Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten


38 minuten geleden, theparasol zei:

Hoe zit dat nu met die RTL-Crime?

Ik lees alleen dat die ook op een sat transponder beschikbaar gesteld gaan worden, niet dat die ter vervanging van een van die discovery kanalen in het basispakket komt.

Dus ik ga er voorlopig vanuit dat RTL-Crime een onderdeel gaat uitmaken van het basispakket.

Niet goed gelezen.🙂

https://www.sat4all.com/forums/topic/369845-verdwijnen-discovery-eurosport-etc/?do=findComment&comment=2585673

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Tja Discovery en Animal planet waren veel herhalingen te zien en oude docu's...

Jammer wel van Eurosport 1 en 2 want deze zenders zitten eigenlijk overal in het basic-pakket (bedoel dan via de kabel)

 

Tof dat we via Canal Digitaal eindelijk ook de BBC's kunnen ontvangen en de entertainment versie. 

 

* Sat TV: Sedert 1994

* Canal Digitaal Abonnement (In België) sedert 2019

Link naar reactie
Delen op andere sites

BBC Entertainment heeft in de beginjaren nog beschikbaar geweest bij Tv Vlaanderen, tot het vervangen werd door iets anders, het is dus een weerzien na zoveel jaar.

of we dit mogen met gejuich onthalen nadat enkele zenders verdwijnen die bv in belgie bij de grote providers in het basis pakket zitten moet ik toch niet beamen ;)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Tv Vlaanderen wordt nog magerder dus, zonder Eurosport en de Discovery kanalen. Wat schiet er dan nog over? VTM? VIER? De moeite niet meer! 

 

* Sat TV: Sedert 1994

* Canal Digitaal Abonnement (In België) sedert 2019

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al vele jaren bij CD maar overweeg nu toch serieus over te stappen naar Joyne. CD wordt almaar duurder en levert steeds minder..

Toch goed dat er een alternatief is gekomen met J.

 

Ber

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Ber zei:

Ik ben al vele jaren bij CD maar overweeg nu toch serieus over te stappen naar Joyne. CD wordt almaar duurder en levert steeds minder..

Toch goed dat er een alternatief is gekomen met J.

 

Ber

Joyne blijft volgens mij ook niet bestaan . Weet je wat dat kost allemaal zo een transponder huren ? En hoeveel abonnementen hebben ze . Ik vrees daar allemaal voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontving een email van Canal Digitaal, Misschien maakt die iets duidelijk

 

 

Canal Digitaal

online versie

trans.gif

trans.gif

   

Homepage    Mijn Canal Digitaal    Klantenservice    Blog

Nieuwsbrief mei

trans.gif

trans.gif

Beste XXXXXXXXX

De maand mei staat alweer voor de deur! Dat was goed te merken aan het lekkere weer van de afgelopen weken. Toch kunnen we op dit moment niet de dingen doen die we normaal gesproken doen rond deze tijd van het jaar. Voor ons nóg meer reden om deze maand veel extra’s te bieden. Zo komen er nieuwe zenders bij en hebben we een speciale aanbieding voor Film1. Stingray CMusic is zender van de maand en je maakt kans op Bose-surroundspeakers t.w.v. € 349,95!

trans.gif

trans.gif

trans.gif

Nieuw: BBC-zenders

trans.gif

Goed nieuws! Het was al lang een wens van veel van onze klanten, en daarom zijn we heel trots en blij dat we vanaf 1 juni ons zenderaanbod gaan uitbreiden met twee BBC-zenders: BBC First en BBC Entertainment.

trans.gif

trans.gif

 

trans.gif

md_1037225.jpg

trans.gif


• Op BBC First kijk je naar de beste en meest originele Britse misdaadseries met Nederlandse ondertiteling, zoals Sherlock, Luther en Midsomer Murders. De zender biedt meesterlijke Britse series, met unieke karakters en onvergetelijke verhalen.

trans.gif

trans.gif

 

trans.gif

md_1037224.jpg

trans.gif


• Met BBC Entertainment haal je de crème de la crème op het gebied van drama en comedy in huis: van exclusieve premières van dramaseries tot terugkerende comedyklassiekers als One Foot in the Grave, Alan Carr en Only Fools and Horses.

trans.gif

trans.gif

 

trans.gif

Op 1 juni biedt Canal Digitaal een gewijzigde zenderlijst aan. Heb je een ontvanger die niet automatisch een nieuwe zenderlijst inlaadt en dus zwart beeld op een of meerdere zenders? Laad dan op 1 juni je zenderlijst opnieuw in.

trans.gif

trans.gif

 

trans.gif

Kijk de beste films op Film1

trans.gif

Heb jij ook zo genoten van het filmaanbod van Film1 de afgelopen weken? Dan hebben we goed nieuws voor je! Binnenkort zijn er allerlei nieuwe topfilms te bekijken op Film1, zoals:

trans.gif

trans.gif

 

trans.gif

Film1

trans.gif

• 12 Years a Slave
• Long Shot
• Man on Fire
• Natural Born Killers
• The Mechanic

Om het kijken nóg leuker te maken heeft Canal Digitaal een mooie aanbieding voor je. Jij kan namelijk de komende 6 maanden Film1 kijken voor maar € 5,- per maand (daarna betaal je €13,95 per maand en kan je maandelijks opzeggen).


Bekijk aanbod

trans.gif

trans.gif

 

trans.gif

Wil je gebruikmaken van dit speciale actieaanbod? Neem dan contact op met een van onze medewerkers via 088-0038555 (lokaal tarief). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag tussen 9.00 uur en 21.00 uur.

trans.gif

trans.gif

 

trans.gif

Stingray CMusic

trans.gif

Zender van de maand: Stingray CMusic

trans.gif

Met Stingray CMusic geniet je de hele maand van de mooiste klassieke muziekprogramma's, liveoptredens en nog veel meer. De zender is vanaf 6 mei beschikbaar op kanaal 97 en via de Canal Digitaal TV App. In ons blogartikel lichten we de leukste tips voor je uit. Wil je kans maken op Bose-surroundspeakers t.w.v. € 349,95? Doe dan mee met onze winactie!

Lees meer | Ja, ik wil kans maken

trans.gif

trans.gif

 

trans.gif


Maak je nog niet gebruik van de gratis Canal Digitaal app? Download hem nu in de App Store (voor iOS) of Google Play (voor Android) en log in met je inloggegevens voor Mijn Canal Digitaal.

trans.gif

trans.gif

 

trans.gif

Download de app via de App store   Download in de Google Play Store

Hulp nodig bij het installeren? Klik hier!

 

trans.gif

trans.gif

 

trans.gif

tv-tips

trans.gif

Speciale tv-tips en filmtips

trans.gif

Sinds de corona-maatregelen van de overheid zitten we veel meer thuis met zijn allen. Wij vinden het nu extra belangrijk dat je altijd op de hoogte bent van al het moois op tv. Daarom maken we iedere week een selectie speciale kijktips in onze tv-gids, iedere week uit een andere categorie. Daarnaast zetten we ook iedere week de beste filmtips voor je op een rij.

Bekijk onze tv-gids | Bekijk onze filmtips

trans.gif

trans.gif

 

trans.gif

Klantenservice

trans.gif

Zenderwijzigingen

trans.gif

Nóg een nieuwe zender in je pakket: vanaf 1 juni kan je kijken naar FightBox, een actievolle vechtsportzender waarmee je 24 uur per dag kan genieten van mixed martial arts (MMA), boksen, worstelen, kickboksen, sumoworstelen en karate. Hiermee biedt FightBox een compilatie van de beste vechtsporten van over de hele wereld. En dat op één kanaal.

Ook wordt RTL Crime vanaf 1 juni aangeboden via de satelliet. Op RTL Crime kijk je 7 dagen per week 24 uur per dag naar de beste misdaadprogramma’s van eigen bodem en de beste buitenlandse crime-series. Zo kijk je onder andere naar Crime Scene Investigation, Castle, Moordvrouw, Criminal Minds en Killer in Plain Sight.


Daarnaast verdwijnen per 1 juni de zenders van Discovery uit ons zenderpakket. Dit betekent dat de zenders Discovery Channel, Discovery HD Showcase, Animal Planet, Eurosport 1 en 2, Investigation Discovery en TLC dan niet meer beschikbaar zullen zijn.

trans.gif

trans.gif

aangepast door Blockbusters
overbodig
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Niet alleen dat, maar tranpopnders capaciteit heeft ook zo zijn grenzen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Eduard07 zei:

Mijn post over coderingen hierboven is een objectieve, feitelijke weergave van de stand van zaken aangaande mogelijke coderingen in het VK en Duitsland. De bronnen zijn de officiële Britse en Duitse nieuwsmedia. 

De kern van de post ging trouwens over de kans op codering van de BBC en waarom wel/niet. Die discussie in het VK over de BBC is politiek geladen. En dus heb ik aangegeven hoe een en ander daar speelt op basis van feitelijke Britse nieuwsberichten. Het gaat dus niet om mijn persoonlijke mening. Die staat er niet eens in!  

Jij geeft er een insinuerende draai aan.

 

(De manier waarop jij trouwens steeds meent (persoonlijk) te moeten reageren, zeg meer over jou dan over mij. Stop ermee.  

Hoog tijd voor die spiegel, erwinnaar! En lees mijn post van mij hierboven nog maar eens aandachtig na en check de feiten!)

 

Fijne avond nog!

Gedaan waarvan akte. Was wat te rap met mijn commentaar. 

Verder hoop ik dat Brits en Duits voorlopig fta mag blijven voor nodige kwaliteits balans. Fijne dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, erwinnaar zei:

Gedaan waarvan akte. Was wat te rap met mijn commentaar. 

Verder hoop ik dat Brits en Duits voorlopig fta mag blijven voor nodige kwaliteits balans. Fijne dag.

Je reactie siert je! Gauw back on topic dan maar.

  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...