PATJE Geplaatst: 30 april 2020 Auteur Geplaatst: 30 april 2020 ik ben aan de schotel geweest als morgen het weer het toelaat ga ik nog eens proberen
Sprietje Geplaatst: 30 april 2020 Geplaatst: 30 april 2020 Als je morgen de schotel uitricht en je gebruikt Dishpoiter, kies dan voor 20,4e, dan zit je ongeveer in de goede richting.
a33 Geplaatst: 30 april 2020 Geplaatst: 30 april 2020 9 uren geleden, PATJE zei: ik heb de 22k aan gezet Heb je daar niet mogelijkheid AUTO, zoals ook bij 'Polariteit' al Auto gekozen is? Dan moet je die hebben. Overigens zou ik met maar één LNB op de BiSat gewoon de 4-beugel er vanaf halen, en één LNB-houder gewoon in het midden hangen. Maar kijk maar wat je doet; het is jouw feestje. Groet, A33 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
Sprietje Geplaatst: 30 april 2020 Geplaatst: 30 april 2020 2 minuten geleden, a33 zei: Overigens zou ik met maar één LNB op de BiSat gewoon de 4-beugel er vanaf halen, en één LNB-houder gewoon in het midden hangen. Groet, A33 Dat kan maar als je dan de 4-beugel er weer op zet, staat de schotel niet in de juiste richting en heb je nog geen ontvangst.
a33 Geplaatst: 30 april 2020 Geplaatst: 30 april 2020 1 uur terug, Sprietje zei: maar als je dan de 4-beugel er weer op zet Ik krijg niet de indruk dat @PATJE dat nog van plan zou zijn. Hij heeft juist een aantal LNBs "weggedaan", in een versimpeling van zijn set-up naar alleen 19E. Groet, A33 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
PATJE Geplaatst: 1 mei 2020 Auteur Geplaatst: 1 mei 2020 ik ga mijn schotel op een andere plaats moeten hangen door zo dikwijls op mijn verandadak te moeten kruipen heb ik ook nog een waterlek erbij gekregen ik hou jullie nog wel op de hoogte alvast allemaal bedankt voor de reacties
Mimisiku Geplaatst: 1 mei 2020 Geplaatst: 1 mei 2020 Oei, da's niet zo mooi... Bitumenlaag beschadigd? Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Mojo Geplaatst: 1 mei 2020 Geplaatst: 1 mei 2020 1 uur geleden, Mimisiku zei: Oei, da's niet zo mooi... Bitumenlaag beschadigd? Ja, je moet er ook niet met naaldhakken op gaan lopen😂 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mimisiku Geplaatst: 1 mei 2020 Geplaatst: 1 mei 2020 Bij mij waren het de controleurs van de woningbouwvereniging. Tijdens onze vakantie zijn ze over het platte dak gelopen en hadden de bitumen gescheurd. Vette ravage... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
PATJE Geplaatst: 1 mei 2020 Auteur Geplaatst: 1 mei 2020 bij mij is er een rubber gescheurd tussen 2 polycarbonaatplaten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen