Tonskidutch Geplaatst: 27 juni 2020 Delen Geplaatst: 27 juni 2020 mooi is dat ook weer opgelost voor de media portal plugin op Openpli de welke @Mimisiku helemaal niets met illegale praktijken te maken heeft, volgens mij ken je deze media portal als plugin niet eens! Film en serie Covers in een grafisch attractief on screen display, extended EPG, opties voor ondertiteling, HBBTV en Mediathek, verbinden met je eigen DNLA server en je eigen MKV's of DVD's etc. Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Altobelli Geplaatst: 27 juni 2020 Delen Geplaatst: 27 juni 2020 (aangepast) Mediaportal is een gewone plugin, niets illegaals aan. HBBTV/Mediathek etc. Zit gewoon standaard in de meeste images> Gebruik de plugin al jaren. 27 juni 2020 aangepast door Altobelli Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rakkie Geplaatst: 27 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2020 Dacht ik ook!plugin werkt terug,maar na kiezen van een item verdwijnt het beeld!! Mischien ergens een instelling(service app ingesteld) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Altobelli Geplaatst: 27 juni 2020 Delen Geplaatst: 27 juni 2020 Als je mediaportal gebruikt moet de service app op origineel staan en niet op service app. Alleen werken dan de webcams niet meer, als je dan weer de webcams wil zien, even de service app weer aanpassen. Succes!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Altobelli Geplaatst: 29 juni 2020 Delen Geplaatst: 29 juni 2020 Op 27-6-2020 om 16:54, rakkie zei: Dacht ik ook!plugin werkt terug,maar na kiezen van een item verdwijnt het beeld!! Mischien ergens een instelling(service app ingesteld) Werkt mediaportal nu goed? Heb je service app aangepast? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rakkie Geplaatst: 29 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2020 Aangepaste alles geprobeerd,zelfde resultaat!,jammer ,maar toch bedankt voor de hulp, groeten, Rakkie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Altobelli Geplaatst: 30 juni 2020 Delen Geplaatst: 30 juni 2020 Probeer dan toch maar een andere image, zoals open ATV 6.4 of open HDF 6.5 De plugin doet het met deze images wel, vanuit de feeds downloaden. Zowel mediaportal als mpgz downloaden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rakkie Geplaatst: 30 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2020 Ik schaam me dood ,het werkt wel!!Bij serviceapp moet bovenaan op rood ,dan bevestigen en het lukt,dan evenwel terug instellen,om de lijst van Hans met VRT terug te krijgen,dank voor al de moeite.kunt u mij mpgz nog eens downladen ,dank, Rakkie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Altobelli Geplaatst: 30 juni 2020 Delen Geplaatst: 30 juni 2020 Dit is de ipk file van mpgz. Succes!!! enigma2-plugin-extensions-mpgz_all.ipk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rakkie Geplaatst: 30 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2020 Alles loopt als een trein!!Nog een probleem; Mutant hd 60;zelfde probleem als met de hd51,dus geen mediaportal meer;dus met dezelfde stick dezelfde files,doch desticks worden niet aanvaard melding dat er niets opstaat!! formatteren?? Groetjes,Rakkie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Altobelli Geplaatst: 30 juni 2020 Delen Geplaatst: 30 juni 2020 Formateren en fat 32. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rakkie Geplaatst: 30 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2020 Zal dat morgen doen,groeten Rakkie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen