realist Geplaatst: 31 oktober 2002 Geplaatst: 31 oktober 2002 Het komt nog al eens voor dat ik mij moet inloggen voordat ik een reply kan geven. Voor vanavond is het al de tweede keer dat dit nodig is. Zouden ze dit doen om mij te pesten of hebben meer lotgenoten hier last van? Toch benieuwd wat de oorzaak hiervan kan zijn. Gr. V/d realist Mijn actie hoort bij Jouw reactie. Hart. gr. v/d realist
juul007 Geplaatst: 31 oktober 2002 Geplaatst: 31 oktober 2002 Het is toch normaal dat je ingelogd moet zijn om mee te babbelen,of niet? Groeten,
Gast Geplaatst: 31 oktober 2002 Geplaatst: 31 oktober 2002 realist als je deze website afsluit of je verbinding verbreekt ben je automatisch uitgelogd, ligt het daar misschien aan? Of bedoel je dat je constant deze site open hebt staan en niet de verbinding verbreekt maar dan toch soms opnieuw in moet loggen? Want dat is volgens mij inderdaad niet ok dan. Maar of dat is om te pesten dat betwijfel ik. Groeten, Johnve.
realist Geplaatst: 31 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2002 Hoi 4tover, Dat "pesten" moet je niet serieus nemen. Mijn user naam en w.woord zijn opgeslagen. De PC gaat zo direct uit. Wanneer ik nu bijv. morgen Sat4all uit de Favorieten haal en ik maak verbinding, dan kan ik berichten lezen en normaliter ook replies geven op berichten. Echter, zo nu en dan staat er onder "Message Board" naast "Home" alleen maar Registreren en Inloggen en dan weet ik al dat ik geen replies kan geven. Normaal staan onder Message Board wel 5 benamingen waaronder "Uitloggen". Ik denk nu in eens dat ik misschien wel een beginnersfout maak door niet iedere keer uit te loggen. Feit blijft dat het verreweg de meeste keren gewoon goed gaat. Gr. V/d realist Mijn actie hoort bij Jouw reactie. Hart. gr. v/d realist
Gast Geplaatst: 31 oktober 2002 Geplaatst: 31 oktober 2002 hallo realist, ik log zelf meestal ook niet uit maar zodra bij mij de verbinding verbroken is (of dus de website afgesloten) moet ik gewoon opnieuw inloggen. Ik zie dat dat bij jouw niet elke keer het geval zou zijn? Bij mijn weten heb ik nog nooit ingelogd gestaan zodra ik terug op de site kwam nadat de verbinding verbroken was geweest en ik MEZELF NIET uitgelogd had. Vroeger? was dat volgens mij wel zo trouwens dat je gewoon ingelogd bleef staan als je de verbinding verbrak. Zou het misschien komen dat ik (opnieuw) lid ben geworden en dus nog niet zolang hier ben waardoor mijn profile "anders" werkt????? Groeten, Johnve.
Gast Geplaatst: 31 oktober 2002 Geplaatst: 31 oktober 2002 Ik heb hetzelfde nadat ik mijn cookies heb opgegeten (lees: gewist). Misschien doe je dat ook wel eens en ligt daar de oorzaak van je "probleem".
Gast Geplaatst: 31 oktober 2002 Geplaatst: 31 oktober 2002 Lancelot nee ik houd niet zo van cookies dus ik laat ze altijd in de kast (geheugen) staan. gr. Johnve.
realist Geplaatst: 3 november 2002 Auteur Geplaatst: 3 november 2002 @ 4tover, Ik wacht even af hoe de nieuwe boardsoftware zich gaat gedragen. @ Lancelot, Moet ik nog even melden: Ik had inderdaad daarvoor een schijfopruiming gedaan en daarbij zullen ook mijn cookies wel opgeruimd zijn. Gr. V/d realist Mijn actie hoort bij Jouw reactie. Hart. gr. v/d realist
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen