Ga naar inhoud


De onderhandelingen met FOX Sports zitten muurvast


Miauw

Aanbevolen berichten


Tsja, het water staat ze aan de lippen en in het nauw maakt een kat rare sprongen.. Om te overleven MOETEN ze NU heel veel geld hebben.. En aangezien ze zelf niets bieden (ze verkopen alleen maar door). Ik zou dolgraag de gezichten van de CEO en CFO van Fox willen zien :)

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
3 uren geleden, Penthe zei:

Ik las zelfs ergens dat Fox de zaak voor de rechter wil hebben. Als dat zo is gaat het allemaal wel erg krom te werk.

 

Het enige wat ik terug kan vinden over een actuele rechtzaak, is dat de NOS 10 Miljoen niet wil betalen aan Fox.

Dat bedrag is de vergoeding voor het mogen uitzenden van samenvattingen van wedstrijden.

Omdat er door de Corona lockdown geen voetbal wedstrijden gespeeld werden waren er geen samenvattingen om uit te zenden en stelt de NOS zich op het standpunt dat FOX niet geleverd heeft en er geen betaling verschuldigd is.

 

Fox overweegt nu om voor de rechter 10 miljoen te claimen voor die nooit gespeelde wedstrijden.

 

Het wordt tijd dat ze bij FOX de koffiemachine eens schoon maken, er groeien kennelijk paddenstoelen in het ding.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zeg ik :). Ze MOETEN NU geld hebben... En als ze niet leveren dus óók geen geld. Maar ik heb helaas geen inzage in de getekende contracten tussen de NOS en FOX. Kan zomaar zijn dat het een jaarcontract is.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In deze zaak zet ik mijn geld in op Ziggo.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fox kan natuurlijk een wurgcontract hebben afgesloten voor een bepaalde periode waarvoor betaald moet worden. Corona is een 'overmacht' die natuurlijk in het Fox contract is opgenomen.. Dus gewoon betalen NOS.... Bedoel maar...

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Mimisiku zei:

Fox kan natuurlijk een wurgcontract hebben afgesloten voor een bepaalde periode waarvoor betaald moet worden. Corona is een 'overmacht' die natuurlijk in het Fox contract is opgenomen.. Dus gewoon betalen NOS.... Bedoel maar...

 

Een rechtszaak kan wel eens ruim 5 jaar duren en zou de doodsteek voor Fox kunnen betekenen indien zij dringend geld nodig hebben.

Of er een pandemie in het contract opgenomen is, valt te betwijfelen omdat het nooit eerder is gebeurd en dit soort dingen nooit voorzien kunnen worden.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij evenementen heb ik tot nu toe over één evenement gehoord dat ze een pandemie verzekerd hadden, zelfs daar probeert de verzekering met de onderleveranciers het op een akkoordje te gooien, echter verzekerd is verzekerd.

 

Er zijn veel evenementendie geen pandemie in hun verzekering hadden, de vraag is of ze volgend jaar nog bestaan.

 

Inmiddels is er geen verzekering die een pandemie wilt verzekeren, dat zegt denk ik al genoeg.

 

Het gaat er nu mogelijk om wie zich voor een pandemie had moeten verzekeren, dan kom ik bij de leverancier uit, in dit geval FOX Sports.

 

Het is niet voor niets dat in diverse landen veel voetbalwedstrijden zonder publiek doorgespeeld moest worden, anders vielen daar de tenten om.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 29-6-2020 om 17:50, ceesv zei:

In deze zaak zet ik mijn geld in op Ziggo.

 

Ziggo kan de boel lang rekken maar zal uiteindelijk toch zwichten denk ik. Is aantal jaar geleden ook bij andere providers gebeurt. En ziggo heeft abbo al verhoogt. Zijn nu actief bestaande abbo's aan het verlengen uiteraard met gratis ziggo sport totaal 12mnd. De troef om de klanten bij hun te houden en daarmee weer druk uit te oefenen richting fox. 

Daar de meeste voetbal kijkers thuis smart tv hebben, en bij na genoeg alle smart tv ook de fox sport app aangeboden via die kanaal een back-up plan creeeren. Daar je een tv abbo nodig hebt om de foxsport app te gebruiken had ik eens met canal digitaal om de tafel gezeten,. Via voor een lage prijs en toegang tot free channels (zeg maar kanaal 1 tm 12) fox sport abbo te koppelen, totaal kost 15 euro.  canal digutaal vraagt euroto of 7 voort hun abbo en je consument is voor t totaal pakket 22 euro kwijt goedkoper dan bij ziggo (waar je voor totaal pakket 31 euro kwijt bent). 

Persoonlijk regelmatig via tv app fox sport gekeken en was er echt zeer tevreden over de kwaliteit. Wel 1 hele grote nadeel de fox app liep vaak tussen 30 a 75 sec achter. 

Ander evt nadeel is dat je dan maar op max 3 devices tegelijk kan kijken. Daar bij ziggo, tot aan 7 kan. Weet alleen niet zeker of ziggoGo app max aantal verschillende  ip adrerssen tegelijk toe staat. Volgens mij gaven ze max 4 verbindingen te gelijk. Fox sport zou je via app en lsptop pc en misschien ook afzonderlijk tegelijk de tv app kunt gebruiken.

 

maar we gaan het zien. Ik maak me in ieder geval geen zorgen dat ik een minuut zal moeten missen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-6-2020 om 17:38, Mimisiku zei:

Dat zeg ik :). Ze MOETEN NU geld hebben... En als ze niet leveren dus óók geen geld. Maar ik heb helaas geen inzage in de getekende contracten tussen de NOS en FOX. Kan zomaar zijn dat het een jaarcontract is.

 

Zer hebben een contract tm seizoen 21/22 (2jaar) Het is dat zender fox als serie zender is gepositioneerd, met niet al te hoge kijk cijfers. Ook nog nu niet ijnieder geval een dealtje te sluiten.

Fox heeft de clubs ook netjes betaald wat afgesproken is. Daar in Duitsland, uk en spanje de kraan dicht ging bij geen wedstrijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal geen traan laten als Fox en al die andere sportzenders verdwijnen.. Hoe eerder hoe beter. Laat de mensen die zo fanatiek sport willen zien maar zelf gaan sporten!

Hebben ze geen tijd om te kijken, missen ze het ook niet...

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 29-7-2020 om 21:20, moonchild zei:

Ze hebben nu toch een deal?

 

Zoiets heb ik ook gelezen, mensen die het pakket niet hebben, betalen er niet aan mee.

 

De grote vraag:

 

Wie gaat wat betalen als je bij Ziggo zonder Fos Sports abonnement niet mee betaald zoals Fox Sports dat wel wilde.

 

Ik had Fox Sports liever failliet zien gaan, te grote zakken vullers is een heel ander soort sport.

 

Mag ik zeggen dat Ziggo geen ballen heeft?! 🙂

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, ilseonline zei:

 

Zoiets heb ik ook gelezen, mensen die het pakket niet hebben, betalen er niet aan mee.

 

De grote vraag:

 

Wie gaat wat betalen als je bij Ziggo zonder Fox Sports abonnement niet mee betaald zoals Fox Sports dat wel wilde.

Ik denk dat we dat stiekem wel weten! Beide partijen houden de lippen stijf op elkaar wélke deal er nu precies op tafel ligt. Dat betekent altijd dat de klant gewoon stilzwijgend betaalt middels de verhoging én dat de verhoging voor volgend jaar gewoon al vaststaat! Fox heeft gewoon zijn zin gekregen en Ziggo leidt als organisatie geen gezichtsverlies. Ze mogen bekendmaken dat niet Fox Sports abbonnee's niet hoeven te betalen. Ondertussen betaalt straks iedereen gewoon via de "eredivisie belasting" die gewoon uit de prijsverhogingen wordt betaald. Dussss, je wordt als abonnee gewoon door de grote jongens genaaid....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...