Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Is van 2000 en is een sd ontvanger.

Wanneer je zelf een zenderlijst kan inlezen kan je er nog een enkele SD zender op Astra 1 mee ontvangen.

Maar die worden binnenkort ook uitgeschakeld.

Nederlandse zenders ga je er niet meer mee ontvangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
2 uren geleden, ceesv zei:

Is van 2000 en is een sd ontvanger.

Wanneer je zelf een zenderlijst kan inlezen kan je er nog een enkele SD zender op Astra 1 mee ontvangen.

Maar die worden binnenkort ook uitgeschakeld.

Nederlandse zenders ga je er niet meer mee ontvangen.

Bedankt voor je reactie. Ik woon in de grensregio van DL en heb in de loop der jaren op veschillende manieren naar de  tv van NL gekeken. Nu via DVB-T2 (digitenne) kanaal 22  - 482 Mhz (Hengelo + Enschede). Uiteraard alleen FTA.

Geplaatst:

Wauw! Een SD MPEG2 ontvanger. Eén van de eerste Seca bakjes die gepatched konden worden (Middels OSLink). Overigens één van de laatste Philips receivers die je nog goed kon noemen.. Deed zelfs Seca3 met ZiBi software... Maar voor de huidige uitzendnorm niet meer geschikt... Leuk ding, nostalgie, maar goed voor de eco-straat.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:

Beste Leobus

Welkom op dit forum.

Nou, dat is nog een oude SD-ontvanger met mpeg-2. Er zijn nog wel een aantal zenders op de verschillende satellieten die je daarmee kunt ontvangen maar een groot deel niet.

Je kunt beter voor €50,- een nieuwe fta-ontvanger kopen, dan kun je wel een hele zwik ongecodeerde zenders ontvangen vooral op de Astra 19,2 en 28,2.

Geplaatst:

Hoi ik kan nu heel veel Duitse zenders ontvangen ga nu een triple lnb er op zetten ,ben benieuwd of ik b,v de bbc en iTV kan ontvangen,

bedankt voor jou reactie

• Moderator
Geplaatst:

Je hebt al een nieuwe HD FTA ontvanger voor 35 Euro, voor dat geld heb je een veelvoud van FTA zenders op die satellieten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
5 uren geleden, Leobus zei:

Hoi ik kan nu heel veel Duitse zenders ontvangen ga nu een triple lnb er op zetten ,ben benieuwd of ik b,v de bbc en iTV kan ontvangen.

Als je schotel in Nederland staat, gaat dat zeker lukken met een schotel van 60 of 70cm breed, in het buitenland wordt het moeilijker.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen