Moderator ceesv Geplaatst: 13 juni 2020 Moderator Geplaatst: 13 juni 2020 Wanneer ik TS juist begrijp, wil hij altijd en voor alle gebruikers een ander ip adres spoofen, zonder dat voor elke gebruiker afzonderlijk in te moeten stellen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
zeeteefje Geplaatst: 15 juni 2020 Geplaatst: 15 juni 2020 Dat kan en het hoeft niet eens veel te kosten. ProtonVPN biedt zelfs gratis VPN voor één device. Maar dat device mag een router zijn. Uitleg voor enkele routers hier
Penthe Geplaatst: 15 juni 2020 Geplaatst: 15 juni 2020 Vergeet niet dat de gratis VPN van ProtonVPN vaak erg traag is omdat er te veel gebruik van wordt gemaakt, als je dat op je router instelt heeft iedereen super sloom internet.
boudeman Geplaatst: 15 juni 2020 Geplaatst: 15 juni 2020 2 uren geleden, zeeteefje zei: Dat kan en het hoeft niet eens veel te kosten. ProtonVPN biedt zelfs gratis VPN voor één device. Maar dat device mag een router zijn. Uitleg voor enkele routers hier Maar dus niet voor de Fritz.
boudeman Geplaatst: 15 juni 2020 Geplaatst: 15 juni 2020 Toch een aanvulling: kkkkk: Uiteindelijk kan het wel, als je een tweede router, die geschikt is voor vpn, aansluit op de Fritz. Zie bijv: https://www.vpnuniversity.com/routers/setup-two-routers-with-dedicated-vpn-router
zeeteefje Geplaatst: 15 juni 2020 Geplaatst: 15 juni 2020 Met alternatieve firmware (wrt) op je Fritzbox zal het ook wel lukken, maar lijkt me niet aanbevolen. Een (oude) tweede router inzetten voor deze toepassing is inderdaad de meest gebruikelijke oplossing. De gratis versie van protonvpn wordt niet geknepen en is meestal snel genoeg, afhankelijk van wat je gewend bent. Het voordeel is dat je kosteloos net zo lang kunt testen als je wilt. Mocht snelheid het probleem zijn kun je alsnog over gaan naar een betaalde versie, maar dan weet je tenminste al dat het werkt.
Penthe Geplaatst: 15 juni 2020 Geplaatst: 15 juni 2020 Ehh ik gebruik de gratis versie van ProtonVPN zelf ook en er wordt wel degelijk flink geknepen, ik kan er in iedergeval geen live tv mee kijken op een normale manier daar heb ik weer een andere VPN voor. Als je gratis ProtonVPN instelt in je router voor een heel huishouden vraag je om problemen, dus is het slimmer en beter maar gewoon een betaal versie te nemen.
zeeteefje Geplaatst: 17 juni 2020 Geplaatst: 17 juni 2020 Volgens protonvpn knijpen ze niet, maar zijn de gratis servers drukker waardoor er minder bandbreedte overblijft. Ik kijk zelf regelmatig probleemloos live TV met de gratis versie. Als ik een speedtest uitvoer is de snelheid meestal vrijwel gelijk aan mijn internetsnelheid. Mijn smartphone zit zelfs 24/7 op een gratis account zodat die altijd virtueel in Nederland zit. Ik heb eigenlijk altijd een goede snelheid, of helemaal niks. In dat laatste geval volstaat het om even een andere server kiezen.
Penthe Geplaatst: 17 juni 2020 Geplaatst: 17 juni 2020 Hmmm kijk zelf. Er staat bij gratis zo en zo al halve snelheid, dus er wordt wel degelijk geknepen het verhaal dat je de volle snelheid haalt met een gratis account is een fabel.
Tonskidutch Geplaatst: 18 juni 2020 Geplaatst: 18 juni 2020 (aangepast) Quote Our Verdict It only gives you three locations, but decent apps and unlimited bandwidth mean ProtonVPN Free gets a thumbs-up from us. For Free Unlimited data transfer Powerful mobile and desktop apps Unblocks US Netflix Against Only three locations Below average speeds Weak support website Paid product is expensive techradar o ja, is al een iets oudere review stikt van de popup's maar hier is de 2020 review https://www.techradar.com/vpn/best-vpn 18 juni 2020 aangepast door Tonskidutch The Crying Cowboys Aaron Rux
Penthe Geplaatst: 18 juni 2020 Geplaatst: 18 juni 2020 Zomaar een quote eruit: ProtonVPN isn't perfect, unsurprisingly. It doesn't have many servers or locations, US speeds were usable but below-par in our last tests, and it's expensive if you need all the features Ook hier wordt gezegd dat de snelheid niet super is zoals ik al aangaf.
Tonskidutch Geplaatst: 18 juni 2020 Geplaatst: 18 juni 2020 Ik had ook al eens gezocht of er een relevante Nederlandse test review is betreffende VPN aanbieders, maar niet gevonden. misschien dat @kkkkk genoeg weet wat hij gaat doen? The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen