RicardoBelli Geplaatst: 3 mei 2020 Auteur Geplaatst: 3 mei 2020 (aangepast) Hall Tonskidutch, nog even dit er zit op de disecq switch ook nog een dipswitch schakelaar op die ik kan verstellen dubbel volgens mij.mvg Ricardo 3 mei 2020 aangepast door RicardoBelli Typ fout
Tonskidutch Geplaatst: 3 mei 2020 Geplaatst: 3 mei 2020 Het hoeft niet persé een Spaun te zijn maar ik denk dat je daarmee heel snel je 4 satelliet posities (welke het maximale zijn in de Panasonic smartTV) mooi hebt geconfigureerd. Zelf heb ik de Triax MFD41D liggen alhoewel die tegenwoordig duurder is dan Spaun. Maar elke 4in1 gaat werken op je Panasonic TV tuner voor DVB-s2 Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
RicardoBelli Geplaatst: 3 mei 2020 Auteur Geplaatst: 3 mei 2020 (aangepast) Hall Tonskidutch, nog even dit er zit op de disecq switch ook nog een dipswitch schakelaar op die ik kan verstellen dubbel volgens mij.mvg Ricardo .oke bedankt voor het reageren . 3 mei 2020 aangepast door RicardoBelli
RicardoBelli Geplaatst: 3 mei 2020 Auteur Geplaatst: 3 mei 2020 Hall Tonskidutch, nog even dit er zit op de disecq switch ook nog een dipswits schakelaar op die ik kan verstellen dubbel volgens mij.mvg Ricardo
Tonskidutch Geplaatst: 3 mei 2020 Geplaatst: 3 mei 2020 dat zou kunnen beste RicardoBelli maar dan moeten we de manual van die switch opzoeken want hoe dat dan precies gaat kan ik je niet zeggen Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Moderator ceesv Geplaatst: 3 mei 2020 Moderator Geplaatst: 3 mei 2020 Probleem is, dat je tv diseqc 1.0 ondersteunt, die 8/1 schakelaar staat in disecq 1.1 of 1.2 mode. Daarom zie je alleen ingang 1 van je schakelaar. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 3 mei 2020 Geplaatst: 3 mei 2020 Juist ja dat zal kloppen... ceesv aan die versie verschillen had ik niet gedacht, maar bijna alle TV's kunnen niet meer dan 1.0 dan lijkt me die dipswitch op off off 1.0 maar dat moet in de gebruiksaanwijzing staan of op de Swich zelf. Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
mebo870 Geplaatst: 3 mei 2020 Geplaatst: 3 mei 2020 Dat is toch dezelfde switch als de EMP centauri, daar moeten beide dipswitchen AF staan voor diseqc 1.0, alleen de 4 eerste ingangen werken dan. The key to happiness. Stay away from idiots
RicardoBelli Geplaatst: 3 mei 2020 Auteur Geplaatst: 3 mei 2020 Hall Tonskidutch, nog even dit er zit op de disecq switch ook nog een dipswits schakelaar op die ik kan verstellen dubbel volgens mij.mvg Ricardo hallo allen hier een paar fotos van de switch, inderdaad mebo 870 daar dacht ik dus ook aan dat de emp nagenoeg gelijk is alleen de roze kleur ,daar moet je van houden . Mvgr Ricardo
RicardoBelli Geplaatst: 3 mei 2020 Auteur Geplaatst: 3 mei 2020 Hall Tonskidutch, nog even dit er zit op de disecq switch ook nog een dipswits schakelaar op die ik kan verstellen dubbel volgens mij.mvg Ricardo hallo allen hier een paar fotos van de switch . Ik heb de onderste dipswitch ook op off gezet alle 4 satellieten hebben nog signaal .maar hoe configureer ik de 4 satellieten ??....
a33 Geplaatst: 3 mei 2020 Geplaatst: 3 mei 2020 2 uren geleden, Tonskidutch zei: ach zo (extra foto zie ik nu pas) alles links 1.1 AA 2.1 AB 3.1 BA 4.1 BB Dit suggereert dat hij al op combi diseqc 1.1+1.0 staat: Poort 1 t/m 4: diseqc 1.1 input 1, diseqc 1.0 AA t/m BB Als het op je andere ontvanger gewoon werkte, kan je ook even checken hoe de instellingen daar staan. groet, A33 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
RicardoBelli Geplaatst: 3 mei 2020 Auteur Geplaatst: 3 mei 2020 Ik heb de switch al verzet ik kan de 4 satellieten ontvangen, maar als ik een scan heb gemaakt op 19,2 ° en is daar mee klaar dan springt hij automatisch weer naar de 13 ° hotbird . Ik begrijp er niks meer van
Tonskidutch Geplaatst: 5 mei 2020 Geplaatst: 5 mei 2020 staat in de user-manual van je Panasonic niet iets over de ingang van je coax het is een dual tuner toch? ingang 2 kan de voorkeur hebben (let op bij wisselen altijd de TV van de netstroom halen) Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
RicardoBelli Geplaatst: 5 mei 2020 Auteur Geplaatst: 5 mei 2020 Hallo Tonskidutch, in het bijgeleverde boekje staat niks over de voorkeur van de 2 tuners . Hier nog een paar foto, heb inmiddels 3 satellieten ingeprogrameerd 19,2 28,35 en de hotbird nu wil de 23 nog niet lukken
Sprietje Geplaatst: 5 mei 2020 Geplaatst: 5 mei 2020 In de beschrijving van de diseqc-switch staat dat beide dip-switches op OFF moeten staan om diseqc-positie 1.0 te hebben, zie: http://www.emp-centauri.cz/pdf/1003225.pdf Je kunt dan alleen de eerste 4 aansluitingen gebruiken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen