Ga naar inhoud


Probleem met installeren VU+ UNO 4K SE


Jürgen

Aanbevolen berichten


HD+ werkt pas 100% vanaf OScam 11576 (nu 11578). Met name de HD04 (de HD03 in mindere mate) gaat bij oudere versies na 36.000 kaartaanvragen uit sync (T1 resync error). Oplossing was dan ofwel in de HD+ CI+ module of Gbox. Nadien kon OScam hem weer lezen..

 

Feitelijk 'reageert' de kaart nog wel (het ligt dus NIET aan de kaartlezer) maar hij geeft geen ECM's meer af....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Mimisiku zei:

Feitelijk 'reageert' de kaart nog wel (het ligt dus NIET aan de kaartlezer) maar hij geeft geen ECM's meer af....

ben ik abuis?

de kaart krijgt alles toch NA oscam en geeft geen ECM's af? dacht dat de CW's afgegeven worden aan de demuxer

aangepast door Tonskidutch
demux

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Njet! De EMM wordt naar de kaart toe gestuurd, die reageert met een ECM, die wordt volgens een algoritme berekend en dát resulteert in het CW die inderdaad aan de demuxer wordt aangeboden wat uiteindelijk resulteert in beeld/geluid...

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
19 minuten geleden, Mimisiku zei:

HD+ werkt pas 100% vanaf OScam 11576

(Wanneer het werkt, niet aankomen!)

Ik heb de 11572 in gebruik, ik zal hem eens updaten.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ceesv zei:

(Wanneer het werkt, niet aankomen!)

Ik heb de 11572 in gebruik, ik zal hem eens updaten.

 

beetje top offic, maar ik heb ook nog gehad dat ik even GBOX moet gebruiken voor mijn hd+ kaart. vooral als er in oscam plots geen entitlements meer staan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb het HD CI module, dat gaat ook.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard gaat dat prima. Ik heb die met de HD+ kaart ontvangen. Zo heb ik de HD03 kaart voor 3 maanden vrijgeschakeld. Zo hoefde ik de OScam reader niet aan te passen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...