RicardoBelli Geplaatst: 2 mei 2020 Geplaatst: 2 mei 2020 (aangepast) Hallo forum leden ,heeft er iemand ervaring met satellietontvangst middels disecq switch op de panasonic tx 55FZW804 oled tv ??? 2 mei 2020 aangepast door RicardoBelli Typ fout
RicardoBelli Geplaatst: 2 mei 2020 Auteur Geplaatst: 2 mei 2020 Ik heb de tv nu op 19,2 ° oost via coax 1 aan gesloten ,en de vu + duo achter de disecq switch via coax 2 naar de schotel .ik wil nu de tv via de disecq switch gebruiken zodat ik naar de andere satellieten in 4k kan kijken .hoe doe ik dat ?.. aansluiten lukt wel maar kan ik dat zo wel instellen .volgens mij kan ik max 4 satellieten via disecq kijken .nu kan ik via de vu + ism de big bi sat schotel maximaal 8 satellieten instellen. De disecq switch is een atevio . Mvg Ricardo
Tonskidutch Geplaatst: 3 mei 2020 Geplaatst: 3 mei 2020 stond allemaal hier ook al uitgelegd laatste weken The Crying Cowboys Aaron Rux
RicardoBelli Geplaatst: 3 mei 2020 Auteur Geplaatst: 3 mei 2020 Oke bedankt ik zal het zo lezen .ik heb inmiddels 13 23 19,2 28,35 ingelezen maar ik kan alleen de 13 hotbird terug vinden terwijl ik alle 4 satellieten er heb ingezet. Ik begrijp er niks meer van .mvg Ricardo
Tonskidutch Geplaatst: 3 mei 2020 Geplaatst: 3 mei 2020 heb je de juiste volgorde van je LNB's aan de Diseqc switch ook aangehouden anders wordt het niks The Crying Cowboys Aaron Rux
RicardoBelli Geplaatst: 3 mei 2020 Auteur Geplaatst: 3 mei 2020 Volgens mij wel .ik kan alleen de hotbird weer vinden deze heb ik er ook als laatst ingezet. Vreemd
Moderator ceesv Geplaatst: 3 mei 2020 Moderator Geplaatst: 3 mei 2020 17 uren geleden, RicardoBelli zei: De disecq switch is een atevio Is dat een 4/1 switch of een 8/1 switch? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
RicardoBelli Geplaatst: 3 mei 2020 Auteur Geplaatst: 3 mei 2020 Hallo Ceesv de atevio is een 8/1 switch Gebruik hem al jaren ism de vu + du maar nu met de panasonic
Tonskidutch Geplaatst: 3 mei 2020 Geplaatst: 3 mei 2020 dan wordt het lastiger ik ken die 8in1 volgorde niet meer was zo iets alleen die bovenste 4 gebruiken bij de diseqc van Pana The Crying Cowboys Aaron Rux
RicardoBelli Geplaatst: 3 mei 2020 Auteur Geplaatst: 3 mei 2020 De linker kant van de disecq switch gebruik ik zo als de foto hierboven .mijn probleem is dat ik ze alle 4 wel ontvang ,maar gisteren avond heb ik ze allemaal ingescand . Maar ik kan alleen de laatste de hotbird zien .hoe maak ik een bvb favorieten astra 1 2 3 en hotbird???? ..
Tonskidutch Geplaatst: 3 mei 2020 Geplaatst: 3 mei 2020 (aangepast) ach zo (extra foto zie ik nu pas) alles links 1.1 AA 2.1 AB 3.1 BA 4.1 BB kan volgens mij op een 4in1 diseqc wel kloppen maar hier stuur je een 8in1 aan met een (maximaal) 4in1 pana dat gaat niet werken, meen ik me te herinneren heb je nog een 4in1 liggen? 3 mei 2020 aangepast door Tonskidutch correctie The Crying Cowboys Aaron Rux
RicardoBelli Geplaatst: 3 mei 2020 Auteur Geplaatst: 3 mei 2020 Oke daar was ik al bang voor , maar als ik het menu open heb ik wel signaal op alle satellieten . Vandaar dat ik om de beurt wel kon kijken naar de op volgorde gescande satellieten. Is dat volgens jou het probleem ,3dat ik dus de 4 satellieten niet kan invoeren als zijnde favorieten . Kan ik dan maar beter een 4/1 spaun bestellen ?? Mvg Ricardo. ps de 9 ° oost kijk ik toch zelden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen