Ga naar inhoud


De nieuwste creatie van automaker Donkervoort


Sprietje

Aanbevolen berichten


12 uren geleden, minplus zei:

Mooi ding, heel anders dan de mainstream van dure karren, kan het erg waarderen.

Ze rijden in elk geval fantastisch en het is een belevenis :)

Zelf heb ik overwogen een dergelijke auto aan te schaffen in plaats van de huidige tweezitter naast mijn reguliere auto, maar vind ze toch nog wel aan de prijs om er alleen met mooi weer mee te rijden.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een schoonheid!! Helaas onbetaalbaar in Nederland, al was het alleen al omdat dit soort auto's lastig zijn te verzekeren voor een acceptabel bedrag. :D

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, drz said:

Wat een schoonheid!! Helaas onbetaalbaar in Nederland, al was het alleen al omdat dit soort auto's lastig zijn te verzekeren voor een acceptabel bedrag. :D

Over het algemeen is het zo dat als je de auto kan betalen, de bijkomende kosten zoals verzekeringen geen probleem zouden moeten wezen (financieel gezien)...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2020 om 18:39, Sprietje zei:

De nieuwste creatie van automaker Donkervoort met een 2,5 liter vijfcilinder turbomotor met 415 paardenkrachten.

 

is er ook een elektra versie.....🤣 goed voor milieu

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2020 om 18:39, Sprietje zei:

De nieuwste creatie van automaker Donkervoort met een 2,5 liter vijfcilinder turbomotor met 415 paardenkrachten.

 

 

 

 

Super stoer karretje om te zien! Ik kan me nog herinneren dat je een Donkervoort als bouwpakket kon aanschaffen. Is dat nog steeds zo?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Tonskidutch zei:

De Donkervoort website . nl is er en als je die DS10 bijvoorbeeld wilt of eerder moet je veen  even aan de euronorm denken.

Gewoon even bellen met hun.

 

Mijn budget is net iets te krap denk ik tonski, maar het is en blijft waanzinnig mooi speelgoed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...