alex6 Geplaatst: 18 mei 2020 Geplaatst: 18 mei 2020 i.v.m. de steeds crimineel wordende omgeving zijn mijn 4 camera's belangrijk. De enige ip cam software die werkt op mijn VU+ box met openpli4 is al enige jaren camofs free versie 9.19. Omdat 1 van mij elro camera's de geest gaf na 5 jaar kocht ik een nieuwe foscam FL9900P. Die wordt met geen mogelijkheid herkend. Ik verwijderde de camera van het instal menu van caomofs teneinde de nieuwe te installeren. Als ik nu add new camera aanklik komt er een rood kruis met "connection could not be established". Kennelijk kan deze actie niet herroepen worden. Ik probeerde weer terug te komen naar 4 cams door een oude image te laden maar nee hoor ook weer 3 cams. Ook het verwijderen van het programma camofs via pakketten en weer opnieuw installeren bracht weer 3 cams i.p.v. 4. Geen enkele leverancier van IP cams kon mijn vertellen welke cam wel wordt herkend door camofs, nooit gehoord, Enigma2 wat is dat. Geprobeerd een nieuwere versie van camofs aan te schaffen, nergens ook niet op de originele site van ene shadowrider info over prijzen e.d. Ik kan natuurlijk lukraak wat camera's kopen maar op een gegeven moment is de kliko vol met camera's die niet bruikbaar zijn. Iemand een tip: 1.Hoe herstel ik de software van camofs naar 4 i.p.v 3 camera's 2 welke camera's worden wel herkend door dit programma. 3.Hoe, waar en tegen welke prijs schaf je een nieuwere versie van camofs aan of is er andere enigma software die hetzelfde doet. Bij voorbaat bedankt. Alex6
Tonskidutch Geplaatst: 19 mei 2020 Geplaatst: 19 mei 2020 (aangepast) hier de pdf van shadowrider en daarin staat ook de website camoFS-Anleitung.pdf het is natuurlijk makkelijk te vertalen met DeepL Translator (mocht men dat nog niet kennen) 19 mei 2020 aangepast door Tonskidutch hint The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen