Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

hoi,

 

 

Griekse provider Nova gaat verder met de Discovery- en Eurosport-kanalen

 

De Griekse aanbieder van betaaltelevisie Nova heeft de overeenkomst met het Amerikaanse Discovery uitgebreid. 

Het nieuwe contract omvat de distributie van Eurosport 1, Eurosport 1 HD en Eurosport 2, evenals

Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Showcase HD en Travel Channel.

 

Naast deze programma's omvat de overeenkomst voor het eerst ook het Food Network station

 

https://www.broadbandtvnews.com/2020/05/22/nova-and-discovery-extend-partnership/

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de kans gehad om een middag de onderhandelingen te mogen volgen. Het ging de goede kant op en een overeenkomst leek dichtbij. Mooie oplossing voor de kijkers.

 

Maar toen ging gemene Henkie de speelgoedauto van Discovery CEO Jim Goldwolf afpakken. CFO Sue Yu zag dit en begon aan Henkies haar te trekken. Jan Cloot was aan het huilen. Gelukkig was het bijna tijd en werden de kleuters door hun ouders opgehaald. 

 

Na het weekend gaat het weer verder in de zandbak :D

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD Heeft mij net gebeld, het de vraag of ik tevreden was met CD, toen heb ik het hele verhaal vertelt en ook kwam de vraag of ik  het erg vond dat mss Discovery weg ging.

ik heb toen gezegd dat ik het ga opzeggen.

en die vent ging alles doorgeven. tuurlijk!!!

 

maar CD belt dus wel zijn klanten op om te peilen hoe wij er overdenken.

 

gr.

henk

 

 

 

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 minuten geleden, henkie73 zei:

CD Heeft mij net gebeld

Op zondag?

 

Alleen dat al kan klanten kosten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

vraag me af waarom dat niet allemaal kan via jou MIJN CanalDIGITAAL login

die nodeloze callcenters

Quality management en ensurance is tegenwoordig heel anders dan miep aan de telefoon

 

De klantenservice belt niet, dat is backoffice, de klantenservice weet niet eens dat je gebeld bent, laat staan wanneer. 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ceesv zei:

Op zondag?

 

Alleen dat al kan klanten kosten.

 

als je het opzegd en na half jaar vallen ze je nog lastig....

 

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, edbe zei:

 

als je het opzegd en na half jaar vallen ze je nog lastig....

 

Dat recht hebben ze bij jouw als voormalig klant.

Tenzij je aangeeft dit niet te willen. (Recht van verzet)

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb m'n tweede canaldigitaal kaart 'ingeruild' voor een Joyne Lite abonnement. Die module werkt best ok. Op VTI kan ik ook gecodeerd opnemen en tegelijk iets anders kijken. Opnames worden dan gedecodeerd als de ontvanger naar standby gaat. Helaas is de ontvangst van Joyne bij regen net op het randje op mijn schotel. Volgende projectje is de Bisat omruilen voor Big Bisat.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sprietje zei:

Aha..., jij hebt ongeveer deze opstelling:

 

 

 

 

Klopt. Maar dan voor de 9 en 13e een duo lnb van canal digitaal gebruikt met een verbouwde lnb houder.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...