pirrewit Geplaatst: 10 mei 2020 Geplaatst: 10 mei 2020 (aangepast) Ik heb een Sandisk USB 64 gieg in NTFS format. Gisteren kon ik probleemloos alle filmen en series op de stick afspelen op mijn LG OLED 55TV . Vandaag lukt dat niet meer. Muziek van de stick weergeven lukt wel. Als ik de USB open zie ik wel de verschillende films staan met een foto en startpijl rechts boven in de foto maar als ik dan de OK geef wordt het scherm zwart en wil niet verder. Op de laptop is er geen probleem. mvg 10 mei 2020 aangepast door pirrewit Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Penthe Geplaatst: 10 mei 2020 Geplaatst: 10 mei 2020 Heb je de TV al even voledig van de stroom afgehaald? Dat is met alle mediabronnen met een OS vaak de oplossing. Voor de rest zou ik het niet weteen want de stick werkt wel goed op je laptop dus daar kan het niet aan liggen lijkt mij.
pirrewit Geplaatst: 11 mei 2020 Auteur Geplaatst: 11 mei 2020 (aangepast) Prima idee Penthe. Daarmee is het probleem weer van de baan. Bedankt. grts 11 mei 2020 aangepast door pirrewit Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Tonskidutch Geplaatst: 11 mei 2020 Geplaatst: 11 mei 2020 17 uren geleden, pirrewit zei: USB 64 gieg in NTFS format zou heel speciaal zijn dat een smartTV het NTFS accepteert Nothing Compares 2U Jimmy Scott
pirrewit Geplaatst: 11 mei 2020 Auteur Geplaatst: 11 mei 2020 In de handleiding staat bij voorkeur Fat32 anders NTFS. Vermits mijn bestanden groter dan 4 gieg zijn heb ik op de laptop NTFS geformateerd. En dat werkt dus met een film van 9 gieg Ik had eerst EXPAT maar dat aanvaard LG niet. grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Tonskidutch Geplaatst: 11 mei 2020 Geplaatst: 11 mei 2020 ah oké, dat ie ook NTFS kan is apart. ik had enkele films die de Panasonic ook niet wilde afspelen op een USB, die kwamen van een enigma2 receiver met meerdere audiostreams erin Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Tonskidutch Geplaatst: 12 mei 2020 Geplaatst: 12 mei 2020 (aangepast) @pirrewit, nog een tip om eens naar te bekijken is natuurlijk ook het HDCP en de versie die je LG OLED heeft want het is nog niet heel duidelijk wat voor soort films op die stick staan, een copie van een film met die copieerbeveiliging? 12 mei 2020 aangepast door Tonskidutch vraagsteller Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen