Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Conax.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
10 minuten geleden, Terradon zei:

Dat is mij natuurlijk wel bekend hoor en ook dat je deze weer zelf kunt proggen, maar ik bedoelde eigenlijk dat er voor de leek voldoende ontvangers op de markt zijn waar je als consument zonder problemen je seca 3 kaart in de voorhanden kaartgleuf stopt en kan gaan kijken. 

En dus niet perse gebonden bent aan de door providers voorgeschreven boxen of cammetjes.  

Dat is niet zo lang meer! Canal Digitaal levert geen losse kaarten meer uit. Uitsluitend nog de CAM701 CI module of een gesloten kastje. De kaarten faseren vanzelf uit..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

• Moderator
Geplaatst:

Alleen voor nieuwe klanten.

Seca 3 blijft nog wel even in bedrijf.

En je kan nog steeds oude kaarten registreren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
1 minuut geleden, Terradon zei:

Nou zo te horen ben ik dus net op tijd weg bij die club.......kunnen de 7a8 seca 3 kaarten die ik nog heb mijn museum ook in 

je kunt ze ook nog verkopen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Geen nieuwe leveren betekent onherroepelijk uitfaseren.. Net als bij Irdeto.. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:
24 minuten geleden, ceesv zei:

Maar het ging om Joyne als alternatief, en daar heb je die mogelijkheden niet.

Per ontvanger een CI module, geen gebruik van een ingebouwde kaartlezer.

Duidelijk maar ik heb me nooit bezig gehouden met Joyne dat hele CI+ gebeuren heb ik eens kunnen testen met een Duitse module en kaart en heb daar toen gezien alle restricties gelijk van gezegd dat hoeft voor mij niet . 

Geplaatst: (aangepast)
19 minuten geleden, Mimisiku zei:

Geen nieuwe leveren betekent onherroepelijk uitfaseren.. Net als bij Irdeto.. 

Das een leuke ik had nog een oude irdeto card terwijl seca werd ingevoerd kreeg terwijl ik al een seca card in gebruik had als nog een rode irdeto epsiloncard toegestuurd die ik nooit heb kunnen gebruiken.

aangepast door Terradon
Geplaatst:
14 minuten geleden, sattv4iedereen zei:

je kunt ze ook nog verkopen.

Ik heb alles opgezegd dus zijn geen actieve kaarten meer dus denk niet dat je die nog op naam kunt zetten .

Als ze willen uitfaseren zullen ze deze kaarten natuurlijk nooit meer op naam zetten he . 

Geplaatst:
2 minuten geleden, Terradon zei:

Ik heb alles opgezegd dus zijn geen actieve kaarten meer dus denk niet dat je die nog op naam kunt zetten .

Als ze willen uitfaseren zullen ze deze kaarten natuurlijk nooit meer op naam zetten he . 

cd is dan anders dan tvv. tvv activeert nog losse kaarten waar geen abbo op staat.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:
41 minuten geleden, Terradon zei:

Dat is mij natuurlijk wel bekend hoor en ook dat je deze weer zelf kunt proggen

dat zal wel een heel andere betekenis hebben dan de suggestieve woorden die je schrijft.

Je kunt echt helemaal niets proggen bij de huidige versleuteling van Paytv, je kun alleen bij niet embedded receivers welke op enigma2 gebaseerd zijn een softcam toepassen opdat geen CI-Cam nodig is als je een kaartje hebt.

En lang geleden waren er heel veel verschillende receivers te koop die met embedded en/of CI-Cam slot jouw provider's voorwaarden nakwam dus dat was fijn als vrije keuze in de hardware.

Vergeet dat nu maar en bekijk wat CanalDIGITAAL gaat besluiten inzake Discovery deze maand. Afwachten dus.

The Beat Is Rhythm

Club des Belugas

Geplaatst:
5 minuten geleden, Tonskidutch zei:

dat zal wel een heel andere betekenis hebben dan de suggestieve woorden die je schrijft.

Je kunt echt helemaal niets proggen bij de huidige versleuteling van Paytv, je kun alleen bij niet embedded receivers welke op enigma2 gebaseerd zijn een softcam toepassen opdat geen CI-Cam nodig is als je een kaartje hebt.

En lang geleden waren er heel veel verschillende receivers te koop die met embedded en/of CI-Cam slot jouw provider's voorwaarden nakwam dus dat was fijn als vrije keuze in de hardware.

Vergeet dat nu maar en bekijk wat CanalDIGITAAL gaat besluiten inzake Discovery deze maand. Afwachten dus.

Nou ik heb het niet suggestief bedoeld hoor want er zijn tot op de dag van vandaag nog boxen te koop al dan niet legaal die geen probleem hebben met seca codering, maar klopt wel dat ik sinds de introductie van het CI+ gebeuren met alle restricties een beetje ben afgehaakt, heb hier een tijdje de MZ101 van CD thuis gehad en die volgen dezelfde procedures dus bij een opname doorspoelen nou dat mag niet he, waar is toch die kreet gebleven BAAS OP EIGEN BUIS flatscreen mag ook ........ dat zoek ik       

Geplaatst:
1 uur terug, Terradon zei:

Tvv ja die heb ik ook nog ergens liggen lol uitgeruild met een belg voor een nl card .

Oei dan is die Belg nu de pineut......ook geen cd meer voor hem.☹️

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...