Ga naar inhoud

rheva hesse nieuwe ontvanger ??????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik had vandaag een fax ontvangen van rheva hesse (de makers van de nokia).<BR>zij melden dat zij een nieuwe ontvanger hadden met een actuater sturing en een maximaal aantal van 8 lnb,s.<BR>de ontvanger zou zijn voor oa: C+ en voor de open kanalen en zou geschikt zijn voor viacces.<BR>hij wordt zonder kaart geleverd.<BR>hij ondersteund diseq 1.2 en 1.4 voor de motor en voor een lnb switch.<BR>wie weet of dit app wat is en of dit de nieuwe 9500 wordt.<BR>hij is speciaal ontworpen voor de draaibare schotel ontworpen.<BR><P>------------------<BR> felix.gif

Geplaatst:

Hallo,<P>Ik heb gehoord dat geen een diseqc motor naar behoren werkt.<BR>Schijnt ook de reden te zijn dat de al 3 maanden aangekondigde cruiser 5000 van humax nog steeds niet los is.<P>Groeten Toon<P>Nokia moet een type als de 9600 met 1 of 2 CI's en net als de hum een embedded decoder.<BR>Wedden dat het dringen word aan de kassa.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Klopt Toon, als ze nou nog eens een volwaardige ontvanger als de 9600 uitbrachten dan kon het misschien nog wat worden. De 9800 is en blijft een ramp.<BR>Nokia ligt er uit bij de freaks en de "oudjes" blijven nog duur.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Wat Revah hesse niet in de mailing schreef is dat er een nieuwe nokia 9304 is. Dit is de opvolger van de 9302. Hij kan op op elk moment bij ons worden uitgeleverd. Ik laat nog weten wat het verschil is.<BR>John<P>------------------<BR>

Geplaatst:

nee het zou gaan om een Xsat tv310<BR>deze ontvanger zou voorzien zijn van DISEqC 1.2 en 1.1<BR>max 8 lnb,s geschikt voor nl kanalen en ook voor viaccess gecodeerde kanalen <BR>tevens mcpc en scpc 2-30,5 mb/sec<BR>embedded mediagard en viaccess conditionel access sytemen<BR>2 lezers,130 posities voor de schotel,<BR>en hf modulator 21-69 <BR>vbi teletekst en zelfs de mogelijkheid om ontvangers te koppelen om de software over te zetten<BR>going prijs 999,00<P>nowtv@planet.nl<BR> cool.gif<BR><P>------------------<BR> felix.gif

Geplaatst:

De prijs is redelijk, nu maar hopen dat de software dat ook is.<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.