Ga naar inhoud


Eenvoudige zenderlijst met Astra 23.5


Jürgen

Aanbevolen berichten


@Jürgen Had ik niet gezien, Parallels werkt ook goed op de mac dan zou het eigenlijk geen probleem moeten zijn of zoals smetje limb.BE zegt gebruik zijn tip en dan werkt het ook.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan.

Je kunt zelf ipk's maken die middels tar gecomprimeerd bij installatie ervan de bestanden naar de juiste map uitpakken.

Zoals bekend kun je dan deze ipk met USB in de receiver steken en via het menu installeren.

 

Overigens, het is wel leuk dat je dat vroeg

want met winrar kun je een tar.bz netjes openen en de mappen en bestanden zien HA😁

Screenshot_23.png

aangepast door Tonskidutch

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik het met de beperkingen van macOS Catalina even helemaal heb gezien ben ik vanmorgen weer terug gegaan naar de vorige versie Mojave.

Daarin heb ik in elk geval nog steeds de mogelijkheid om 32-bits programma's te gebruiken en heb ik intussen ook al o.a. DreamBoxedit en iDreanX geïnstalleerd.

 

Morgen even mijn UNO onderhanden nemen, de tuner omwisselen en VTI installeren voor satelliet gebruik, hierbij zal ik dan ook één van de beschikbaar gestelde lijsten inladen.

Allen bedankt voor de aangeleverde bijdragen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...