sattv4iedereen Geplaatst: 26 april 2020 Geplaatst: 26 april 2020 Iemand ervaring met octagon? draait op linux, maar kan men kiezen welke linux os., of is dit eigen? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Moderator ceesv Geplaatst: 26 april 2020 Moderator Geplaatst: 26 april 2020 Gebruik de zoekfunctie eens, dan kom je onder meer dit tegen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bellejt Geplaatst: 26 april 2020 Geplaatst: 26 april 2020 heb hem hier in gebruik als 2de box en werkt perfekt met openvix.Is ook nog eens multiboot. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
sattv4iedereen Geplaatst: 26 april 2020 Auteur Geplaatst: 26 april 2020 Mijn gewenste type staat niet bij open atv images. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
bellejt Geplaatst: 26 april 2020 Geplaatst: 26 april 2020 (aangepast) als we dat type nou wisten dan konden we mss verder antwoorden https://www.opena.tv/downloads/36-octagon-images/ 26 april 2020 aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
sattv4iedereen Geplaatst: 26 april 2020 Auteur Geplaatst: 26 april 2020 (aangepast) t 'zou de octagon sf 1008c zijn. 26 april 2020 aangepast door sattv4iedereen url van webshop kwam ongewild mee Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Moderator ceesv Geplaatst: 26 april 2020 Moderator Geplaatst: 26 april 2020 Is die niet gelijk aan de Rebox 8000. Dat is een gedateerde ruim 10 jaar oude ontvanger met overeenkomstige specificaties. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sattv4iedereen Geplaatst: 26 april 2020 Auteur Geplaatst: 26 april 2020 ook niet kopen dan? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Moderator ceesv Geplaatst: 26 april 2020 Moderator Geplaatst: 26 april 2020 Hangt ervan af wat je ermee van plan bent. Om tv te kijken is die prima. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mimisiku Geplaatst: 26 april 2020 Geplaatst: 26 april 2020 Redeneer: waarom zo'n oude bak kopen? Tip: zoek eerst via Google wat je eventueel in huis haalt. Op puur persoonlijke noot: volgens mij ben je weer bezig met je oude stijl. Kennissen/vrienden vragen je van alles en jij vertikt het (weer) om zelf te zoeken, maar gebruikt dit forum als vraagbaak.... Doe eens een keer zélf wat.... Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Tonskidutch Geplaatst: 26 april 2020 Geplaatst: 26 april 2020 ja effe niet boos worden sattv4iedereen, maar elke tweede dag advies vragen over doosjes is toch echt niet serieus. +1 Riviera Paradise Stevie Ray Vaughan, Double Trouble
sattv4iedereen Geplaatst: 26 april 2020 Auteur Geplaatst: 26 april 2020 ik had graag wat geëxperimenteerd met linux o.s.en. en moet ci+ ondersteunen sorry wi, 'kgon mien plan wel trekn Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Moderator ceesv Geplaatst: 26 april 2020 Moderator Geplaatst: 26 april 2020 1 minuut geleden, sattv4iedereen zei: n moet ci+ ondersteunen Eh, of dat gaat werken? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 26 april 2020 Geplaatst: 26 april 2020 hij heeft toch een Vu+ ZERO4K dus ik zie dat plan trekken wel zitten hoor Riviera Paradise Stevie Ray Vaughan, Double Trouble
Mimisiku Geplaatst: 26 april 2020 Geplaatst: 26 april 2020 Als hij daar tenminste VTi op heeft staan. Dan werken CI+ modules die gebaseerd zijn op een Neotion tsjipset.. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Aanbevolen berichten