Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

De naam zal velen niets zeggen, maar hij was een van de oprichters van Kraftwerk.

En voor wie dat niets zegt...

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Jeetje, dat is lang geleden - de gele album moet nog ergens bij de dochter in B liggen 😀

Cahors Big Bisat - 4x Relook twin-LNB's

M7 MP-201 kreng

Geplaatst: (aangepast)

RIP!

nooit meer Boing Boom Tschak en Wir fahr'n auf der autobahn.

..dat waren één van de pioneers op het gebied van synthesizer muziek. Net als Jean Michel Jarre en Vangelis

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

• Moderator
Geplaatst:

En iet te vergeten Rick van der Linden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ekseption!

Ik moest de naam even opzoeken omdat hij mij bekend voor kwam en bij de naam 'ekseption' ging er een belletje rinkelen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

• Moderator
Geplaatst:

en de opvolger van Exeprion, Trace!

Ik heb vanavond een uurtje Youtube muziek video's in dit genre zitten kijken en luisteren.

Genieten!

dank Florian, dat je ons deze muziek hebt gegeven!

• Moderator
Geplaatst:

Het begon allemaal met Robert Moog.

De rest is geschiedenis.

Geplaatst:

Koot en Bie, blijft leuk!! :D

Geplaatst:
2 uren geleden, drz zei:

Ekseption!

Da' was een hele leuke band , zeer goed muzikanten :)

Een Kraftwerk-nummer dat mij altijd is bijgebleven:

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

Ooit, in 1981, heb ik ze gezien in Vredenburg.

Hun hele opstelling was uitgevoerd in smetteloos RVS.

Alle synths stonden op brede kolommen aan elkaar

geschakeld en vormde zo een 6 meter lange rij.

Ik zeg: uiterst steriel, typerend voor Kraftwerk.

Synthesizer staat bij mij nummer 1 qua muzieksoort.

Het liefst niet commercieel, denk aan Schulze, een oudje,

wellicht de oudste nu nog onder ons.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:

43 minuten geleden, Con zei:

Synthesizer staat bij mij nummer 1 qua muzieksoort.

Het liefst niet commercieel, denk aan Schulze, een oudje,

wellicht de oudste nu nog onder ons.

En niet te vergeten Isao Tomita

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:
34 minuten geleden, D.Quijote zei:

En niet te vergeten Isao Tomita

Die moest ik even opzoeken, maar dit mij niet bekend. Het doet mij denken aan een soort van klassiek-elektronische filmmuziek genre.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...