recol Geplaatst: 18 juni 2020 Geplaatst: 18 juni 2020 Een kennis van me heeft een vrouw uit Peru en zou graag kanalen willen bekijken uit haar eigen land. Nu zag ik dat er wat kanalen uit Peru op de Intelsat 34 zitten maar die is niet te ontvangen hier neem ik aan. Kan niks vinden kwa grote van schotel namelijk. Welke satelliet is daarnaast interessant voor dit soort kanalen? Er is vast wel iemand die dat weet 😉
Mimisiku Geplaatst: 18 juni 2020 Geplaatst: 18 juni 2020 (aangepast) Valt buiten de horizon. Die ga je hier niet kunnen zien. Hiervoor is IPTV uitgevonden. Probeer de URL's te vinden van Zuid-Amerikaanse streams. Wellicht dat er iets moois in de settinglijst van Hans zit? Heeft deze vrouw ook zo'n mooi peervormig gezicht? 18 juni 2020 aangepast door Mimisiku Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
kannie Geplaatst: 18 juni 2020 Geplaatst: 18 juni 2020 3 minuten geleden, Mimisiku zei: Valt buiten de horizon. Die ga je hier niet kunnen zien. Hiervoor is IPTV uitgevonden. Probeer de URL's te vinden van Zuid-Amerikaanse streams. Wellicht dat er iets moois in de settinglijst van Hans zit? Heeft deze vrouw ook zo'n mooi peervormig gezicht? sorry dat ik zo inbreek in jullie gesprek dat komt door dat horizon verhaal ik ben satellietmaagd😆maar ik heb soortgelijk iets wat betreft Afrikaanse kanalen voor mijn vrouw.mijn vraag/opmerking gaat over lyngsat pagina als je daar intwelsat 34 opzoekt staat bij peru america/europe hoe zit het dan met dat horizon verhaal(ik probeer wat wijzer te worden)
RicardoBelli Geplaatst: 18 juni 2020 Geplaatst: 18 juni 2020 Op 55,5 ° west dan ??.. eerder kon ik wel galavision mexico kijken maar dan op 43 ° west mvg Ricardo
RicardoBelli Geplaatst: 18 juni 2020 Geplaatst: 18 juni 2020 Ik heb helaas de channelmaster 120 ° niet meer ander had ik hem direct die kant opgedraaid
astro iris Geplaatst: 18 juni 2020 Geplaatst: 18 juni 2020 Voor de satelliet leek zal dit waarschijnlijk te hoog gegrepen zijn. Zoals Mimisiku zegt is IPTV een optie. mijn vrouw is Mongoolse en kijkt vaak via IPTV naar Mongoolse channels. Zijn niet altijd live uitzendingen, maar je kan er toch iets mee.
Mimisiku Geplaatst: 18 juni 2020 Geplaatst: 18 juni 2020 En op 55.5°W ook nog C-Band, geen Ku band. Dus voor 2 zenders uit Peru best wat kosten áls je hem hier al kunt vangen... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
recol Geplaatst: 18 juni 2020 Auteur Geplaatst: 18 juni 2020 dank allen. idee kan dus de prullenbak in 🙂 ga wel eens op zoek naar een alternatief in IPTV
cookie monster Geplaatst: 18 juni 2020 Geplaatst: 18 juni 2020 3 uren geleden, recol zei: Een kennis van me heeft een vrouw uit Peru en zou graag kanalen willen bekijken uit haar eigen land. https://www.lyngsat.com/freetv/Peru.html http://www.lyngsat-stream.com/tvcountry/Peru.html C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
trust Geplaatst: 19 juni 2020 Geplaatst: 19 juni 2020 13 uren geleden, kannie zei: sorry dat ik zo inbreek in jullie gesprek dat komt door dat horizon verhaal ik ben satellietmaagd😆maar ik heb soortgelijk iets wat betreft Afrikaanse kanalen voor mijn vrouw.mijn vraag/opmerking gaat over lyngsat pagina als je daar intwelsat 34 opzoekt staat bij peru america/europe hoe zit het dan met dat horizon verhaal(ik probeer wat wijzer te worden) Hoe verder oostelijk of westelijk zich de satelliet bevind , hoe lager je de schotel moet richten . Je kijkt dan al snel tegen gebouwen of bomen aan , staat je schotel hoog dan lukt het beter . Heb hier ontvangst gehad van 61º west met een schotel elevatie van 5.4º 55.5º W heeft voor mij een elevatie van 8.7º dus met vrij zicht voor ons , niet onder de horizon . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
kannie Geplaatst: 19 juni 2020 Geplaatst: 19 juni 2020 17 minuten geleden, trust zei: Hoe verder oostelijk of westelijk zich de satelliet bevind , hoe lager je de schotel moet richten . Je kijkt dan al snel tegen gebouwen of bomen aan , staat je schotel hoog dan lukt het beter . Heb hier ontvangst gehad van 61º west met een schotel elevatie van 5.4º 55.5º W heeft voor mij een elevatie van 8.7º dus met vrij zicht voor ons , niet onder de horizon . nou word mij wel een hoop duidelijk wat betreft opstakels toch krijg ik voor mijn gewilde sat een elevatie van 27 op(intelsat 37e) en mijn lnb heeft vrij zicht dat geeft mij dan toch een beetje hoop het is ff wachten op mijn satfinder die is nog onderweg.
Crazy Sat Geplaatst: 19 juni 2020 Geplaatst: 19 juni 2020 (aangepast) Getest op 55,5°W , wel 11 transponders gevonden maar deze van Peru zijn er niet bij. Enkel wat zenders van Brazilië ,Colombia en Bolivië . Totaal 36 zenders waarvan veel in Radio. Ontvangst op een CM 180 schotel. Voor Peru zal het via IPTV moeten gaan. 19 juni 2020 aangepast door Crazy Sat feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
RicardoBelli Geplaatst: 19 juni 2020 Geplaatst: 19 juni 2020 Sorry de lijst was ook niet meer up to date ,kon deze ook niet updaten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen