Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 minuut geleden, ceesv zei:

Dat is te kort door de bocht.

CD stond voor de keus een fikse prijsverhoging in te voeren, welke ze 1 op 1 konden overmaken naar Discovery, wat een hoop klanten zou hebben gekost.

CD stond voor de keus geen nieuwe doorgifte overeenkomst af te sluiten met Discovery, wat ook een hoop klanten zou hebben gekost.

Alleen zou de eerste optie, betalen de deur wagenwijd open gezet hebben voor andere zenders om ook hogere doorgifte vergoedingen te bedingen.

CD heeft er geen belang bij om klanten weg te pesten, maar wat ze ook doen, ze zijn altijd de gebeten hond.

ik ben het wel eens met CD dat ze de poot stijf houden. 

maar hoe je het ook breidt de consument is weer de lul.

had aanbod ik al weinig bij CD.

want wij hadden ook geen discovery world & discovery science

en ook nog andere zenders die je op de kabel wel hebt.

ik snap ze wel, een transponder kost ook heeeel veeeel geld vandaar dat we nog zoveel SD zenders hebben.

maar hoe je het ook went of keert gaat dit ze veel klanten kosten.

vandaar dat ik ook zeg weer een druppel erbij.

maar nogmaals ik snap hun standpunt wel.

maar CD is in hier in ook maar een kleine speler.

had KPN, Ziggo dit gedaan was het heel anders geweest.

en misschien betalen ze wel veel minder, ivm de druk van KPN en de rest.

die druk kan CD nu eenmaal niet doen omdat ze heel monopoliepositie hebben.

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Geplaatst:
Just now, moonchild said:

Ik zal bij CD blijven, ze hebben zelfs extra krediet opgebouwd.

De alternatieven willen allemaal individuele vrijheden beperken door opnamebeperking, niet doorspoelen etc......

DIT DUS. Dit is al 1 van de grote redenen je abo nog niet op te zeggen bij CD. En dat ze poot stijf hebben gehouden is geweldig dit zet de deur op een kier voor andere tijden.

Geplaatst:
1 minuut geleden, moonchild zei:

Ik zal bij CD blijven, ze hebben zelfs extra krediet opgebouwd.

De alternatieven willen allemaal individuele vrijheden beperken door opnamebeperking, niet doorspoelen etc......

zolang jij dit kunt, zodra het allemaal eigen boxen worden ga jij misschien ook overstag.

of er steeds meer zender overgaan op IPTV.

gr.

henk

• Moderator
Geplaatst:

Het kost ze klanten, zonder twijfel.

Maar de andere providers komen ook nog aan de beurt, er haken steeds meer providers af en bedanken voor deze zenders.

Ik kijk ondertussen naar N-24, RTL-Z en National Geographics.

Je ziet dezelfde onderwerpen en documantaires voorbij komen welke ook bij Discovery te zien waren.

Na een week mis je Discovery niet meer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
1 minute ago, henkie73 said:

ik ben het wel eens met CD dat ze de poot stijf houden. 

maar hoe je het ook breidt de consument is weer de lul.

had aanbod ik al weinig bij CD.

want wij hadden ook geen discovery world & discovery science

en ook nog andere zenders die je op de kabel wel hebt.

ik snap ze wel, een transponder kost ook heeeel veeeel geld vandaar dat we nog zoveel SD zenders hebben.

maar hoe je het ook went of keert gaat dit ze veel klanten kosten.

vandaar dat ik ook zeg weer een druppel erbij.

maar nogmaals ik snap hun standpunt wel.

maar CD is in hier in ook maar een kleine speler.

had KPN, Ziggo dit gedaan was het heel anders geweest.

en misschien betalen ze wel veel minder, ivm de druk van KPN en de rest.

die druk kan CD nu eenmaal niet doen omdat ze heel monopoliepositie hebben.

gr.

henk

Het kan ze nooit veel klanten kosten als de kijkdichtheid 0.4% is, het had veel meer klanten gekost bij een prijsverhoging van een aantal euros per maand want dan zouden alle kijkers die geen discovery kijken met jullie moeten mee betalen net zoals met die voetbal belasting is gebeurd bij Fox. Nou dit ene keer maar nooit weer.

Geplaatst: (aangepast)
18 minuten geleden, ilseonline zei:

Ik meen ergens een keer gelezen te hebben dat het wel intern kan, of dat klopt weet ik niet.

volgens mij niet, anders stap ik zeker wel over.

gr.

henk

net even gekeken bij jaar abonnement kun je tot 4 tv's extra bekijken.

hoe ze dat doen kun ik niet vinden, maar ik denk door extra kaarten.

maar hun zender aanbod is nog minder dan CD. Zucht dus dat schiet ook weer niet op😢.

aangepast door henkie73
correctie

• Moderator
Geplaatst:

Die prijsverhoging voor Fox, die alle abonnees moeten betalen heeft meer kwaad bloed gezet.

Ik heb niets met voetbal, maar moet wel behoorlijk betalen voor die zenders.

Dat gaat niet om dubbeltjes maar om Euro's per maand, de eredivisie CV belasting.

Ik heb er grote moeite mee, die dure voetbal clubs te sponsoren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Zojuist, ceesv zei:

...die weer dure salarissen van overgewaardeerde voetballers gaan betalen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

• Moderator
Geplaatst:

Terug on topic, waarom ik CDS heb opgezegd!

Ik denk erover om het aantal extra kaarten te beperken, en de ontvangers intern een kaart te laten delen.

Die kaarten stammen nog uit de tijd dat die ontvangers geen softcam / lan mogelijkheden hadden.

Ondertussen heb ik in huis ook een intern data netwerk liggen,het koppelen van de ontvangers is nu geen probleem meer.

De extra kaart bij je abonnement, ooit voor 1 Euro per maand is nu bijna een volledig extra abonnement geworden.

Ook de meerwaarde van het familie abonnement is weg, het extra bedrag daarvoor levert niet meer die zenders die extra waarde hadden.

Geplaatst:

ik zou die extra kaarten er zeker uit gooien, zouden van het geld.

gewoon lekker intern share.

en dat familie is allang niet meer wat het ooit was.

gr.

henk

Geplaatst:

Tja, intern sharen heb ik ook wel eens aan gedacht en ooit nog eens in praktijk gebracht, maar ik ben de enige die tv kijkt. 😁

Wanneer ik in de tuin wil kijken dan stream ik het bewuste kanaal wel op de tablet, waar ik kan kijken waar ik wil...zelfs op het toilet na een foute chinese maaltijd of zo.

Daar hebben we de Canal Digitaal app voor en aangezien ook ziggo bestaat, kan ik via hun app hetzelfde doen.

Overigens heb ik Ziggo alleen voor het racekanaal en discovery science.

De rest boeit niet en wanneer deze kanalen verdwijnen gaat alleen internet via Ziggo overblijven.

Dus dat sharen slaat hier in huis nergens op!

Wat dat betreft hebben de app's van de providers het hobbyen wel een beetje buitenspel gezet.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

• Moderator
Geplaatst:

Onderwerp opgeschoond, 0906 dames verwijderd.

Geplaatst:
12 uren geleden, ceesv zei:

Die prijsverhoging voor Fox, die alle abonnees moeten betalen heeft meer kwaad bloed gezet.

Ik heb niets met voetbal, maar moet wel behoorlijk betalen voor die zenders.

Dat gaat niet om dubbeltjes maar om Euro's per maand, de eredivisie CV belasting.

12 uren geleden, drz zei:

...die weer dure salarissen van overgewaardeerde voetballers gaan betalen.

Weer zitten te zagen over voetbal. Een sport waar een verbranding/elektro motor gebruikt van worden gemaakt noem ik geen sport. Ik heb niets met F1 en betaal ook netjes het Ziggo Totaal Sport pakket. Men heeft de keuze voor het pakket "Riant" te nemen bij Canal Digitaal waar geen eredivisie CV belasting op zit. Met daar naast een losse abonnement van F1 TV via internet of met een Duitse HD+ kaart. Echter zal men paar "essentiële" zenders moeten missen en iets meer moeten betalen voor kijken en luister genoot. Voordeel zeer weinig tot geen last meer van eredivisie CV belasting (gezaag) wat jullie streven is en of ergenis. 

Over de dure salarissen van overgewaardeerde voetballers is idem van toepassing bij F1 coureurs. Verschil zit meer in betere sponsoren overeenkomsten en of bonus prestaties wat boven opkomt met het basis salaris. 

Geplaatst:
10 minuten geleden, Ventura zei:

Weer zitten te zagen over voetbal. Een sport waar een verbranding/elektro motor gebruikt van worden gemaakt noem ik geen sport.  Voordeel zeer weinig tot geen last meer van eredivisie CV belasting (gezaag) wat jullie streven is en of ergenis.....knip

Over de dure salarissen van overgewaardeerde voetballers is idem van toepassing bij F1 coureurs. Verschil zit meer in betere sponsoren overeenkomsten en of bonus prestaties wat boven opkomt met het basis salaris. 

Wie zaagt er over het voetbal?

Voetbal is best een leuke sport, alleen maken die achterlijke idioten van zogenoemde "voetbalsupporters" er een zooi van door elkaar in de haren te vliegen bij een verloren wedstrijd.

..een soort van holbewoner status van die lui en dat is de reden waarom ik geen voetbal kijk.

Maar je hebt gelijk als je zegt dat de salarissen van sporters uit de hand begint te lopen en daarom is er momenteel een discussie gaande over een salarisplafond.

Waarom moet iemand 10 miljoen per jaar verdienen aan een kunstje? Ik ben ook goed in mijn werk, maar er is geen hond die mij 10 miljoen per jaar uitbetaald. (het is ietsje minder maar net geen 10 miljoen... ;) )

...aan de andere kant gaan we aardig richting het communisme wanneer overheden salarissen gaan bepalen..

Geplaatst:

Is op zich niks mis mee... Ware het niet dat de 'top' communisten gewoon kapitalisten waren. Maar dat is politiek... Heeft hier niks van doen..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...