theparasol Geplaatst: 16 juni 2020 Geplaatst: 16 juni 2020 Er zijn nics die auto crossover doen... jouw laptop doet dat duidelijk niet. (ik ga er vanuit dat je de poe injector + bekabeling aansluit) Zou zeggen zet er een klein switchje bij tussen dan moet het gaan.
gerrit B Geplaatst: 16 juni 2020 Auteur Geplaatst: 16 juni 2020 Ik ben een heel eind, nu de update nog. Ik krijg telkens bericht dat de unit een update nodig heeft cache je die en adopteer je die vervolgens bij je toestel dan krijg ik telkens de melding adoptie mislukt. Ik zag op een andere site dat dit vaker voorkwam en dat ze het daar hadden opgelost door telkens slechts 1 versie hoger te gaan ipv. meteen naar de laatste versie. Probleem is alleen dat hij steeds automatisch de laatste versie pakt en ik kan nog niet vinden waar je kan zeggen dat hij een andere versie moet gaan gebruiken. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
theparasol Geplaatst: 16 juni 2020 Geplaatst: 16 juni 2020 (aangepast) Op hun website kun je alle historische versies downloaden. Directe link naar uap-ac-lr firmare by Ubiquiti Ik zou zeggen daar downloaden en handmatig via de webif van de ap erin zitten. Er zit daar een manual firmware upload functie in. 16 juni 2020 aangepast door theparasol link aanpassen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen