sattos Geplaatst: 19 juni 2020 Auteur Geplaatst: 19 juni 2020 ik heb alles gebrand als data. om beveiliging van ps4 eraf te halen zal mij nooit lukken. is er misschien een dvd speler,die net als een desktop alles afspeelt, dan hoef ik al die tientallen dvd's niet op harde schijf te zetten
jeevanhoof Geplaatst: 19 juni 2020 Geplaatst: 19 juni 2020 Zoek je een eenvoudig en gratis DVD schrijfprogramma. bv Ashampoo Burning Studio Free Die brand je film volgens de DVD norm en sluit je DVD netjes af. Die wordt dan waarschijnlijk wel gelezen in je PS en als je brand op DVD -R(W) ook in praktisch alle DVD spelers. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
pietpiet50 Geplaatst: 21 juni 2020 Geplaatst: 21 juni 2020 Inderdaad wordt veel niet afgespeeld. Beste resultaten krijg je met dvd-r (dus niet dvd+r). Heeft te maken met manier van branden, Dan heb je bij sony ook nog het probleem van de cinavia protection , die vaak op dvd of blu-ray zit. Scoor ergens een simpele dvd speler is de snelste methode, en die spelen vaak echt alles af, en omzeilen alle beveiligingen. Of converteer de films naar een divx/mp4 en zet op usb stick, hup in televisie en klaar VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
sattos Geplaatst: 23 juni 2020 Auteur Geplaatst: 23 juni 2020 Op 21-6-2020 om 16:21, pietpiet50 zei: Scoor ergens een simpele dvd speler is de snelste methode, en die spelen vaak echt alles af, en omzeilen alle beveiligingen. Of converteer de films naar een divx/mp4 en zet op usb stick, hup in televisie en klaar wat bedoel je hiermee?
Penthe Geplaatst: 23 juni 2020 Geplaatst: 23 juni 2020 Uh je maakt niet echt duidelijk wat er precies op die DVDs staat dus moeten we raden?
sattos Geplaatst: 19 juli 2020 Auteur Geplaatst: 19 juli 2020 (aangepast) Op 10-6-2020 om 21:17, sattos zei: hoe kun ik het weten? ik heb tientallen dvds waarop ik filmpjes en foto's van mijn kinderen op heb gebrand.Om die filmpjes en fotos te bekijken wilde ik mijn ps4 gebruiken. als foutmelding krijg ik: dvd wordt niet ondersteund Penthe,ik heb het wel vermeld wat op de dvd staan,oa foto's en filmpjes van mijn gezin wat denken jullie van een hardeschijf die ik op mijn tv aansluit 19 juli 2020 aangepast door sattos
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen