Ga naar inhoud


Hoe zoeken vrijgzellen(mannen) de liefde op in deze tijd?


Timm1983

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Al 38 jaar!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


9 uren geleden, Psychosammie zei:

 

Dat punt ben ik al lang voorbij. Ik mag niet aan de afstandsbediening komen. Kan ook niet, dat ding zit vastgegroeid in haar hand 😂

 

Hier nog erger, in de ene hand de smartphone en in de andere hand de afstandbediening. Ergens doet ze iets verkeerd, maar wat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht dat de topicstarter inmiddels bij zinnen is gekomen en toch nog eens een keertje nadenkt om actief een vrouw te gaan zoeken. 😁😆

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ketting niet te lang inspannen, net een hond, op tijd kort houden

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, ceesv zei:

Al 38 jaar!

Sat4all bestaat nog geen 38 jaar , euh .... 😲

6 uren geleden, Tonskidutch zei:

bondage is weer een andere tak van de sport

:lol:

en is geschikt voor 1,5 meter

:grin:

BDSM .... secretly secrets revealed .... 😲

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ allemaal,

Ik heb reeds in het verleden eens gebruik gemaakt van tinder, dagelijks gaf ik 100en like's zelfs na enige tijd blindelings om toch maar enig resultaat te bekomen, maar dit haalde niets uit, als er dan eens iemand was om mee te chatten, zei ze na een paar dagen niets meer, ik wil eigenlijk best zo rap mogelijk eens wat liefde, en of ik een relatie zou willen met mezelf, als ik een vriendin zou hebben dan wel ja, je kan natuurlijk niet alles willen he in het leven, pakken geld en een vriendin en alles wat je maar wil. Mijn leven is er toch echt niet op verbeterd hoor ook door dat coronavirus, is dat dan nu wel verstandig in deze tijd om met iemand iets te beginnen, ik heb al verschillende dingen achter de rug, en het spijtige is, ik leer altijd vrouwen van mijn leeftijd kennen, soms op het werk komen er nieuwe vrouwelijke collega's bij die al iemand hebben, en dan zitten ze een hele dag over hun vriend te vertellen, wat ze allemaal doen en hoe goed ze het wel hebben, vind ik echt niet leuk en heb echt geen zin om daar te zitten naar luisteren, en heb zeker niet zin om daarop in te gaan want dan is t gegarandeerd ruzie.

En de datingsite's, ik zoek de gratis datingsites via google, eens geregistreerd moet je toch betalen via google. Kan ik dan ineens op iemand afstappen en vragen of ze nog een man zoeken, want als ze dan zelf na verloop van tijd beginnen te vertellen over hun vriend sta ik weer mooi met m'n rug tegen de muur, zoals altijd.

Ik zie echt nog maar een 3 dingen in de week voor mij, dat is werken, eten en slapen, gelukkig kan ik in het weekend eens mijn gedachten verzetten en dan nog.

Vorige maand begon ik al te werken 5u30 6u tot 14u 14u30, nu deze week werd het wel 7u30 tot 14u, misschien wat vermoeid door het weer zeker, of als de vrouwen niet maar mij kijken zal ik wel naar de vrouwen gaan, ik ga heus niet wachten tot ik 50 ben om eens te weten wat liefde is.

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 6-7-2020 om 18:49, ceesv zei:

Tja, wordt lid van een vereniging, ga korfballen of bij de fanfare en ontmoet levende mensen.

(maar ik hoor uit mijn omgeving dat iedereen tegenwoordig hun partners leren kennen via internet.)

 

Er waren (zijn) ook groepsreizen voor vrijgezellen waar je toekomstige partners kunt ontmoeten en leren kennen.

 

 

Eerlijk gezegd is dit geen onderwerp voor een technisch forum.

Heb je in je kennissenkring geen vrouwen, die eens naar je garderobe en uiterlijke presentatie kunnen kijken?

Een wat moderner voorkomen wil soms ook helpen.

Geef ook aan dat je open staat voor vriendschap, een relatie kan dan altijd nog daaruit ontstaan.

 

Groeps vakantie reizen zijn ook een goed middel om je vriendenkring uit te breiden.

Ga niet krampachtig op zoek naar een vaste verbinding, dat werkt niet.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Timm1983 zei:

@ allemaal,

Ik heb reeds in het verleden eens gebruik gemaakt van tinder, dagelijks gaf ik 100en like's zelfs na enige tijd blindelings om toch maar enig resultaat te bekomen, maar dit haalde niets uit, als er dan eens iemand was om mee te chatten, zei ze na een paar dagen niets meer, ik wil eigenlijk best zo rap mogelijk eens wat liefde, en of ik een relatie zou willen met mezelf, als ik een vriendin zou hebben dan wel ja, je kan natuurlijk niet alles willen he in het leven, pakken geld en een vriendin en alles wat je maar wil. Mijn leven is er toch echt niet op verbeterd hoor ook door dat coronavirus, is dat dan nu wel verstandig in deze tijd om met iemand iets te beginnen, ik heb al verschillende dingen achter de rug, en het spijtige is, ik leer altijd vrouwen van mijn leeftijd kennen, soms op het werk komen er nieuwe vrouwelijke collega's bij die al iemand hebben, en dan zitten ze een hele dag over hun vriend te vertellen, wat ze allemaal doen en hoe goed ze het wel hebben, vind ik echt niet leuk en heb echt geen zin om daar te zitten naar luisteren, en heb zeker niet zin om daarop in te gaan want dan is t gegarandeerd ruzie.

En de datingsite's, ik zoek de gratis datingsites via google, eens geregistreerd moet je toch betalen via google. Kan ik dan ineens op iemand afstappen en vragen of ze nog een man zoeken, want als ze dan zelf na verloop van tijd beginnen te vertellen over hun vriend sta ik weer mooi met m'n rug tegen de muur, zoals altijd.

Ik zie echt nog maar een 3 dingen in de week voor mij, dat is werken, eten en slapen, gelukkig kan ik in het weekend eens mijn gedachten verzetten en dan nog.

Vorige maand begon ik al te werken 5u30 6u tot 14u 14u30, nu deze week werd het wel 7u30 tot 14u, misschien wat vermoeid door het weer zeker, of als de vrouwen niet maar mij kijken zal ik wel naar de vrouwen gaan, ik ga heus niet wachten tot ik 50 ben om eens te weten wat liefde is.

Timm1983

Er vallen mij een paar dingen op;

 

Ik heb het antwoord een paar keer gelezen om het te ordenen want je schrijft alles achter elkaar in plaats van alinea's te gebruiken. Je schrijft dat chatten niet verder komt, misschien is er een verband?

 

Verder is het toch wel een beetje in klaagmodus en wanhopig. Dat is hier allemaal prima om even de frustratie kwijt te raken maar totaal onaantrekkelijk om bij een vrouw mee in contact te komen.

 

Je schrijft dat er genoeg vrouwelijke collega's zijn (vind ik al heel wat!) maar ze praten alleen maar over hun vriend. Waarom zou je daar, en gegarandeerd nog wel!!, ruzie over krijgen?? Je kunt gewoon eens zeggen dat je zou ook zou willen dat je zo over een vriendin kon praten? Maak een gespreksopening over relatie(s) waardoor je zinvolle ideeën of connecties opdoet.

 

Moet een datingsite gratis zijn?

 

Dat je door werken moe bent en na werktijd weinig puf meer hebt is helaas logisch, dat heb ik ook. Wat heeft dat ermee te maken dat jij de naar vrouwen toe moet gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, ceesv zei:

Ga niet krampachtig op zoek naar een vaste verbinding, dat werkt niet.

 

 

Helemaal eens ceesv. En zorg goed voor jezelf, wat je eet en hoe je eruit ziet. En ga positief in het leven staan, want als er iets is waar een vrouw op afknapt is negativiteit.

1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

oude of nieuwe, moet je een hele grote boog omheen maken

Ga op dansles man!

 

Of even googelen op single events.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...