Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten


  • Moderator
Geplaatst:

Waarmee het donkere beeld verklaard wordt!?!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

 wordt er nu via de tv app( netflix ) de HDR video afgespeeld en verwerkt of niet verwerkt

 

wordt er nu via de ziggo app( netflix ) de HDR video afgespeeld en verwerkt of niet verwerkt

 

of is het zo , dat de tv zowel via de tv app of Ziggo app wel een HDR video afspeeld, maar geen HDR verwerking toepast.

 

Indien het laatste het geval is, wordt men eigenlijk door Philips op het verkeerde been gezet, men denkt dat men een HDR tv aankoopt maar eigenlijk iets koopt dat erop zit maar voor de helft werkt.

aangepast door blitz10
Geplaatst:

ik ben bang dat je gelijk hebt met je laatste constatering.

had je dat vooraf geweten dan zou je beslist een andere uitgekozen hebben.

 

Overigens Netflix schrijft op haar website dat ze wel degelijk HDR , HDR10 en dolby vision aanleveren in het signaal als je het UHD abonnement hebt.

De weergave zit dus echt dwars bij flips.

The Crying Cowboys

Aaron Rux

 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...