blitz10 Geplaatst: 20 mei 2020 Geplaatst: 20 mei 2020 Iemand enig idee of ik op een Philips 43pus7304/12 uhd HDR kan uitzetten, en zo ja hoe
dutchandrew Geplaatst: 20 mei 2020 Geplaatst: 20 mei 2020 In de handleiding staat dat HDR niet word ondersteund in de modus Monitor. 43pus7304_12_dfu_nld.pdf
Moderator ceesv Geplaatst: 20 mei 2020 Moderator Geplaatst: 20 mei 2020 Waarmee het donkere beeld verklaard wordt!?! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 21 mei 2020 Geplaatst: 21 mei 2020 wat heb je dan aan HDR als het niet wordt toegepast dan kun je alleen nog hdr effect instellen zoals op pagina 48-49 staat vreemd apparaat die flips The Crying Cowboys Aaron Rux
blitz10 Geplaatst: 21 mei 2020 Auteur Geplaatst: 21 mei 2020 (aangepast) wordt er nu via de tv app( netflix ) de HDR video afgespeeld en verwerkt of niet verwerkt wordt er nu via de ziggo app( netflix ) de HDR video afgespeeld en verwerkt of niet verwerkt of is het zo , dat de tv zowel via de tv app of Ziggo app wel een HDR video afspeeld, maar geen HDR verwerking toepast. Indien het laatste het geval is, wordt men eigenlijk door Philips op het verkeerde been gezet, men denkt dat men een HDR tv aankoopt maar eigenlijk iets koopt dat erop zit maar voor de helft werkt. 21 mei 2020 aangepast door blitz10
Tonskidutch Geplaatst: 21 mei 2020 Geplaatst: 21 mei 2020 ik ben bang dat je gelijk hebt met je laatste constatering. had je dat vooraf geweten dan zou je beslist een andere uitgekozen hebben. Overigens Netflix schrijft op haar website dat ze wel degelijk HDR , HDR10 en dolby vision aanleveren in het signaal als je het UHD abonnement hebt. De weergave zit dus echt dwars bij flips. The Crying Cowboys Aaron Rux
blitz10 Geplaatst: 22 mei 2020 Auteur Geplaatst: 22 mei 2020 Philips kan me de volgende keer de p*t op. Heb netflix abo aangepast, zodat ik gewoon HD kijk i.p.v HDR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen