1

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik wil mijn VU+solo2 vervangen door een VU+ uno 4K, ik heb 2 aparte schotels,  allebei gericht op Astra3 alleen voor CanalDigital.

Ik kan nu 4 zenders tegelijk opnemen, is dat ook mogelijk op de VU+ uno 4K.

Ik gebruik OpenPli 7.2.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jij kunt met een UNO 4&K (SE) minimaal net zoveel en meer doen dan met de SOLO2.

Ik heb hiervoor ook 2 stuks SOLO2 in gebruik gehad voordat ik mijn UNO 4K SE in gebruik nam.

 

De enige beperking die je zou kunnen hebben t.a.v. 4 zenders tegelijk opnemen is de CD Smartkaart maar dat had je natuurlijk ook al in de SOLO2.

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik zit in eenzelfde situatie (Solo2) en vraag me af of het "verstandig" is om nu deze switch te maken.  En waarom tegen de UNO 4k SE, een ontvanger uit 2017?  Is die inmiddels niet "verouderd"?

 

Overigens is de Uno voor mij op dit moment de enig mogelijke keuze gezien de afmetingen (50mm hoog) en de interne harde schijf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij zou het de Uno 4k Se worden omdat de ontvanger prima referenties heeft en betrouwbaar is, met een gloednieuw model kun je last hebben van kinderziektes, heb ik gehad met de Solo2 en de VU+Duo, allebei omgewisseld en daarna gelukkig goed, maar ja je ook wat geluk hebben met de elektronica.

Maar op dit ogenblik wacht ik toch nog even met de aankoop, ik had regelmatig vastlopers met mijn Solo2, maar ik heb een nieuwe harde schijf gekocht en vooralsnog lijken de problemen opgelost, zo niet dan koop ik een Uno 4k Se.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, exit1 zei:

met een gloednieuw model kun je last hebben van kinderziektes,

deze UNO4K Se is niet nieuw, en met het VTI image 14.06 loopt die prima hoor.

 

5 minuten geleden, exit1 zei:

vooralsnog lijken de problemen opgelost,

dat is natuurlijk prettig dan zou ik ook gewoon wachten tot er meer noodzaak is.

Screenshot_3.png

aangepast door Tonskidutch
2017

Rocket

Goldfrapp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...